Kokemuksia saman auton alle jäämisestä eron jälkeen?
Onko jollain kokemusta tällaisesta ratkaisusta? Miten toimi, mitä otettava huomioon jne? Olisin kiitollinen vastauksistanne, miten tällainen järjestely on toiminut.
En vastaa miksi-kysymyksiin, enkä pui tässä eroamme, vaan haluan vain vastauksia tähän kysymykseeni, kiitos.
Kommentit (24)
Hei nyt, ap pyysi ettei moralisoitaisi tai kysyttäisi mitään "miksi"-kysymyksiä, kunnioitetaanpa siis apn tahtoa.
Itse kysymykseen, joo, on kokemusta. Mulla on tapana toimia noin jokaisen eron jälkeen. Tähän saakka on toiminut hyvin, kun olen itse selvinnyt ehjin nahoin. Jos ei ole mitään strategiaa itselle mietittynä, niin en voi suositella. Toisaalta jos lapsia on mukana, pitänee miettiä tulevatko lapsetkin saman auton alle vai jätetäänkö heidät pois. Jos lapset otetaan mukaan, niin enää ei sitten riitä mikään kaksiovinen sinkkuauto.
Jos on enemmänkin porukkaa tulossa mukaan niin sitten kannattaa auton sijasta harkita jotain leveämpää kulkuneuvoa, esimerkiksi lumiauraa.
Me päätettiin ottaa mukaan myös appivanhemmat. Ollaan nyt katseltu sopivaa bussia, mutta vielä ei ole sopivaa sattunut kohdalle (Freudilainen lipsahdus).
:D