Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kiitos - elokuva (ja kirja). Onko tollasii miehiä oikeasti olemassa!?

Vierailija
21.09.2016 |

Tuo Matti (Ville Virtasen esittämä hahmo) siis. Vaino yrittäö kaikkensa, keksii vaikka mitä ja "Matti" on saamaton ja haluton ja ihan jotenkin suorastaan vajaa, kuin ei ymmärtäisi mitä vaimo on vailla!!!

Kirjaa en ole lukenut joten en tiedä miten se poikkeaa elokuvasta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kirjasta enkä elokuvasta, mutta pihtarimiehiä, joita ei kiinnosta pätkääkään eikä huvitakaan ymmärtää, mitä puoliso on vailla, on varmasti riittämiin. Meiltäkin löytyy yksi.

Vierailija
2/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun entinen poikaystävä muistutti tuota hahmoa hyvinkin paljon ja ikää hänellä oli kuitenkin vasta 20-24 v. Voin siis hyvinkin uskoa että muiltakin tuollaisia miehiä löytyy :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli tuollainen. 18 vuotta sitten kestin ja sitten paiskasin pihalle ja se olikin elämäni fiksuin teko.

Vierailija
4/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kirjasta enkä elokuvasta, mutta pihtarimiehiä, joita ei kiinnosta pätkääkään eikä huvitakaan ymmärtää, mitä puoliso on vailla, on varmasti riittämiin. Meiltäkin löytyy yksi.

Tässä elokuvassa vaimo alkaa ottamaan suihin puolinukuksissa olevalta mieheltään. Mies alkaa syömään ja sanoo "jatka jos haluat mutta mulla on kauhee nälkä."

Siis oikeesti. Millanen mies kieltäytyy suihinotosta!!?

Ap

P.s nyt elokuvaa katsonut vähän pidemmälle, selvisi että tuo mies onkin masentunut. Silti.

Vierailija
5/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollaisia miehiä. Todellakin.

Vierailija
6/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs mieltä siitä Jarnosta?

Olkoonkin tuo päähenkilönainen kuinka puutteessa vaan, niin aika helposti lähti Jarnon mukaan.

Lähinnä pohdiskelen, onko leffassa tosielämään pohjautuvaa realiteettia.

Ap

Vierailija
7/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen 44v nainen vaikuttuu tällaisesta 28v miehen lausahduksesta "kato kun mun mielestä nainen ei oo pelkkä pillu. Se on myös tissit ja perse."

Ja seuraava kohtaus kliseinen eteisessä äkkiä kaikki vaatteet pois samalla suudellen hirveässä kiimassa.

Ap

Vierailija
8/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo elokuva tullut neloselta? Miksei se ole ruudun leffaosiossa? Unohdin katsoa töllöstä.

Vierailija
9/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nainen on pihtari, niin se on aivan normaalia ja häntä pitää ymmärtää ja jatkaa hänen kanssaan platonista suhdetta, mutta jos mies pihtaa, niin hän ei ole mies eikä mikään....?

t. nainen

Vierailija
10/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kyllä lukemaan kirjan. Ihan huippuhyvä, jolle leffa ei pärjää mitenkään päin

Vierailija
11/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvaa en oo nähnyt, mutta se kirja on todella surkee.

Vierailija
12/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eikös tuollaisia pihtarinaisiakin ole aikas paljon, joita ei myöskään huvita ymmärtää, mitä puoliso on vailla, hups, vai saako naisista käyttääkään noin rumaa sanaa? 

t. nainen

Vierailija
13/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä realiteettiä löytyy. Ex-onnelliset on kuin suoraan mun elämästä. Ei tiedä sitä seuratessa pitäiskö itkeä vai nauraa.

Vierailija kirjoitti:

No, mitäs mieltä siitä Jarnosta?

Olkoonkin tuo päähenkilönainen kuinka puutteessa vaan, niin aika helposti lähti Jarnon mukaan.

Lähinnä pohdiskelen, onko leffassa tosielämään pohjautuvaa realiteettia.

Ap

Vierailija
14/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista. Jos nainen ottaisi minulta väkisin suihin, minun ollessani puolinukuksissa niin saattaisin harkita rikosilmoituksen tekemistä asiasta. - Kun tällainen käy pienessä mielessäni niin minua on oikeus ilm. pitää jotenkin sairaana tai kenties homona - hehän eivät välitä kai seksistä lainkaan, tai muuten vain vain vajaana miehenä. Jos tilanne olisi toisi päin; eli miehenä yrttäisin saada suuseksiä puolinukuksissa olevalta naiselta, niin yksi ja toinen olisi vaakuuttunut siitä, että kyse oli vähintään raiskauksen yrityksestä tai ns. lievästä raiskauksesta, jonka johdosta minut tulisi tuomita, ellei nylkeä ja vastaisuudessa minun olisi ymmärrettävä olla erossa kaikista -erityisesti naisista- sillä kerran raiskaaja aina raiskaaja.   

Vierailija
15/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nainen on pihtari, niin se on aivan normaalia ja häntä pitää ymmärtää ja jatkaa hänen kanssaan platonista suhdetta, mutta jos mies pihtaa, niin hän ei ole mies eikä mikään....?

t. nainen

No tuskin nuo haluttomasta vaimosta "kärsivät" miehet pitävät normaalina ja ymmärtävät. Kyllä ne miehet haukkuvat päivät pitkät pihtaavaa akkaansa ja uhkailevat pettämisellä. Mutta nainen ei sitten mielestäsi saa sanoa pahasti miehestä tuossa tilanteessa? Vai mikä oli pointtisi?

Vierailija
16/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Jos nainen ottaisi minulta väkisin suihin, minun ollessani puolinukuksissa niin saattaisin harkita rikosilmoituksen tekemistä asiasta. - Kun tällainen käy pienessä mielessäni niin minua on oikeus ilm. pitää jotenkin sairaana tai kenties homona - hehän eivät välitä kai seksistä lainkaan, tai muuten vain vain vajaana miehenä. Jos tilanne olisi toisi päin; eli miehenä yrttäisin saada suuseksiä puolinukuksissa olevalta naiselta, niin yksi ja toinen olisi vaakuuttunut siitä, että kyse oli vähintään raiskauksen yrityksestä tai ns. lievästä raiskauksesta, jonka johdosta minut tulisi tuomita, ellei nylkeä ja vastaisuudessa minun olisi ymmärrettävä olla erossa kaikista -erityisesti naisista- sillä kerran raiskaaja aina raiskaaja.   

Mitäs jos lopettaisit sen ehkä mahdollisesti kenties kukatietää -harkitsemisen JA TEKISIT RIKOSILMOITUKSEN kun nainen sinua noin kohtelee. Niin naisetkin tekevät, vaikka naiset kyllä haukutaan ja syyllistetään siitä ihan samoin kuin kuvittelet että sinulle tehtäisiin. Täällä oli sellainen ketju jonkin aikaa sitten. Aika moni oli sitä mieltä että nainen pahoitti mielensä turhasta, kun aviomies oli raiskannut.

Vierailija
17/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kyllä lukemaan kirjan. Ihan huippuhyvä, jolle leffa ei pärjää mitenkään päin

Kirjassa on kyllä todella teräviä huomioita ihmissuhteista. Ja tunnetta.

Vierailija
18/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

No tuskin nuo haluttomasta vaimosta "kärsivät" miehet pitävät normaalina ja ymmärtävät. Kyllä ne miehet haukkuvat päivät pitkät pihtaavaa akkaansa ja uhkailevat pettämisellä. Mutta nainen ei sitten mielestäsi saa sanoa pahasti miehestä tuossa tilanteessa? Vai mikä oli pointtisi?

Pointtini oli, että noin yleisemmin  naiset pitävät pihtaavaa naista normaalina ja pihtaavaa miestä inhottavana. Tässäkin ap ihmettelee, voiko tuollaista miestä ollakaan...

Vierailija
19/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto onkin varmaan ainoa mikä nykyistä ukkoa kiinnostas, mun huomioiminen ei millään tavalla. Senpä takia onkin viittä vailla kengän kuva persuuksissa... Sanoin että vuoden odotan, mutta jos kaks menee samaa rataa niin suhde loppuu, nyt alkaa olla se 2v täynnä ja mun mitta myös.

Vierailija
20/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nainen

Pointtini oli, että noin yleisemmin  naiset pitävät pihtaavaa naista normaalina ja pihtaavaa miestä inhottavana. Tässäkin ap ihmettelee, voiko tuollaista miestä ollakaan...

No tuo yleisyys on vain omassa päässäsi. Kulunut stereotypia ilman mitään totuuspohjaa.