Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion perustaa uuden uskonnon

Vierailija
21.09.2016 |

Uskontoni pohjautuu sekä pohjoismaiseen ja suomalaiseen muinaisuskontoon että mesopotamialaisiin uskomuksiin. Pyhiä kirjoja ovat mm. Kalevala ja Edda-teokset. Nuo muinaiset eepokset eivät olleet kuitenkaan vielä täydellinen ilmoitus Jumalasta. Viimeisin profeetta oli Adolf Hitler, jonka myötä lopullinen jumalallinen ilmoitus annettiin ihmiskunnalle Mein Kampf-teoksen muodossa. Uskontoni ulkoinen symboli on swastika.

Haluan painottaa, että uskontoni on rauhan uskonto, jonka toivon leviävän mahdollisimman laajalle. Haluan myös muistuttaa, että jos uskontoani arvostellaan, on kyse uskonrauhan rikkomisesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit metamfetamiinin, joka on olennainen osa tuollaisia uskontoja.

Vierailija
2/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, mutta muista että oikeat kirjoitusasut on "Mein Kampf -teos" ja "Kalevala ja Edda -teokset".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaristilippu liehuu vielä eduskuntatalon salossa.

Vierailija
4/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt miksei joku ole jo tehnyt tuota, sillä uskonnonvapauslaki kaipaisi selvästi rajojen testausta.

Oma uskontoni olisi Uus-Molokbaalilaisuus, johon ihmisuhrit kuuluvat oleellisena osana. Tosin ihmisuhreja kannatetaan toistaiseksi vain periiaatteellisella tasolla, kunnes lainsäädäntö sallii ne.

Aluksi otamme kaikki teloitukset Molokbaalin kunniaksi tehtyinä ja mainostamme tätä laajasti netissä.

Erityisen mieleisiä Molokbaalille ovat esim. isis-teloitukset.

Vierailija
5/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt miksei joku ole jo tehnyt tuota, sillä uskonnonvapauslaki kaipaisi selvästi rajojen testausta.

Oma uskontoni olisi Uus-Molokbaalilaisuus, johon ihmisuhrit kuuluvat oleellisena osana. Tosin ihmisuhreja kannatetaan toistaiseksi vain periiaatteellisella tasolla, kunnes lainsäädäntö sallii ne.

Aluksi otamme kaikki teloitukset Molokbaalin kunniaksi tehtyinä ja mainostamme tätä laajasti netissä.

Minun uskontooni kuuluvat mm. pakkotyöleirit, jotka onneksi kohta saattavat olla laillisia, kun hallitus ei keksi työttömyysongelmaan parempaakaan ratkaisua. Jossain vaiheessa mukaan tulevat yhteiset suihkutilat, jonne esim. tuottamattomat yksilöt voidaan viedä pois reursseja tuhlaamasta. Jokaisen polttohautauksen koen olevan kunnianosoitus Jumalalleni.

Ap

Vierailija
6/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun uskontooni kuuluvat mm. pakkotyöleirit, jotka onneksi kohta saattavat olla laillisia, kun hallitus ei keksi työttömyysongelmaan parempaakaan ratkaisua. Jossain vaiheessa mukaan tulevat yhteiset suihkutilat, jonne esim. tuottamattomat yksilöt voidaan viedä pois reursseja tuhlaamasta. Jokaisen polttohautauksen koen olevan kunnianosoitus Jumalalleni.

Ap

Minun uskonnossani voi puolestaan välttyä ihmisuhraukselta jos liittyy uskontooni.

Varmaankin uskontoni on ihan pian erittäin merkittävä jäsenmäärältään.

Vierailija
7/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai nyt kaikki tajuavat, että Uus-Molokbaalilaisuuteni on spagettihirviön tyyppinen ilmiö, eikä oikeasti kannata huolestua. Asia olisi kuitenkin sikäli hyödyllinen, että jollain avoimesti muka ääriuskonnolla olisi hyvä asettaa rajoja oikeiden uskontojen väärinkäytöksille.

Vierailija
8/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei tätä ole jo sensuroitu.

Vierailija
9/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun uskonnossani voi puolestaan välttyä ihmisuhraukselta jos liittyy uskontooni.

Varmaankin uskontoni on ihan pian erittäin merkittävä jäsenmäärältään.

Minun uskonnossani yhteiset suihkutilat voidaan nähdä myös vertauksena, jossa synnit pestään pois. Tarkoitukseni on levittää uskontoani rauhanomaisesti. Pakkotyöleiritkin voidaan nähdä osana kilvoittelua.

Ap

Vierailija
10/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta ap oikeasti! Tuo laki todella kaipaisi vähän testailua. Mä olisin ainakin satasella mukana.

Vierailija
11/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta ap oikeasti! Tuo laki todella kaipaisi vähän testailua. Mä olisin ainakin satasella mukana.

kannattaa mieluummin liittyä minun uskontooni, sillä pikkusyntejä voi sovittaa näppärästi tuomalla sylillisen halkoja ihmisuhrivalkean halkovarastoon.

Vierailija
12/12 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uskonnollisen yhdyskunnan voi perustaa 20 Suomen kansalaista, joiden tulee olla 18-vuotiaita."

Mistä saan noin monta kannattajaa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi