Onko teillä seinäkalenteria?
Olisi kiva tietää onko teillä seinäkalenteria, jos on, niin missä pidätte sitä?
Jos vastasit jossain muualla, niin kerrothan kommentilla missä?
Kommentit (20)
Minulla keittiökaapin sivussa,ei siis ovessa mutta siinä kyljessä. Kalenterissani on tasku esim.laskuille ja muulle tärkeälle.
Hunks kalenteri minulla ja miehellä tissikalenteri.
Ostetaan aina joululahjaksi seuraavalle vuodelle toisillemme omiin työhuoneisiin uudet kalenterit.
en omista... mulla kännyssä kalenteri niin miksi ostan roskaa ja joka pilaa luonnon..turhaa jätettä ja ne on niin isoja ja rumiakin...
Meillä on tuossa eteisen ja keittiön välisellä seinällä.
Seinäkalenteri on niin last season. Noloa.
Työpöydän edustalla seinällä että näen sen melkein koko ajan. Mulla on niin huono muisti ja olen huono hahmottamaan, että milloin mikäkin deadline yms. oikeasti on, jos en konkreettisesti näe sitä... Käytän myös kännykän kalenteria (yhdistetty googleen) että pysyy myös mukana koko ajan.
Työhuoneen seinällä sekä keittiön seinällä (jälkimmäisessä perhekalenteri, jossa tilaa kaikkien perheenjäsenten menoille).
Keittiön seinällä kaunis kalenteri, jossa on kuvia suomalaisesta luonnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan aina joululahjaksi seuraavalle vuodelle toisillemme omiin työhuoneisiin uudet kalenterit.
No hyi.
Meillä on ja sisältää kaikki perheen menot (5 hlöä).
Löytyy tisukalenteri toki. M31 Hki.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy tisukalenteri toki. M31 Hki.
😁
Vierailija kirjoitti:
Kodittomien kissojen -kalenteri.
Ensin kissaparat on jääneet kodittomiksi ja sitten sä vielä viet niiden kalenterinkin!
Vierailija kirjoitti:
Aikas sairas ja outo parisuhde. *ihmettelee*
Työpaikalla moottoripyöräkalenteri ja kotona lehden mukana tuleva.
Löytyy Hunks kalenteri tottakai,niin kuin joka vuosi ;)
Kodittomien kissojen -kalenteri.