Olenko itse outo, onko muilla samanlaisia ajatuksia.
Naisvaltaisen työporukan kahvikeskustelussa:
- yhdellä soi puhelin, soittoäänenä oman lapsen huutoa äitii äitii..... => kaikki muut nauravat, onpa ihana. Minua ei vaan naurata tuollainen, minusta kamala ja typerää
- ollaan kaikki 40-55-vuotiaita, ainoastaan mina kuuntelen jotain muuta musiikkia kuin iskelmää. Kun muut fanittaa Suvi Teräsniskaa ja Arttu Wiskaria, niin minä kerron kuunnelleeni Villa Nahin uuden sinkun ja menossa Depeche Moden keikalle.
- Iloitsin Loe-Pekka Tähden olympiakullasta, suurin osa ei tiennyt kuka on Leo-Pekka Tähti
Miksi jotenkin en kuulu joukkoon ollenkaan. Tullaan hyvin toimeen ja jutellaan niitä näitä, kivoja ihmisiä. Mutta silti tunnen olevani monessa asiassa aivan eri planeetalta.
Kommentit (7)
Oletpa kerrassaan uniikki lumihiutale, todellakin täysin eri planeetalta kuin kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kerrassaan uniikki lumihiutale, todellakin täysin eri planeetalta kuin kukaan muu.
Omat kaverit ovat samanlaisia, mutta ihmetyttää kuitenkin meidän 15 hengen työyhteisön erilaisuus. Kaverithan valikoituu yleensä siten, että pidetään samanlaisista asioita ja viihdytään yhdessä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat kaverit ovat samanlaisia, mutta ihmetyttää kuitenkin meidän 15 hengen työyhteisön erilaisuus. Kaverithan valikoituu yleensä siten, että pidetään samanlaisista asioita ja viihdytään yhdessä. ap
Joo, ja työkaverit valikoituu ammatillisen osaamisen mukaan. Tuliko yllärinä?
Minä olen 20-30 enkä ole eläessäni kuulunut oikein joukkoon missään massajutuissa. Ihan normaalia kuitenkin, moni ei mene massan mukana vaikka niin voisi luulla.
Voi että on tuttu tunne!! Kiva kuulla, että on muitakin "outoja". Olen ajatellut tämän niin, että jos vähänkin on kiinnostuksen kohteiltaan poikkeava, se jollakin tavalla ihmisten joukossa kertaantuu. Ei kai tässä nyt ihan hirveän outoja olla mutta kun sävelkorkeus on eri, on hankala laulaa enemmistön kanssa samaa laulua. Täytyy tyytyä kuuntelemaan ja hyväksyä se, että on vähän eri jutut.
Mutta sen kyllä olen huomannut, että uusia ystäviä on sitä vaikeampi saada, mitä vanhemmaksi tulee. Siinä kai täytyisi sopia muottiin.
Ihan omassa porukassa en ole kummajainen ollenkaan, mutta av-palstalla olen todella outo. Tämä on minulle niin vieras maailma vieraiden ihmisten vieraimin murhein.
Samaistun tohon keskimmäiseen. Muut ei oikein ymmärrä, miksi käyn DM:n keikalla saati usealla kiertueen aikana... :-D Ihmiset vaan on erilaisia.