Miksi nuorillakin naisilla on niin iso vaivaisenluu? Karmean näköistä!
Kommentit (25)
Niinkuin esimerkiksi tässäkin kuvassa:
http://static.iltalehti.fi/viihde/viihdeshirlybeachtaas2109_vi.jpg 😖
Ei sitä kaikki voi ostaa isompia kenkiä jos niitä ei valmisteta! Naisten kengät esim koossa 44 aika harvinaisia.
Se on perinnöllinen asia, osalle se ei tule, vaikka olisi kuinka huonot kengät. Osalla taas on perinnöllisesti erilainen rakenne varpaissa/varpaiden nivelissä, ja heille kehittyy jalkapöydän laskiessa (esim. hormonaaliset syyt) vaivasenluu, vaikka kengät olisivatkin hyvät. Vaivasenluu kehittyy, kun jalkapöydän kaari laskee - se kääntää isoavarvasta sivuun, ja se taas osalla ihmisistä alkaa kasvattaa vaivasenluuta, osalla ei, joilla ei ole siihen alttiutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kaikki voi ostaa isompia kenkiä jos niitä ei valmisteta! Naisten kengät esim koossa 44 aika harvinaisia.
No miten olisi sitten leveämpimalliset? Kuka pakottaa kapeita kanootteja käyttämään? Onhan niitä muunkin mallisia nättejä kenkiä kuin ne kapeakärkiset varpaidentappajat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kengännumeron suurentaminen ei auta jos lesti on kapea.
No mutta voihan ne kengät olla isommat myös leveyssuuntaan. Vaikka koko ei olisikaan yhtään sen isompi kuin normaalistikaan. Ap
Eipä ole vaivasenluita ja ikä jo 46v. Tosin en pidä korketa korkokenkiä kuin todella harvoin.
Kuvottavaa, jos alle 40v naisella vaivasenluut. Todellakin turn-off!
Onko mulla ollu eriparikengät kun vaan toisessa jalassa on vaivasenluu? varmaan ollut samat eriparikengät mummolla, äidillä, tyttärellä ja tyttären tyttärellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa, jos alle 40v naisella vaivasenluut. Todellakin turn-off!
Jep ja hei tosi kuvottavaa jos mies on lyhyt tai kaljuuntuu nuorena!! Todellakin turn-off!!!
Vierailija kirjoitti:
Missä toi luu on? Jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti! mistä toi johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti! mistä toi johtuu?
No niinhän tässä monet on sitä mieltä, että perintötekijöistä. Mene ja tiedä.
Mulla on ollut lapsesta asti törröttävä vaivaisenluu. Mulla ei ole ikinä ollut korkkareita tai kärjestä kapeita kenkiä jalassa, kun en tykkää "naiskengistä". Ei se nyt mikään hirveän iso ole vielä, mutta kauhistuttaa katsoa mun äidin jalkoja, joissa on jättikokoinen vaivaisenluu. Se on varmaan minunkin tulevaisuus. Mun toisella tyttärellä on myös samanmallinen jalka. Toinen on perinyt isänsä räpylämallisen lättäjalan.
Älä kehtaa. Vaivaisen luut on geeneissä.