Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kärsinyt masennuksesta ja ahdistuksesta, liittyen erääseen erittäin traumaattiseen asiaan n. puolitoista vuotta sitten. Olin sairaslomalla tapahtuneen jälkeen ja sitten työelämässä. Töissä olen jaksanut käydä mutta kaiken muun ajan todella maissa.
:::
Tilanne se, että olen määräaikaisella sopimuksella marraskuun loppuun ja pitäisi "näyttää" olevansa hyvä tyyppi koska paikka firmassa aukeaa ja minut todennäköisesti nimitettäisi vakituiseksi. Olen kuitenkin siinä pisteessä, että tarvitsen sairaslomaa, ja pelkään että tuolloin menetän sen vakituisen viran sen vuoksi. Pomoni kyllä tietää tilanteestani ja on ollut ymmärtäväinen, mutta en tiedä mitä pohjimmiltaan sitten haluaa. Moni muukin työsuhteeseen sopisi.
:::
Olen nyt jonkin aikaa taistellut väsymykseni kanssa, mutta pelkään että joku aamu en enää nouse töihin. Ajattelin siis hakea sairaslomaa ajoissa. Vai sinnitteleekö. Varmaan jäisin sitten työttömäksi. Toisaalta yksi toinenkin työpaikka kiinnostaisi, mutta voiko edes hakea jos on tässä kunnossa tai sairaslomalla.
Voi kun ei tarvitsisi kaiken muun kriisin keskellä miettiä työasioita enää :(
Mutta toimeentulokin olisi jotenkin turvattava ja kyllä minulla toiveita tulevaisuutta kohtaan on, vaikka alamaissa olenkin ja pahasti. Haluan vakaan elämän ja pysyvän työpaikan, mutta mutta ..

Kommentit (9)

Vierailija

Hmmm.. En tiedä mitä tekisin itse, mutta ulkopuolisena tiedän, että sinun kannattaa ensin hoitaa itsesi kuntoon. Ei nukkumalla, vaan aktiivisesti apua hakemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kausimasennusta pukkaa. Hommaa kirkasvalolamppu. Ota viikonloppu luonnossa ja irtaannu kaikesta arjen roskasta. Jätä tietokoneet ja puhelimet pois, eli älä räplää mitään teknisiä vimpaimia. Opettele kuuntelemaan kehoasi siellä luonnossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työpaikka ei halua sinua. Jää sairauslomalle, älä jää ongelmaksi työpaikalle.

Niin. Olen miettinyt samaa, tuskin haluavat sinne tällaista joka ehkä sairastaa ehkä jaksaa.
Toisaalta olen ollut tunnollinen, ja tehnyt kaiken vaikka väsyttääkin.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota itseäsi niskasta kiinni ja ulkoile enemmän.

Ulkoilen joka päivä.
Ap

Sitten mittautappas kortisoli, TSH ja T4V.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat