Vierailija

Mulla aivan kiehuu kun facen kirpparit on nyt täynnä näytä itse tehtyjä vauvanpesiä! Tekis mieli verottajalle ilmoittaa!! Itse odotan toista lastani ja haluaisin kans tällaisen pesän, vaikuttaa oikein kätevältä ja ai niin, osaan sen pukuompelijana tehdä itse ja tiedän, ettei siitä todellakaan voi kirpparilla 70€ pyytää! Vauvanpesä on erittäin yksinkertainen ommella ja pienitöinen. Nyt nämä itseoppineet ovat tämän pesän menekin huomanneet ja myyvät niitä aivan järkyttävään ylihintaan! Niin ja työnjälki voi olla ihan kuraa kun tarkemmin tarkastelee. Äidit, älkää ostako vauvanpesiä yksityiseltä ihmiseltä mistään fb-kirpparilta. Menkää vaikka mieluummin vaatturille ja pyytäkää tilaustyönä, on taatusti halvempi ja työjälki ammattilaisen kädestä.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hintahan muodostuu markkinoiden lainalaisuuksista. Jos joku pyytää pesästä 70 € ja joku maksaa siitä tuon 70 €, niin kyllä sen hinta silloin on se. Ymmärrän kyllä pointtisi. Nykymaailmassa ihmisten hintatietous korostuu entisestään, ja etenkin kirppareilta ym. ostettaessa on myös kuluttajan osattava arvioida tuotteen hintaa että onko todella kohdillaan.

Vierailija

Joku nainen myy 40-60 e villasukkia :D :D tekee kuulemma ku huvittaa ja minkä kokoset huvittaa ja mitä lankaa sattuu olemaan kaapissa.
Sukat pitää tilata etukäteen, mutta hän on niin luova ja ahdistuu rajoitteista, ettei laske silmukoita niin tarkkaan, että voisi tehä just 40 kokoset sukat, vaan tulee mitä tulee ja mahtuu jos mahtuu. Toinen saattaa olla ihan eri väriä ja kokoa. Ei tee kuvioita, vaan perussukkia jämälangoista. Lähinnä sekalaista raitaa.

Joku roti tuolle luovuudellekin :D kuka tuollaisista maksaa? On kuulemma kovaa käsityötä ja taidetta, kun on niin taiteellinen ja rajoittamaton.
Mielestäni vain röyhkeää ihmisten kusetusta. Argumentoi hyvin, joten saa helposti ihmiset uskomaan, että on oikeastaan paljon hienompaa tehdä sinnepäinsukka, kuin taidolla ja tarkasti tehty sukka

Vierailija

Meillä päin saa lukuisista kangasvaihtoehdoista valita just mieleisen. Toiminimellä tekee ja jälki priimaa. Todella kauniita, hinta 45 euroa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat