EIkö mies arvosta mua yhtään?
Kysehän ei ole siitä että tarvitsisin jatkuvasti jotain kehuja, mutta olisi kiva että saisi niitä edes joskus. Esim oltiin miehen ja lapsen kanssa äskettäin vaunulenkillä, ja mentiin juoksemaan rappusia. Taino minä juoksin ja mies oli lapsen kanssa. Juoksin rappuset varmaa 10 kertaa ylös siinä ajassa ettei mies edes tajunnut sitä. En ollut edes erityisen hengästynyt, ja heitin miehelle paljolla se ostaa mun kunnon? Mies totes tähän että hänellä olisi samanlainen kunto jos urheilisi. Joo, tuli taas niin epäarvostettu olo. Olisi edes sanonut että hieno suoritus tai jotain. Ihan varmaan joku toinen mies sanois matamimuijallensa miten upeeta mahtavaa fantastista se on ku jaksoit kävellä sohvalta jääkaapille. Miksi niin monet saavat ylistystä niin pienistä asioista ja minä en saa mistään?
Kommentit (10)
Ei saakeli mikä nillittäjä olet =D
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli mikä nillittäjä olet =D
Jaa. Ap
No jopas oli taas riita ja nyt märehdit siellä asiaa lopun viikkoa.. Ole sinä iloinen kunnostasi ja hyvästä olostasi, älä sitä muille tyrkytä ja yritä sillä päteä. Ketään ei kiinnosta. Et ole tosi tv-ohjelmassa treenaamassa ja miehesi ei tarvitse sinua kehua suorituksestasi maasta taivaisiin liioitellusti. Yritä pysyä täällä maan pinnalla ja lopeta turhan haihattelu.
Vierailija kirjoitti:
No jopas oli taas riita ja nyt märehdit siellä asiaa lopun viikkoa.. Ole sinä iloinen kunnostasi ja hyvästä olostasi, älä sitä muille tyrkytä ja yritä sillä päteä. Ketään ei kiinnosta. Et ole tosi tv-ohjelmassa treenaamassa ja miehesi ei tarvitse sinua kehua suorituksestasi maasta taivaisiin liioitellusti. Yritä pysyä täällä maan pinnalla ja lopeta turhan haihattelu.
Niimpä. Jos olisin kertonut olevani ylipainoinen mamma olisit varmasti kauhistunu miksei mies kannusta tarpeeks. Ap
Ehkä miehesi koki kommenttisi ivana hänen omaa huonompaa kuntoa kohtaan?
Älä heitä bensaa liekkeihin. Se on jo nyt kateellinen tai pelkää, että löydät paremman. Eli relaa nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Älä heitä bensaa liekkeihin. Se on jo nyt kateellinen tai pelkää, että löydät paremman. Eli relaa nyt vähän.
Niin varmaan täytyy.. ap
Tutustupa rakkauden kieliin (rakkauden kieli -niminen kirja löytyy varmaan lähikirjastostasi tai googleta lisätietoa). Joku osaa luonnostaan sanoa kannustavia juttuja, toinen ei meinaa millään osata sanoa mitään kaunista, mutta osoittaa kenties rakkautta tekemällä palveluksia tai viettämällä paljon yhteistä aikaa. Teillä ilmeisesti on eri tavat osoittaa kiintymystä ja arvostusta ja nuo tavat eivät oikein kohtaa. Suosittelen, että puhut miehellesi suoraan ja kerrot, että kaipaisit enemmän kannustusta ja kehuja jos olet onnistunut jossakin, että se saisi sinut tuntemaan itsesi arvostetuksi. Ei se muuten tajua, että kaipaat jotakin. Äläkä syytä sitä miestä, siitä se vaan vetäytyy eikä opi ikinä sanomaan mitään nättiä. Tiedätkö itse, millä tavoin miehesi kokee itsensä arvostetuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Jos olisin kertonut olevani ylipainoinen mamma olisit varmasti kauhistunu miksei mies kannusta tarpeeks. Ap
Okei, olet tuollainen ihminen. :D Miten miehesi jaksaa sinua? Oliko lapsi vahinko ja keino saada pidettyä edes tämä mies vierelläsi? Sinulla ei taida juuri hyviä ystäviä olla ja saat riitaa kehiteltyä vähän jokaisen kanssa?
En minäkään saa. Ainoastaan valitusta jos teen jotain väärin.