Pilaako yksikin lusikallinen ruokaa tai esim. vettä täysimetetyn vauvan?
Ja siten täysimetys on loppu ja kaikki pilalla :(
Mieheni antoi lapsemme imeä sormenpäästä vähän jäätelöä. Olen sanonut hänelle, miten tärkeää minulle on se, että vauva tulee olemaan 6kk ilman mitään suolistoa pilaavia elementtejä. Nyt mieheni pilasi kaiken. 5kk vauvani sai silmieni alla maistaa vaniljajäätelöä.
Minä kun olin suunnitellut, että sitten 1.4. aloitetaan kiinteät klo 11.45 (syntymäaika). En pidä tuollaisista varaslähdöistä ollenkaan :(
Onkohan kaikki toivo jo mennyt? Itkettää niin...
Kommentit (6)
minulle tuli todella syvästi sellainen olo, ettei minulla ole sananvaltaa lainkaan. Siksipä haluan nyt avioeron ja heti!
Meillekin sanoivat neuvolassa, että lapsella olisi nyt herkkyyskausi lusikalla syömisen opettelemiseen (lapsi 5.5kk) ja paino on laskenut, kun pelkällä ämmällä mennään. Mutta minä vein niille netistä löytämäni käyrät täysimetetyistä vauvoista ja sanoin, että niiden mukaan ollaan vain vähän alle, ja vaikka pituutta ei ole tullut lisää, niin se johtunee mittaustavasta, joten ei varmasti aloteta kiinteitä ennen kuutta kuukautta!
Kas kun i oluthuikkaa ja tupakkaa kun niistäkin voi jotkut aikuiset " nautiskella" ...
Tiedättekö, ettei vauvalle SIIS VAUVALLE! saa antaa maitotuotteita alle yksivuotiaana, mieluummin vielä alle kaksivuotiaana!