Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin pinnallisia ja värjäävät hiuksiaan?

Vierailija
21.09.2016 |

Harva mies värjää ja useimmat niistäkin ovat homoja eli naisten kaltaisia.

Miksi naiset ovat niin pinnallisia ja haluavat piilotella luonnollisia piirteitään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelepa ihan ite. Tiedoksesi että vielä pari-kolme sataa vuotta sitten miehet puuteroivat peruukkejaan ja meikkasivat siinä missä naisetkin.

Vierailija
2/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun luonnollinen väri saa mut näyttämään väsyneeltä ja vanhemmalta kuin olen. Sitä paitsi se ei ole mua, enkä tunne itseäni hyväksi.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Ja värjätyt hiukset miehellä näyttävät yleensä todella naurettavilta.

Vierailija
4/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään tukan shokkivärillä että huomio mun vitun rumasta naamasta siirtyis muualle.

Vierailija
5/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelepa ihan ite. Tiedoksesi että vielä pari-kolme sataa vuotta sitten miehet puuteroivat peruukkejaan ja meikkasivat siinä missä naisetkin.

Eli parissa-kolmessa sadassa vuodessa miehet ovat viisastuneet niin paljon, että keskittyvät tärkeämpiin asioihin kuin ulkonäkönsä puunaamiseen. Naiset sen sijaan ovat tyhmistyneet ja tyhmistyvät koko ajan. Millään muulla ei ole naisille enää väliä kuin sillä miltä he näyttävät selfieissään tai miltä muut kilpakumppanit näyttävät.

Vierailija
6/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Se on itseasiassa kaikkein muodikkain valinta tällä hetkellä. Eli minä olen niin pinnallinen, että kuljen muodin mukana. ;)

Vierailija
7/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko koska oma väri on vaalea maantienharmaa. Ei kukaan mies minua harmaavarpusena halua.

Vierailija
8/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niiiiiin pinnallinen, että haluan vielä viisikymppisenäkin olla hiuksiltani ruskea enkä harmaa. Hui kauhistus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
9/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli parissa-kolmessa sadassa vuodessa miehet ovat viisastuneet niin paljon, että keskittyvät tärkeämpiin asioihin kuin ulkonäkönsä puunaamiseen. Naiset sen sijaan ovat tyhmistyneet ja tyhmistyvät koko ajan. Millään muulla ei ole naisille enää väliä kuin sillä miltä he näyttävät selfieissään tai miltä muut kilpakumppanit näyttävät.

Jaa, miehet eivät ota selfieitä? Kiitos, kun kerroit, itse en olisi tätä huomannut. Eli kaikki miehen näköiset niissä selfieissä ovatkin naisia, tuli selväks!

Vierailija
10/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heps! 👋 Täällä myös yksi, joka ei värjää. Ja kyllä, olen pinnallinen, tykkään omasta väristäni ja onhan se muodikasta nimenomaan olla värjäämättä.

Vierailija
11/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat niin pinnallisia, että se vähentää ikisinkuksi jäämisen todennäköisyyttä.

Vierailija
12/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpakumppanit? Eli miehiä saa ulkonäköön keskittymällä.

Vierailija
13/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä on niin pinnallinen, että värjään tukkaani, meikkaan, kuorrutan itseni hajusteisiin ja tuhlaan rahani vaatteisiin ja asusteisiin. Ja se on musta ihanaa. Selfieitä en ikävä kyllä ota :(

Vierailija
14/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heps! 👋 Täällä myös yksi, joka ei värjää. Ja kyllä, olen pinnallinen, tykkään omasta väristäni ja onhan se muodikasta nimenomaan olla värjäämättä.

Lisään vielä, että värini on juuri se kaunis, luonnollinen tummanvaalea, jota itsesäälissä vellovat suomalaiset myös maantienharmaaksi kutsuvat. Ja ei, en ole huomannut vaikutusta vientiini miesrintamalla, varsinkaan negatiivisesti.

- 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi