Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko työtä/verta/hikeä/kyyneleitä/meikkiä/hajuvettä tms uhrasit iskeäksesi miehesi?

Vierailija
20.09.2016 |

-

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään :D Mies piiritti aikansa, ja minä kai jotenkin väsyin. Kyllä kannatti!

Vierailija
2/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siskon on/off poikaystävälle 15v sitten juhannuksena textarin. Tuossa tuo MINUN mies on, ja pysyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hikeä. Olin kaverini rakennustyömaata (ok-talo) siivoamassa talkoilla, esim käymälä yms. Tulin kotiin ihan väsyneenä, kun käly houkutteli mut kaljalle kanssaan. Kävin nopsaan suihkussa ja olueille. Olin hiukan hysteerisen väsynyt, kaikki huvitti. Puolen tunnin sisällä tuleva mieheni lyöttäytyi seuraan , eikä ole vielä häipynyt. Yhdessä yli 25 v.

Vierailija
4/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin, kärsin nälkää, urheilin, laitoin muodikkaat vaatteet päälle. Mies kyllä roikkuu mutta hänestä ei uskollista saa edes Miss Universum.

Vierailija
5/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meni siinä monta kymppiä puhelinlaskua. Siinä vaiheessa kun tavattiin, ei juuri mitään tarvinnut tehdä, aika normityömeikissä ja vaatteissa olin. Ei verta/hikeä/kyyneleitä ym. dramaattista.

Vierailija
6/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan normaalit meikit ja hieman hajuvettä. Ei tarvinnut sen enempää.

Vierailija
7/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mitään. Tavalliset bilekuteet ja meikit, mies tuli juttelemaan. Yhdessä kohta 18v. 3 lasta.

Vierailija
8/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon töitä tein ja kaukaa häntää hain. Lopulta iski syöttiin ;).

Vierailija
9/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän meikkiä ja hajuvettä. Yhteisten tuttujen kautta tutustuttiin baarissa. Seuraavalla tapaamiskerralla näki minut au naturel, kun jäin yöksi. 1lapsi, 8v. yhdessä.

Vierailija
10/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla edes ripsaria. Ja olin tullut juuri koulusta/töistä eli aivan puupölyssä yms. Oli sellasta rakkautta ensisilmäyksellä :) ja edelleen 11vuoden jälkeen

Vierailija
11/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti juottaa mies känniin :(

Vierailija
12/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon töitä tein ja kaukaa häntää hain. Lopulta iski syöttiin ;).

hih, siis ei häntää vaan häntä...

13/20 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oma itseni. En siis oikeastaan nähnyt juurikaan vaivaa, mitä nyt ennen treffailumme alkua valvoimme koko yön jutellen. Silloin huomasimme jonkinmoisen yhteyden välillämme, siitä kaikki oikeastaan lähti.

Ensitreffeille lähtiessä pohdin hetken, miten tälläytyisin. Sitten aloin miettimään asiaa, miten mies oli ystävyytemme aikana jo nähnyt minut kännissä, krapulassa, sairaana, juuri heränneenä ja ilman meikkiä. Totesin että turha pakkelointi jääköön, hänhän oletettavasti oli lähdössä treffeille persoonani vuoksi. Laitoin aika tavalliset arkivaatteet ja arkimeikin.

Nullius in verba.

Vierailija
14/20 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään tuollaista. En voisi rakastaa ketään, joka ei tajua miten mahtava olen niin ihan luonnostaan ja muutenkin.

Vierailija
15/20 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan meikkiä tai hajuvettä, ei kyyneleitä eikä verta, hikeä eikä juuri työtäkään. Ukko oli myyty.

Vierailija
16/20 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljonkaan. Olimme tunteneet toisemme jo vuosia kun tapasimme yhdellä keikalla. Kumpikaan ei ollut enää varattu. Kaveruutta ja kiintymystä oli meidän välillä ollut "aina". Siitä illasta suhteemme sitten lähti ja ensi vuonna tulee 20 yhteistä vuotta täyteen. 

Olin kai puunannut itseäni hieman keikalle, mutta en miestä varten. Mies oli jo nähnyt mut yhteisissä työkuvioissa ihan räjähtäneenä, väsyneenä, tukka riipinraapin, pahantuulisena ... Sellaisia meikkejä ei olekaan, että olisin voinut antaa itsestäni jotenkin toisenlaisen kuvan. 

Meidän mielestämme tuo kohtaaminen oli todella romanttinen, lasten mielestä joko ällö tai nolo. :)

Vierailija
17/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eyelinerii ja ripsarii. Oli nähnyt mut baarissa jo kaukaa, kun olin muita naisia päätä pitempi ja poikaystävän mukaan kaunein.

Vierailija
18/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan iskenyt miestä.

Aina on ollut tarjokkaita omiin tarpeisiin muutenkin:) Silloinkin vuosikymmeniä sitten kun tapasin nykyisen mieheni mulla oli ihan tavalliset toimistovaatteet, vähän meikkiä, mutta hiukset kyllä viimeisen päälle aina laitettuna. Hän näet haastatteli mut ko työpaikkaan....;D

Vierailija
19/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan iskenyt miestä. Miehet ovat iskeneet minut.

Vierailija
20/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitäään noista - opiskelijapiireissä tavattiin ja synkkasi heti. Yhdessä 34 vuotta jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi