En ole koskaan pieraissut miehen kuullen
Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta. En vain kehtaa pieraista miehen läsnäollessa. Mitä kauemmin aikaa on kulunut, sitä vaikeampaa on yhtäkkiä vaan alkaa pöräytellä. Siis ihan naurettavaa, mutta ei voi mitään :D
Kommentit (55)
Kaveri teki kerran jalkakyykkyä salilla ja kuului yhtäkkiä sellainen konetuliaseen ääni... Tuleekohan niiltä fitness-misseiltä samanlaista tykitystä?
Ollaan oltu yhdessä vasta kolmatta vuotta, eikä tulis mieleenkään ruveta piereskelemään. Tämäkö nyt tarkoittaa sitä, etten luota mieheeni? No, ehkä meillä kaikilla on omat tapamme osoittaa luottamusta...
Suhtautumiseni tosin saattaa johtua siitäkin, että isälläni oli lapsuudessani haavainen paksusuolentulehdus. Oli aika vaikea vetää pieruhuumoria kun toinen on kuihtumaisillaan sairautensa takia.
Nukkuessasi olet päästänyt , kysy vaikka mieheltäsi :)
Et varmasti olekaan kun naiset ei piere.
Mulle tulee mieleen wt pariskunta, toinen muskelimies ja toinen kananpersetukka muija jotka piereskelee keskenään ja röhö naureskelee sohvalla yhdessä asialle. Oon kai sit hienohelma etten piereskele kenenkään kuullen koska se on mun mielestä epäkohteliasta oli sitten puoliso tai ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri teki kerran jalkakyykkyä salilla ja kuului yhtäkkiä sellainen konetuliaseen ääni... Tuleekohan niiltä fitness-misseiltä samanlaista tykitystä?
En ole mikään fitness-missi, mutta kokemuksesta tiedän, että kyykyt ja vatsalihakset on pahoja. Häiritsee treeniä, kun yrittää pidättää ja tietysti yritän, koska hävettäisi piereskellä muiden kuullen salilla. Joskus on pakko rynnätä vessaan pieraisemaan.
Enpä ole minäkään eikä sen puoleen miehenikään toistemme kuulleen piereskelty vaikka ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. Ehkä joskus vahingossa tai unissaan, mutta sen verran kunnioitamme toisiamme että emme sitä tahallamme tee. Ei olla mitenkään estoisia tms., se on vain asia joka ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Ei minunkaan vaimoni, ja yhdessä 20+ v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierun pidättäminen on epäterveellistä.
Niin on pissankin pidättäminen mutta ei se tarkoita että housuun kuseskelu ois soveliasta.
Se on eri asia.
Jokaisella meillä on omat häpeämme
Minun isovanhempani eivät koskaan piereskelleet muualla kuin vessassa. Olivat yhdessä ukin kuolemaan asti 16-vuotiaista saakka. Vessassa hoidettiin vessa-asiat, eikä se haitannut jos ääniä kuului - sehän on normaalia - mutta kunnioitusta osoitettiin kumppanille olemalla pieremättä tämän edessä. Omat vanhempani seurasi esimerkkiä ja minä myös. Ei ole mitään hienostelua vaan ihan toisen huomiointia.
Tollainen suhde ei ole rehellinen. Ajattele jos vaikka saisit aivoverenvuodon ja toispuoleisen halvauksen. Kuola valuisi suupielestä ja kusisit ja paskoisit allesi, pieruista puhumattakaan. Tarvitsisit miehesi apua vessassa käymiseen, pyyhkimiseen ja pesemiseen. Vieläkö pierun pidättäminen olisi päällimmäisenä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minusta tietyt asiat tappaa romantiikan ja piereskely on yksi niistä :D.
Eli ensimmäisen pillupierun jälkeen se seksielämä oli sitten siinä.
Älä anna ihmisten pahoittaa mieltäsi sanomalla "estoiseksi". Ihan normaalia toisen kunnioittamista. Tiedän yhden naisen jonka mielestä on ihan huippuhassua kertoilla kuinka mies pieree peiton alla ja tunkee naisen pään sinne ja säkittää. Mun mielestä toi on jo huutava merkki siitä että toisella ihmisellä ei ole pierun vertaa merkitystä. Vahingoille ei voi mitään, eikä se hyvä kumppani pidä sinua vähäisempänä jos kuulee pierusi. Kyllä hän varmaan on huomannut että olet ihminen.
En piereskele ystävien kuullenkaan. Miksi mieheni olisi vähempiarvoinen tässä asiassa? Epäkohteliasta piereskellä seurassa. En kiusaa miestäni paskan lemulla. Samantien voisi jättää oven auki vessaan tarpeilleen mennessä. Hyi helevata.
Todennäköisesti olet. Puoliunessa, vahingossa.
Ei meilläkään piereskellä tahallaan, mutta todellakin kuuden vuoden aikana on ollut tilanteita, joissa on päässyt vahinkopieru kummaltakin. Siitä ei ole tehty numeroa, se on intiimiin, tiiviiseen parisuhteeseen liittyvä asia siinä missä satunnaiset vessaäänet, oksennustauti tai hirmumenkat.
Vierailija kirjoitti:
Pierun pidättäminen on epäterveellistä.
In your dreams. Eikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan vaimoni, ja yhdessä 20+ v.
Olet saanut hyvän vaimon. Onko ihan lääkäri?
Unissasi olet kumminkin ;)