Vierailija

Miksi ihmisten ylipäätään tarvitsee "pettää". Jos haluat naida jotakuta, joka sinua viehättää ja kiinnostaa, niin miksi ei voi vain antaa asioiden mennä hormoonien ja biologian mukana. Mulla on vaimon kanssa juuri sellainen vapaasuhde, että jos tavataan omissa piireissä kiinnostava ihminen niin eikun vaan hekumoimaan. Olemme molemmat vapautuneita biseksuaaleja, koska kaikki ihmiset ovat luonnostaan samanlaisia. Vapautukaa siitä sukupuolestanne ja omistuksenhalustanne ja nauttikaa elämästä ja uusista kokemuksista.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä nautin yksiavioisuudesta enemmän, omistautumisesta ja rakkaudesta yhtä ihmistä kohtaan.

Terveisin,

ei-heteronainen (en luokittele)

Vierailija

Biseksualisuus ei liity siihen että harrastetaan seksiä kaikkien kanssa. Sitä sanotaan avoimeksi suhteeksi, joka ei liity seksuaaliseen suuntautumiseen. Mutta avoinkaan suhde ei sovi kaikille. Kiva jos teidän parisuhteessa kuitenkin toimii.

T: bi, jolle avoin suhde ei ole vaihtoehto

Vierailija

Olen biseksuaali, mutta myös yksiavioinen luonteeltani. Nuorena kokeilin avointa suhdetta. Ei sopinut minulle. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen, pitäydyn siis tässä.

Vierailija

Kyllä te olette oikeasti kaikki biseksuaaleja. Kaikki vain eivät törmää välttämättä samaan sukupuoleen koko elämänsä aikana josta kiinnostuvat. MInä pidän sekä miehistä naisista vapautuneesti. Ei se kuitenkaan tarkoita, että pitäisin JOKAISESTA vastaantulevasta miehestä, naisesta, biseksuaalista tai transihmisestä. Te olette niin lukossa ja rajoittuneita. Vapautukaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lis kirjoitti:
Emme ole, vaikka kuinka toivoisit 😊.

Olet tyypillinen mentaalisia lukkoja ja tabuja täynnä oleva denialisti.

Sinä taas olet tuomitseva ja omaa näkemystäsi tuputtava saarnaaja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset ei sytytä tippaakaan.

Älä valehtele. Olet ihan varmasti elämäsi aikana törmännyt viehättävään naiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette oikeasti kaikki biseksuaaleja. Kaikki vain eivät törmää välttämättä samaan sukupuoleen koko elämänsä aikana josta kiinnostuvat. MInä pidän sekä miehistä naisista vapautuneesti. Ei se kuitenkaan tarkoita, että pitäisin JOKAISESTA vastaantulevasta miehestä, naisesta, biseksuaalista tai transihmisestä. Te olette niin lukossa ja rajoittuneita. Vapautukaa...

Naiset ei sytytä tippaakaan. Olen 100% homoseksuaali.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lis kirjoitti:
Emme ole, vaikka kuinka toivoisit 😊.

Olet tyypillinen mentaalisia lukkoja ja tabuja täynnä oleva denialisti.

Sinä taas olet tuomitseva ja omaa näkemystäsi tuputtava saarnaaja. 

En minä tuomitse, koska olen oikeassa. Se on ihan tutkittu juttu. Ei ole mitään syytä ettei ihminen olisi biseksuaali. Kai sinä ymmärrät, ettet välttämättä tietenkään kohtaa jatkuvasti ihmisiä joista kiinnostut, olit sitten mies tai nainen. Tai antaa olla. Ette te ymmärrä, ettekä hyväksy itseänne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Naiset ei sytytä tippaakaan. Olen 100% homoseksuaali.

Älä viitsi valehdella. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali, mutta myös yksiavioinen luonteeltani. Nuorena kokeilin avointa suhdetta. Ei sopinut minulle. Olen ihan tyytyväinen nykyiseen, pitäydyn siis tässä.

Muotoilin aloitustekstin hieman väärin. Pointti oli yrittää vapauttaa ihmisiä siitä heteroudesta ja homoudesta. Ihminen on tutkitusti ja biologisesti biseksuaalinen elämänmuoto. Jos ette usko niin sitten ette usko.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Olet ihan varmasti elämäsi aikana törmännyt viehättävään naiseen.

Kissanpennutkin on viehättäviä mutta ei niistä seksi tule mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muotoilin aloitustekstin hieman väärin. Pointti oli yrittää vapauttaa ihmisiä siitä heteroudesta ja homoudesta. Ihminen on tutkitusti ja biologisesti biseksuaalinen elämänmuoto. Jos ette usko niin sitten ette usko.

Ja sitten linkkejä niihin todisteisiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kissanpennutkin on viehättäviä mutta ei niistä seksi tule mieleen.

Olet psykopaatti, jos vertaat naista kissaan. Sairas ja hoitoa kaipaava perseenrevittäjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sitten linkkejä niihin todisteisiin?

Sinä itse olet todistava linkki, koska olet tavannut sekä miehiä että naisia, joista olet kiinnostunut seksuaalisesti. Jos kiellät  tämän niin valehtelet. Älkää nyt viitsikö enää nykyaikana vääntää tällaisesta asiasta.

Vierailija

Minä en ole biseksuaali, vaikka kuinka haluaisin. Luulen, että seurustelusuhde naisen kanssa antaisi minulle paljon enemmän kuin seurustelusuhde miehen kanssa, mutta en vain pysty ajattelemaankaan sörkkiväni jotain muuta värkkiä kuin omaani... Ei ikinä. Vaikka miten ajatusta olenkin yrittänyt pyöritellä. 

Avoin suhde sen sijaan sopii minulle paremmin kuin hyvin. En halua omia kenenkään seksuaalisuutta ja mielestäni on täysin typerää asettaa parisuhteessa rajoitteita joillekin näin yhdentekeville asioille. Ymmärrän, että joskus aikoina ennen ehkäisyä oli tarkkojen perimysjärjestysasioiden yms takia relevanttia se, että ihmiset harrastivat seksiä vain oman kumppaninsa kanssa, mutta nykypäivänä asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Miksi kaksi ihmistä, jotka haluavat harrastaa seksiä toistensa kanssa, eivät voisi sitä tehdä? Elämä on lyhyt ja arkinen, kyllä joissakin näin yhdentekevissä asioissa voi sekä syödä että pitää kakun.

Eli aloitukseen: kyllä moniavioisuudelle, ei biseksuaalisuudelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ole biseksuaali, vaikka kuinka haluaisin. Luulen, että seurustelusuhde naisen kanssa antaisi minulle paljon enemmän kuin seurustelusuhde miehen kanssa, mutta en vain pysty ajattelemaankaan sörkkiväni jotain muuta värkkiä kuin omaani... Ei ikinä. Vaikka miten ajatusta olenkin yrittänyt pyöritellä. 

Avoin suhde sen sijaan sopii minulle paremmin kuin hyvin. En halua omia kenenkään seksuaalisuutta ja mielestäni on täysin typerää asettaa parisuhteessa rajoitteita joillekin näin yhdentekeville asioille. Ymmärrän, että joskus aikoina ennen ehkäisyä oli tarkkojen perimysjärjestysasioiden yms takia relevanttia se, että ihmiset harrastivat seksiä vain oman kumppaninsa kanssa, mutta nykypäivänä asialla ei pitäisi olla mitään merkitystä. Miksi kaksi ihmistä, jotka haluavat harrastaa seksiä toistensa kanssa, eivät voisi sitä tehdä? Elämä on lyhyt ja arkinen, kyllä joissakin näin yhdentekevissä asioissa voi sekä syödä että pitää kakun.

Eli aloitukseen: kyllä moniavioisuudelle, ei biseksuaalisuudelle.

Sinä valehtelet. Voisit takulla olla miehen kanssa, jos vain törmäät siihen oikeaan. Olette aivan järkyttävän sulkeutuneita koko remmi...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat