Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin määrä ja sujuminen parisuhteessa ahdistaa

Vierailija
21.09.2016 |

Onko joku onnistunut sopimaan puolison kanssa että seksiä on vähintään x kertaa viikossa ja pysymään sopimuksessa niin ettei tarvitsisi arvuutella, koska ja kuinka usein sitä on tai ei ole?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisesta hikisestä, inhottavasta ja limaisesta touhusta kannata kantaa stressiä. Eläkää ja olkaa yhdynnässä vain suvunjatkamistarkoituksessa. Itse asiassa senkin voi hoitaa ilman ällöttäviä sisäkkäisyyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu nyt joka torstai. Tätä jatketaan kunnes seksistä tulee taas rutiini.

Seksuaaliterapeutin neuvo.

-2 vuotta 2 kertaa seksiä. 2 kk 4 kertaa seksiä.

Vierailija
4/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut nyt 1-3 kertaa viikossa, mutta määrä on sellainen etten voi luottaa jatkuvuuteen. Vuoden sisällä on myös viikkoja ettei ole ollut lainkaan. Ap

Vierailija
5/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sovittu nyt joka torstai. Tätä jatketaan kunnes seksistä tulee taas rutiini.

Kumpi on ollut haluton, mies vai nainen?

Vierailija
6/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. 1,5 vuoden jälkeen iski minuun täysi arvottomuudentunne. Olen kai jollain tapaa masentunut tästä tilanteesta. Yritän keksiä muuta tekemistä ja nauttia yhteisistä harrastuksista,mutta seksiä minä tarvitsen kuten niin moni muukin nainen.

Vierailija
7/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt kolmas viikko menossa ettei olla oltu petipuuhissa. Näistä yksi viikko meni kuukautisiin,silloin emme harrasta seksiä koska menkat häiritsee miestä. Ei vaan olla jaksettu panostaa, molemmat tehdään raskasta työtä, illalla mukava vain kaatua sänkyyn ja nukahtaa. Tänään sanoin jo miehelle että voitais harrastaa seksiä illalla kun onhan tuosta edelliskerrasta taas tovi vierähtänyt. Useimmiten meillä on sitten kerran pari viikossa seksiä, joskus enemmänkin jos oikein innostitaan toisistamme. Joskus sitten taas pidempi tauko kuten nyt on ollut, mikä on mun mielestä ihan normaalia. Ollaan päälle parikymppisiä molemmat, suhdetta takana 7v.

Vierailija
8/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. 1,5 vuoden jälkeen iski minuun täysi arvottomuudentunne. Olen kai jollain tapaa masentunut tästä tilanteesta. Yritän keksiä muuta tekemistä ja nauttia yhteisistä harrastuksista,mutta seksiä minä tarvitsen kuten niin moni muukin nainen.

Onko mies nyt yhtäkkiä pystynyt halukkaasti harrastamaan seksiä kerran viikossa terapeutin määräyksellä?!

Vierailija
9/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies nyt yhtäkkiä pystynyt halukkaasti harrastamaan seksiä kerran viikossa terapeutin määräyksellä?!

On. Terapiassa paneuduttiin syihin ja poistettiin/minimoitiin ne tekijät mitkä aiheuttivat stressiä ja haluttomuutta. Tämä ei olisi onnistunut ilman ulkopuolista apua. Piti keskustella todella paljon ja pitkään.

Seksiin palaaminen tuntui hankalalta pitkän ajan jälkeen ja siksi siitä pitää tehdä rutiini. Joka kerta me molemmat nautimme, mutta piti löytää yhteys uudelleen ja avata solmut väliltämme. Ei se ollut vain simsalabim sänkyyn

Vierailija
11/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Terapiassa paneuduttiin syihin ja poistettiin/minimoitiin ne tekijät mitkä aiheuttivat stressiä ja haluttomuutta. Tämä ei olisi onnistunut ilman ulkopuolista apua. Piti keskustella todella paljon ja pitkään.

Seksiin palaaminen tuntui hankalalta pitkän ajan jälkeen ja siksi siitä pitää tehdä rutiini. Joka kerta me molemmat nautimme, mutta piti löytää yhteys uudelleen ja avata solmut väliltämme. Ei se ollut vain simsalabim sänkyyn

Koetko joutuneesi panostamaan asiaan enemmän ja pelkäätkö miehen lopettavan seksin joskus uudestaan?

Vierailija
12/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on, kun yällaista pitää miettiä.Seksiä silloin, kun tekee mieli.Tarvitseeko terapeutin neuvoa tällaiseenkin

Vierailija
13/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on, kun yällaista pitää miettiä.Seksiä silloin, kun tekee mieli.Tarvitseeko terapeutin neuvoa tällaiseenkin

Jos toisen tekee mieli niiin harvoin että toinen joutuu koko ajan kärsimään siitä?

Vierailija
14/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko s-teraupeutilla käyneet kertoa kokemuksistanne? Ja auttoiko? Jotain tarttis kans tehdä. ..

Vierailija
15/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä aihe taas. Seksiä on silloin kun tekee mieli, yleensä toinen lähtee mukaan helposti ja jos ei yksinkertaisesti jaksa, niin mikään ei estä sooloa. Menkkojeni ollessa pahimmillaan en avaa reisiäni, sen verran paljon sieltä tavaraa tulee etten edes halua ajatella sitä sotkua, mutta mies on hyvin tyytyväinen kun otan suihin. On pitkässä suhteessamme ollut seksistä taukoja, mutta pisimmillään ne ovat olleet vain pari viikkoa. Yleensä tahti on 1-4 kertaa viikossa. Olemme 40+ vuotiaita.

Vierailija
16/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus mikä aihe taas. Seksiä on silloin kun tekee mieli, yleensä toinen lähtee mukaan helposti ja jos ei yksinkertaisesti jaksa, niin mikään ei estä sooloa. Menkkojeni ollessa pahimmillaan en avaa reisiäni, sen verran paljon sieltä tavaraa tulee etten edes halua ajatella sitä sotkua, mutta mies on hyvin tyytyväinen kun otan suihin. On pitkässä suhteessamme ollut seksistä taukoja, mutta pisimmillään ne ovat olleet vain pari viikkoa. Yleensä tahti on 1-4 kertaa viikossa. Olemme 40+ vuotiaita.

Kaikilla tilanne ei ole yhtä hyvä kuin teillä. Mitä tekisit jos miehesi ei "lähtisi mukaan" vaikka pariin kuukauteen?

Vierailija
17/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei liitto voi toimia jos seksistä tehdään noin iso numero. Kyllä sen intohimon pitää olla luontaista. Sairaudet tms.on sitten eri asia. Ja tiedän todellakin mistä puhun, olen ollut ap:n kaltaisessa suhteessa joka korjaantui miestä vaihtamalla. Nykyisen kanssa jo 10v yhdessä ja seksi sujuu luonnostaan. Vaikka mieheni on minua 10v vanhempi. Pisin tauko on ehkä viikko. Aiemmassa suhteessa kerran 6 viikkoa kun mies ei halunnut seksiä siitä syystä että minulla oli kipsi jalassa!!! Voi luoja, onneksi tajusin lähteä suhteesta. Monta nuoruuden vuotta siinä tuli tuhattua ja hakattua päätä seinään juuri saamaan tapaan kuin täällä moni tuntuu tekevän.

Jos suhde toimii, ei sitä tarvitse väkisin alkaa vääntämään toimivaksi. Niin se vain on.

Vierailija
18/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, että jollakulla on oikeasti toiminut! Luulin, ettei nää ratkea koskaan, jos haluton on mies. Meillä ei mies halua lähteä mihinkään pariterapioihin ja syistä on kotona jauhettu ja jauhettu, mutta ne ei taida olla oikeita syitä, mitä se on sanonut, kun ei niihin puuttuminen tuota mitään eroa. Yritettiin kerran kanssa sopia kerta viikkoon ja pari kk sitä jaksoi, mutta kun se tuntui olevan miehelle kaikin puolin pakkopullaa, niin en jaksanut sitä väkinäistä kohteliasta sopimusseksiä.

Vierailija
19/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sille pyllyä.

Vierailija
20/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksiä pitää olla usein jos nainen pystyy kuitenkin lisääntymään vain 9-10kk välein.