Miespuolinen ystäväni ei halua lapsia ja nyt hänen tyttöystävänsä
Aikoo kusettaa hänet isäksi.
Minulla on varmaa tietoa että ystäväni tyttöystävä on jättänyt ehkäisyn pois ja huijaa ystävääni tästä asiasta.
Olen myös 100% varma ettei ystäväni ole muuttanut mieltään lapsenhankinnasta.
Kertoisitteko asiasta ensin tyttöystävälle ja antaisitte mahdollisuuden kertoa itse asiasta miehelleen vai suoraan miehelle?
769
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä muistuttaisin miehelle, että jos ei halua isäksi pitää ITSE huolen ehkäisystä, joka kerta. En tajua, miten tää maailma on mennyt siihen, että se on aina naisen asia.
Jos parisuhteessa sovitaan että nainen syö pillereitä niin normaalit ihmiset pitää sen lupauksen eikä petä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei sinulle kuulu. Jos mies on niin tyhmä että ei itse käytä ehkäisyä jos ei halua lapsia niin saa just sitä mitä tilaakin.
En tiedä vaikka käyttäisikin mutta tuo ämmä on ihan tahallaan jättänyt oman ehkäisynsä pois.
Sen takia koen asiakseni valaista ystävääni millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.Ap
Oletko kauankin potenut jeesus-syndroomaa? Ihan oikeasti: sinun tehtäväsi ei ole valaista aikuisia ihmisiä. Sinun tehtäväsi on hoitaa vain ja ainoastaan omat asiasi. Ja ei, minulla ei todellakaan ole oma lehmä ojassa enkä koskaan ole toiminut tuolla tavoin, minä vain satun kokemaan ääretöntä vastenmielisyyttä kaltaisiasi jeesussyndroomaisia maailmanparantajia kohtaan.
Se oliski melkoinen yllätys, jos tyttöystäväni olisi raskaana. En isäksi halua niin olen sen myös varmistanut. Terveisiä kaverillesi, että näissä asioissa ei voi luottaa kuin itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puuttuisi muiden asioihin mutta jos jostain käsittämättömästä syystä olisi ihan pakko puuttua, niin sanoisin tyttöystävälle, ettei hänen toimintansa ole oikein. Se, mitä hän päättäisi tehdä kommenttini jälkeen, olisi hänen asiansa.
Tietenkin pitää puuttua. Jokainen jolla on moraali puuttuu.
Tyttöystävälle sanominen ei auta mitään.
Minulla on erittäin korkea moraali. Silti - tai juuri siksi - en puutu muiden asioihin.
Olis tosi hankalaa jos koko elämä pitäisi epäillä puolison rehellisyyttä. Eri asia tietysti yhden yön jutut ja lyhyemmät säädöt, mutta jos eletään parisuhteessa ja ollaan yhdessä sovittu ehkäisystä pitäisi siihen toiseen voida luottaa. Tietysti pilleritkään ei ole täysin varma ehkäisykeino, joten niitä oikeitakin vahinkoja voi käydä. Jos on todella tiukka halu elää lapsettomana, on parempi käyttää tuplaehkäisyä jo senkin takia, että jos ne pillerit ei toimikaan toivotulla tavalla.
Pitää kyllä todellakin olla 100% todisteet että tuollaista voi mennä kertomaan.
Toiselta kantilta katsottuna; en ymmärrä näitä pariskuntia joissa toinen haluaa lasta ja toinen ei ja silti ollaan yhdessä!? Minä en ainakaan pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei sinulle kuulu. Jos mies on niin tyhmä että ei itse käytä ehkäisyä jos ei halua lapsia niin saa just sitä mitä tilaakin.
Sulle ei luottamus ilmeisesti ole mitenkään olennainen osa tervettä parisuhdetta?
Vahinko on jo tapahtunut joten sinällään sama. Tuskin nainen aborttiakaan suostuu tekemään enää.
Voi kultaseni, en ole syönyt ikinä pillereitä, ehkäisy hoidettiin muulla tavoin siihen saakka kunnes päätimme mieheni kanssa yhdessä, että haluamme lapsia. Nyt on kolme lasta ja mut on steriloitu. Parisuhdetta saman miehen kanssa nyt takana pikkusen vajaa 30v...