Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää on ihan pyllystä. Mun tekisi mieli mennä leffaan mutta en voi!

Vierailija
21.09.2016 |

Yskittää kovasti ja nenä vuotaa. Ei olisi reilua muita kohtaan mennä leffateatteriin pärskimään. Mun tuurilla olen leffakunnossa vasta sitten, kun koko leffaa ei enää näytetä missään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit halunnut mennä katsomaan? Mä haluaisin käydä katsomassa uusimman Bridget Jonesin, vaikka kirjoihin rakastuneena, pelkään leffan tuottavan pettymyksen. En kuitenkaan viitsi yksin mennä ja kukaan ei lähde mun kanssa. Tuntuu itestä pöljältä, ettei aikuisena viitsi lähteä yksin elokuviin.

Pystytkö käymään päivänäytöksessä? Ne on yleensä aika tyhjillään.

Vierailija
2/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin mennä katsomaan Bridgetin, mutta mullakaan ei ole ketään kaveria joka lähtisi mukaan, enkä yksin kehtaa mennä. Ehkä odotan että se tulee vuokralle tai netflixiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaan käyn myös yksin leffassa. Miksi e kehtaisi, minua ei kiinnosta v********* mitä muut siellä ajattelevat kun olen yksin siellä. 

Vierailija
4/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuiset ihmiset ei KEHTAA mennä yksin elokuviin?! En kyllä ole tyhmempää kuullut. Kas kun kehtaatte kävellä kadulla yksin, voihan sielläkin joku tuijottaa että eikö tolla ole kavereita.

Vierailija
5/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin mennä katsomaan Bridgetin, mutta mullakaan ei ole ketään kaveria joka lähtisi mukaan, enkä yksin kehtaa mennä.

Et kehtaa mennä yksin? Minusta olisi nykyään omituista mennä jonkun kanssa. Miksi ihmeessä elokuviin pitäisi olla seuralainen, kädestä pitämään vai? Eihän siellä mitään sosiaalista kanssakäymistä harrasteta. 

Vierailija
6/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aikuiset ihmiset ei KEHTAA mennä yksin elokuviin?! En kyllä ole tyhmempää kuullut. Kas kun kehtaatte kävellä kadulla yksin, voihan sielläkin joku tuijottaa että eikö tolla ole kavereita.

Ei se mulla kehtaamisesta ole niinkään kiinni. Tuntuu tyhmältä mennä leffaan yksin. En osaa paremmin selittää. On kiva, kun on kaveri vieressä, eikä saa karmeaa naururäkätyspuuskaa vieraiden keskellä.

Vierailija
7/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useinkin käynyt elokuvissa yksin. Eikä hävetä yhtään! Useimmiten käyn jonkun kaverin tai mieheeni kanssa, mutta vuosien varrella olen käynyt monesti yksin. Nyt vasta kävin katsomassa mieheni Bridget Jonesin mieheni kanssa. Idea elokuviin lähdöstä tuli samana päivänä. En jaksanut alkaa kysellä kavereita mukaan ja olin varma, ettei mies lähde mukaan. Ajattelun siis lähteä yksin sinne. Yllätyäen mies kuitenkin lähti mukaan.

Te, joita se nolottaa, pelkäättekö, että joku tuttu näkee teidät yksin? Sanokaa vaikka, että kaveri sairastui viime hetkellä tms. jos ette halua paljastaa olevanne yksin siellä.

Ai niin, uusi Bridget oli muuten hyvä elokuva! Kannattaa käydä katsomassa!

Vierailija
8/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan mennä katsomaan uuden Bridgetin, mutta ei ole kaveria jota leffa kiinnostaisi, mies nauroi räkänaurua kun pyysin mukaan... Muakin hävettää nauraa hohottaa ääneen leffassa yksinäni, mutta kai se on mentävä. Jos yksin leffaan menijöitä jännittää näinkin laajassa määrin, pitää muistaa hymyillä kannustavasti ja lempeästi kaikille jotka leffassa kohtaa yksinään.

Vierailija
9/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kattomassa sen bridgetin, oli kyllä tylsin leffa jonka oon aikoihin nähnyt :( darcy alko olla jo aika vanha ja väsynyt..

Vierailija
10/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tyyny  mukaan ja yski tyynyyn. Problem solved (y) 

Vierailija
11/11 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yksin elokuvissa. En aina saa kaveria, ja lastenvahteja meillä ei ole joten miehenkään kanssa en pääse. Parempi minusta yksin kuin ei ollenkaan. Sitä paitsi, siellähän katsotaan elokuvaa eikä jutella kaverin kanssa...

Okei, ehkä olen ollut liian kauan naimisissa kun ajattelen asian noin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi