Haluatko kysyä jotain 14-vuotiaalta?
Kommentit (65)
Nyt Ap mars iltapalalle ja nukkumaan. Av:n hullut löysivät tänne. Kauniita unia. :)
Mikä on suosittua sinun ikäisilläsi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista Ap nukkua riittävästi öisin. 10-12 tuntia. Moni teini valvoo liikaa. Riittävä uni takaa terävämmät aivot sekä muisti ja oppimiskyky paranevat. Kasvuhormoni erittyy myös unen aikana, joten unen määrä vaikuttaa pituuskasvuun.
Nukun yössä n. 7-8 tuntia, koska jouduin heräämään niin aikaisin koska koulumatkani on 24 km. Jos koulu alkaa kahdeksalta, bussi on pysäkillä klo. 6.55. Lähden kotoa siis noin 6.45. Herään 5.45 eli minun pitäisi sinun mielestäsi mennä nukkumaan klo. 18.45-20.45.
Näin on. Mene vaikka 20.30 sänkyyn lukemaan. 21 valot pois. Unimäärän lisääminen on pieni uhraus loppuelämän eteen. Olen tästä tarkka omien lasteni kohdalla. Muuten olen rento äiti. Oma valintasi tietenkin.
Jaahas!! Olenko minä niin näkymätön, että viestejäni ei enää nähdä?? Mitä ? Häh??
Suosittelen myös varomaan niitä av:n hulluja joita tähän ketjuun on aikaisemman mukaan tullut. Meitä selväjärkisiä on täällä aika vähän!
Tämä palsta on täynnä teinixejä, ei siinä mitään uutta ole.
~16-vuotias lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Sormetatko ?
Silloin Tällöin
Ap
Oletko ajannut autoa ikinä? Itse osasin jo iässäsi ajaa.
MISKA kirjoitti:
Oletko ajannut autoa ikinä? Itse osasin jo iässäsi ajaa.
En
Ap
Ap taas linjoilla, saa kysellä :)
Vaikka olen neitsyt niin on mun kiviaikoihin koskettu.
Ap
Nukun yössä n. 7-8 tuntia, koska jouduin heräämään niin aikaisin koska koulumatkani on 24 km. Jos koulu alkaa kahdeksalta, bussi on pysäkillä klo. 6.55. Lähden kotoa siis noin 6.45. Herään 5.45 eli minun pitäisi sinun mielestäsi mennä nukkumaan klo. 18.45-20.45.