Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

27v exä mennyt suhteeseen jonkun 20v tytön kanssa ja nyt se muija on raskaana. Miehellä kyllä on työpaikka, mutta tyttö tietenkin opiskelee vielä. Hahaa, siinähän kärvistelee. Mitäs meni panemaan jotain keskenkasvuista kakaraa.

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

missä se kusi on? luulin että lisääntyminen on niitä perusjuttuja joita suuri osa kansasta tekee jossain vaiheessa elämäänsä

Vierailija

Mä synnytin lapsen ennen valmistumista ja vakituista työpaikkaa. Nykyään se lapsi on 15 ja sillä on pari sisarusta kanssa. Mä oon esimiesasemassa töissä. (Mä teen tänään iltavuoron)

Vierailija

Mulla on itseäni 5v. nuorempi puoliso. Kaikki lapset syntyivät ennen kuin valmistuimme. Valmistumisen jälkeen ollaan oltu töissä, nyt jatko-opiskelut. En tunne että olisimme kusessa.

Vierailija

Tältä palstaltako tuossa aamupäivällä bongasit tämän onnettoman tulevan isän? Ja tuossa välissä taisi keretä yhden aloituksen tekemään myös kyseisen miehen naispuolinen kaveri, jota kärvensi se, kun tiesi tyttösen jättäneen pillerit tahallaan pois. Tällainen neliö-draama teillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä synnytin lapsen ennen valmistumista ja vakituista työpaikkaa. Nykyään se lapsi on 15 ja sillä on pari sisarusta kanssa. Mä oon esimiesasemassa töissä. (Mä teen tänään iltavuoron)

Tiedän mitä teet tänä iltana.

Vierailija

Exäsi raskautti nuoren misukan, jonka kanssa on onnellisesti suhteessa, eli kyseessä tuskin on mikään vahinkoraskaus. Vituttaako? ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
27v exä mennyt suhteeseen jonkun 20v tytön kanssa ja nyt se muija on raskaana. Miehellä kyllä on työpaikka, mutta tyttö tietenkin opiskelee vielä. Hahaa, siinähän kärvistelee. Mitäs meni panemaan jotain keskenkasvuista kakaraa.

Mun exä onnistui vuosi eromme jälkeen tekemään kaks naista yhtäaikaa raskaaksi ja koko sekasotku valui yhteisten lastemme kautta munkin ja lastemme kotiin. Ikävä kyllä en voinut exää auttaa ja lapset kärsi eniten tilanteesta. Siis sekä meidän lapset että tulevat lapset tulevista äideistä nyt puhumattakaan. Exällä oli kaks elatusriitaa yhtä aikaa menossa eikä tietenkään voinut maksaa elareita meidän yhteisille lapsille. Nyt exällä on kolme lasta mun kans, ja kaks lähde kuukauden ikäerolla kahden naisen kanssa jotka myös ovat jo exiä, kaikki rahat loppu, pankki nyt eksän asuntoa ja autokin meni ulosottoon jo aikaa sitten. Työnantajansa vittuuntui myöhästelyyn ja poissaoloihin niin, että lemppasi exän pihalle heti ekassa mahdollisessa yt-neuvottelussa. Kyllä ihmettelen miten joku voi sotkea asiansa noin. Onneksi älysin ottaa eron hyvissä ajoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
20v ei ole keskenkasvuinen kakara, vaan nuori aikuinen. 

Väärin. Ihmisaivot kehittyy 25v asti, joten kyllä 20v on keskenkasvuinen kakara. 25v on jo nuori aikuinen ja vasta 35+v on aikuinen.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat