Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni puutteet ja miksi seksi mieheni kanssa ei enää kiinnosta (pohjautuu uneeni).

Vierailija
22.09.2016 |

Ensimmäisessä unessa olimme Seth Rogenin kanssa tyttömme vanhempainillassa. Siellä ajattelin itsekseni, että valitsin todella hyvän miehen lapseni isäksi.

Seuraavassa unessa olin rannalla tyttömme ja poikamme kanssa. Poikamme kyseli milloin isä tulee ja soitin Sethille. Hän sanoi (englanniksi tietenkin), että kerro pojalle, että isä rakastaa häntä ja isällä on ikävä häntä ja että isä tulee aivan pian. Sitten Seth tulikin.

Tunsin myös kovasti vetoa Sethiä kohtaan vaikka hän ei ole minun tyyliä ja puhuttiin kuinka pääsisimme nopeasti harrastamaan seksiä. Luulen että se johtui siitä, että Seth oli unessa niin hyvä isä.

Oikeassa elämässä minua ärsyttää kun oma mieheni ei ole yhtään samanlainen. Ei huomioi lapsiaan, ei koskaan sano mitään kaunista heille, ei ota syliin, ei leiki. Uskon, että sen takia minua ei enää seksikään hänen kanssa kiinnosta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän vittua taas?

Vierailija
2/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole miehen syytä että seksi ei kiinnosta sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän meillä ole yhteisiä lapsia?

Vierailija
4/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole miehen syytä että seksi ei kiinnosta sinua.

Etkö koskaan ole kuullut sanottavan, miten seksikästä on kun isä hoitaa, suojelee ja hellii omia lapsiaan? Kyllä tuollainen kylmä mies halut vie. ap

Vierailija
5/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tuollainen mies minuakaan kiinnostaisi pätkääkään. Onneksi unien kautta tajusit tuon (Seth Rogen itse on sivuseikka, vaan sinut sai syttymään se että hän oli hyvä isä kuten itse sanoitkin). Alitajuntasi yrittää kertoa sinulle jotain.