Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännien hipelöinnillä orgasmeja

Vierailija
21.09.2016 |

Ai että mä rakastan sitä kun mieheni nipistelee, hyväilee ja nuolee mun nännejäni. Saan usein pelkästään sen avulla orgasmeja.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin vasta yli kolmikymppisenä, että rintani ovat voimakkaasti erogeeninen alue, vaikka olin harrastanut jo vuosien ajan hyvää seksiä sitä ennen. Tarvittiin vain oikea mies ja oikeanlainen kosketus. En edes tajunnut pyytää tätä itse, kun kuvittelin, etten voi kiihottua rintoja hyväilemällä, mies käytännössä opetti minulle koko asian. Itse rintoja hyväilemällä en ainakaan saa samaa tunnetta, vähän samalla tapaa kuin itseään ei voi kutittaa. Suosittelen lämpimästi muitakin kokeilemaan, hienoa löytää uusia erogeenisia alueita kropastaan.

En usko, että kuppikoolla on tässä kauheasti väliä, kai tuntohermot siihen enemmän vaikuttavat.

Vierailija
22/33 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien kautta saa parhaimmat vibat. Vaikka aloittaisi paidan läpi hitaasti pyörittäen. Tai ilman paitaa joskus tuntuu jopa aivan kamalalta. Sen vaiheen kun pääsee ohi ja auttaa sormin ja syljen kanssa nännien pyörittämistä niin saa alapään mukaan ja alkaa vuotamaan alapäästä liukasta väritöntä nestettä. Sen kun sekoittaa syljenkanssa nänin päälle ja pyörittelee niin se tuntuu jo siltä ettet itse olisikaan paikalla vaan jossain muualla. SItten tulevat orgasmit ja sätkit. Varsingin yksin sängyssä onnistuu peiton alla kyljellään. Mikäli liukaste loppuu niin lisää sylkeä tai alapään eritettä niin saa useat orgasmit.  Koskettele välillä itseäsi lantion yläpuolelta niin että käsivarret osuvat välillä nänneihin. Ejakulaatiota ei tule vaikka orgasmi tuleekin. Kun olet valmis niin homma voi jatkaa itsetyydytyksellä ejakullaatioon asti vaikka esinahalla tai vasemmallakädellä kertakäyttöhanskalla ja liukasteella loppuun saakka. Unohtamatta liukkaita nännejä, liukasta eritettä ja sylkeä.

Luulisin naisilla toimivan vastaavalla tavalla ilman ejakulaatiota.

On se ihmeellistä miten löytää uuden puolen seksuaalisuudestaan vanhemmalla iällä M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystäväni halusi melkeipä joka ilta, että imen hänen rintojaan. Hän istui sohvalla katselemassa telkkaria ja minun pääni hänen sylissään tissi suussani. Mikäpä sen ihanampaa. Itse rakastan imeä tissiä, maidolla taikka ilman, ja hän sai orgasmin imettäessään minua. Yleensä ilta jatkui sillä, että seuraavan orgasmin hän sai minun pääni hänen haaroissaan juomassa orgasmin tuottamia nesteitä.

Vierailija
24/33 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisipä joku koko illan rintojani..... mutta kun ei omaa ukkoa kiinnosta tippaakaan!

Vierailija
25/33 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on hyvin herkät nännit. Vain harvoin saanut hyväillä tai nuolla isoja tissejä. Joskus naidessa hänen ratsastaessa hetken aikaa juuri ennen orgasmia. Sen olen huomannut, että hieroo itse aktiivisesti silloin kun annan suuseksiä ja ilmeusesti saa silloin herkemmin ja varmemmin.

M62

Vierailija
26/33 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen usammalle naiselle saanut orkun pelkästään naisella vielä farkut jalassa tyyyliin eli keskittymien rintoihin ja sitä kautta isot oot sen jälkeen eitarvita esileikkejä kun alapää valuu nestettä valtoimenaan ikäänkuin pikkuhousut olisi täynnä samanlla lailla liukkautta kuin kalarepun pohja

Vierailija
27/33 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taivaallista kun rintoja hipelöidään. 

Vierailija
28/33 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös saan ns. Rintojen ja nännien hyväilyllä ja huomiolla kaikin tavoin helposti orgasmin. Saan myös muutenkin nopeasti. Nipukoihin koskettaessa on suora yhteys alas ja olen sitä myötä heti valmis ( märkä ) kaikkeen muuhun.

Vierailija
29/33 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet kauniinmuotoiset rinnat jotka kyllä saavat kehuja mutta yleensä kosketus jää muutamaan kouraisuun ja pariin suukkoon. Kunpa kohtaisin miehen joka hullaantuisi pienistä rinnoistani ja malttaisi imeskellä nännejäni vähän pidemmän aikaa.

Vierailija
30/33 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipple52 kirjoitti:

Minä myös saan ns. Rintojen ja nännien hyväilyllä ja huomiolla kaikin tavoin helposti orgasmin. Saan myös muutenkin nopeasti. Nipukoihin koskettaessa on suora yhteys alas ja olen sitä myötä heti valmis ( märkä ) kaikkeen muuhun.

Vaimoni oli nuorempana juuri tuollainen, mutta sanoo että imetykset veivät enimmän osan tunnosta. Sääli, mutta hyvän asian puolesta tietysti, ja onneksi nännit edelleen näpöttävät ihan kuin ennenkin.

Vierailija
31/33 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pienet kauniinmuotoiset rinnat jotka kyllä saavat kehuja mutta yleensä kosketus jää muutamaan kouraisuun ja pariin suukkoon. Kunpa kohtaisin miehen joka hullaantuisi pienistä rinnoistani ja malttaisi imeskellä nännejäni vähän pidemmän aikaa.

Harmi kun tiet eivät aina kohtaa. Jos olisimme kahden, niin jo päivällä halaisin sinua takaapäin, kuiskaisin korvaasi, että illalla aion imeä rintojasi pitkään.. suutelisin kaulaasi ja puristaisin hellästi rintojasi.. Illan tullen "kaappaisin" sinut syliini, riisuisin paitasi ja hyväilisin rintojasi ensin rintsikoittesi päältä... riisuisin rintsikat ja suutelisin ensin nännien ympäriltä kiusoitellen.. sitten suukottelisin nännejä ja lopulta alkaisin imeä ihanaa nänniäsi piiitkään.. 

Vierailija
32/33 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös aina pitänyt rintojen hyväilystä nyt 6kymppinen ja pidän edelleen. Etenkin kielen kärjellä nänninpään pyörittely ja aivan nipukan päiden lipominen on ihanaa. Imeminenkin on ihanaa. Pidän myös kun saan kädet takaapäin puseron alle rinnat otetaan paljaaksi ja sormet pyörittelee nänninpäitä, niitä saa myös nipistellä. Minulla on kookkaat rinnat, isot nännipihat sekä nänninpäät.

Nänninpäistä on minullakin suorayhteys pilluun,joka alkaa kostumaan heti.

Vierailija
33/33 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pitää enemmän rintojensa kaikenlaisesta hyväilystä kuin pillunsa sormettamisesta. Hankin sille sellaiset pienet nännipumput. Ensin alkuun piti aivan pöhlönä, mutta nyt nauttii nännien pumppailusta. Sama pumppu sopii myös klitoriksen pumppailuun ja minähän pidän turvonneesta klitoriksesta.