Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
mitä ihmettä

Olenko minä? En muutenkaan ruma ole mutta mahan pyöristyessä miesten ilmeet on olleet jotenkin kummallisia. Siis ruokakaupassa silmäniskuja ja baarissa jos olen sattunut olemaan niin ehdotuksia tulee.
En koe itseäni nimenomaan seksikkääksi vaikka muuten "sinut" mahan kanssa olen

Kommentit (13)

wautsi

On! Raskaana olevissa vaan on jotain mystillisyyttä, vaikka tietää että ne naiset yleensä varattuja onkin ja onnellisissa parisuhteissa eläviä. Voisin itsekin jonkun päivää piristää parilla silmäniskulla ;)

Vierailija

Minä kiihotun jostain syystä raskaana olevista naisista :) Ehkä se johtuu siitä miten naisen kroppa muuttuu, tissit turpoavat jne. Koitan olla katselematta esimerkiksi kaupassa, mutta välillä huomaan katselevani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä kiihotun jostain syystä raskaana olevista naisista :) Ehkä se johtuu siitä miten naisen kroppa muuttuu, tissit turpoavat jne. Koitan olla katselematta esimerkiksi kaupassa, mutta välillä huomaan katselevani. 

Sama Rahikaisella

Vierailija

Tuli tästä mieleen, kun näin jonkin aikaa sitten erään naisen, jota en ollut nähnyt aikoihin, niin hän olikin raskaana. Kun näin hänet mekossaan turpeini tisseineen ja mahoineen, niin tunsin välittömästi kuinka vatsanpohjassa kutitteli ja veri alkoi virrata alapäähän. Jälkeenpäin ihmettelin itsekkin vahvaa reaktiota :D  

mitä ihmettä

wautsi kirjoitti:
On! Raskaana olevissa vaan on jotain mystillisyyttä, vaikka tietää että ne naiset yleensä varattuja onkin ja onnellisissa parisuhteissa eläviä. Voisin itsekin jonkun päivää piristää parilla silmäniskulla ;)

No piristäkää vaan :D olen kylläkin eroamassa (parempi olla yh) ja tunteehan sitä itsensä itsevarmemmaksi kun saa huomiota :)

Kiitos!

Vierailija

Huh! Kyllä, todellakin, raskaana oleva nainen on seksikäs ison vatsansa kanssa. Jotenki tulee hetkessä aivan kauhee "kiima" päälle, kun ajatteleekin asiaa. Naapurissakin on vallan nätti ja huippumukava äippä taas raskaana ja voi jestas, että osaa olla tuokin nainen seksikäs tuossa kunnossa, todellinen silmänilo.

huhhuhuhu

Jos upea raskaana oleva nainen tulisi vastaan ja mitään estettä ei viettelemiselle olisi, taatusti toteuttaisin naisen joka toiveen!

Ukkomies41

Ei ole kauniimpaa ja seksikkäämpää kuin raskaana oleva nainen ja seksi.
Nainen puhkee kukkaan kauniimmasta kauniimmaksi.
Voikun pääsisi rakastelemaan jonkun raskaana olevan naisen kanssa.
Ei ole ihanempaa.

Vierailija

Mä oon ehdottomasti raskaana olevien naisten fani. Olis super kiihottavaa vain olla alasti kahdestaan samassa tilassa raskaana olevan naisen kanssa. Katsella vain sitä kroppaa, ja ehkä sivellä kädellä ja kosketella muuten. 

Vierailija

mitä ihmettä kirjoitti:
Olenko minä? En muutenkaan ruma ole mutta mahan pyöristyessä miesten ilmeet on olleet jotenkin kummallisia. Siis ruokakaupassa silmäniskuja ja baarissa jos olen sattunut olemaan niin ehdotuksia tulee.
En koe itseäni nimenomaan seksikkääksi vaikka muuten "sinut" mahan kanssa olen

Olisiko että nyt olet ensimmäistä kertaa jonkun fetisistin fantasian kohde. Olet normaalisti "vain" nätti nainen, mutta nyt olet jotain erikoista, johon joku voi kokea erityistä seksuaalista vetoa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat