Vierailija

Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta. En vain kehtaa pieraista miehen läsnäollessa. Mitä kauemmin aikaa on kulunut, sitä vaikeampaa on yhtäkkiä vaan alkaa pöräytellä. Siis ihan naurettavaa, mutta ei voi mitään :D

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä seitsemän vuotta. En vain kehtaa pieraista miehen läsnäollessa. Mitä kauemmin aikaa on kulunut, sitä vaikeampaa on yhtäkkiä vaan alkaa pöräytellä. Siis ihan naurettavaa, mutta ei voi mitään :D

Ja hyvä näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pierun pidättäminen on epäterveellistä.

Niin on pissankin pidättäminen mutta ei se tarkoita että housuun kuseskelu ois soveliasta.

Vierailija

Osaat siis tehdä täydellisen äänettömän leijan toista kankkua varovasti kädellä kohottaen, eikä kukaan kuule mitään, eikä tiedä, mistä löyhkä kantautuu. Sitten voit vilkuilla paheksuvasti vaikka koiraa.

Vierailija

Miksi pitäisi? En mä kaivele haaruksiani tai nenäänikään ihmisten nähden, saati röyhtäile tai piereskele. En todellakaan halua olla kuvottava kenenkään silmissä.

Vierailija

Täällä sama. En vain ole kehdannut ja mitä kauemmin menee, sitä vaikeammalta tuntuu pelkkä ajatus edes. Menen vessaan, toiseen huoneesee tms, en pidättele vatsa kipeänä tai ramppaa vessassa kuitenkaan.

Vierailija

Minä taas olen oppinut piereskelyn mieheltä.
Oi ihanuutta. Vapauttava tunne.
Joka pieruaan pidättää, sillä on jotain salattavaa.

Vierailija

Voi jeesus. Se osoittaa luottamusta, että voi piereskellä toisen kuullen. Mitä pahaa siinä on, jos ei sit satu oleen jolu neiti hienohelma, jonka pieru haisee vaan Chanelille. Kunnon pieru saa kunnon naurut, ehkä me ollaan miehen kanssa vähän outoja (se on inssi ja sh).

Vierailija

Sama täällä. Ollaan oltu yhdessä 18v ja en voisi kuvitellakaan nyt alkavani piereskellä miehen kuullen.

Me ei harrasteta edes niitä yhteisiä vessahetkiä, joista aina näkee pilapiirroksia, kuvia jne. Ei siis pestä hampaita samalla kun toinen istuu pöntöllä.

Vierailija

Huojentavaa kuulla, että on muitakin! Aika monet pariskunnat naureskelee, miten vapautuneesti piereskelevät toistensa seurassa ja mä olen ollut jotenkin kateellinen. Oon sitten varmaan joku hienopieru :D ap

Vierailija

Pidän poikaystävääni jotenkin epäinhimillisenä, koska hän ei ole kertaakaan pieraissut yhdessä ollessamme. Ei edes unissaan. Itse olen sellainen, että pierettää koko ajan. En tietenkään tahallani piereskele, koska kunnioitan toista, mutta joskus on vahingossa päässyt. Viime yönäkin heräsin omaan pieruuni. Hävettää joka kerta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huojentavaa kuulla, että on muitakin! Aika monet pariskunnat naureskelee, miten vapautuneesti piereskelevät toistensa seurassa ja mä olen ollut jotenkin kateellinen. Oon sitten varmaan joku hienopieru :D ap

Se on ruma ja juntti tapa, ei siitä kannata olla kateellinen.

Vierailija

Me kyllä töräytetään jos ei ole vieraita paikalla. Ei haittaa kumpaakaan, mutta ei meillä olekaan mitään mahavaivoja, että koko ajan päästeltäis. Silloin pierastaan kun siltä tuntuu!

fdgdfgdgd

Onko miehesi näitä yliherkkiä tapauksia, jotka eivät kestä oikeaa naista kaikkine ruumiintoimintoineen, vaan tarvitsevat muovibarbien?

Vierailija

Oon aina inhonnut sitä, kun vanhempani piereskelevät estoitta sohvalla ja naureskelevat pieruille. En halua samanlaista parisuhdetta. Jotain kunnioitusta pitää toista kohtaan olla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat