Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14-vuotias pyytää leluja lahjaksi

Vierailija
19.09.2016 |

Olen nähnyt, kun meidän 14-vuotias tyttö on tehnyt nyt joululahjalistoja ensi joululle. Mietin vain, että hän pyytää kuitenkin leluja lahjaksi, niin viitsiikö enää ostaa kalliita leluja tai lelukalentereita, kun on kuitenkin niin vanha? Mietin vain, että jos leikki-ikä menee pian ohi, niin menee sitten lelut hukkaan. Mutta siis ei siinä mitään, ei minua haittaa yhtään vaikka edelleen hän leikkiikin, mietin vain, että jos menee pian ohi! :-D Harva, kun hänen ikäisensä tai nuoremmatkaan enää paljoa leikkivät.

Joten ostaisitteko itse 14-vuotiaalle lapsellenne vielä leluja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia leluja hän toivoo?

Vierailija
2/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Nolottaisi lapseni puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pääasia ole että lapsi tulee iloiseksi lahjoista?

Vierailija
4/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna 14-vuotiaasi leikkiä. Itsekin leikin tuossa iässä vielä barbeilla. Aikuistua ehtii myöhemminkin.

Vierailija
5/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan leluista. Miettisin maalaisjärjellä että tuleeko hän käyttämään niitä. Jos toivoisi Lego Duploja niin tietäisin ettei käytä. Jos toivoisi pikkulegoja niin ostaisin sillä niillä voisi isompikin vielä leikkiä.

Vierailija
6/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
7/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo kaalimato.fi kaupasta leluja

Vierailija
8/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoo kaalimato.fi kaupasta leluja

No siinä tapauksessa. Kyllä niille käyttöä tulee.

Vierailija
9/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan leluista. Miettisin maalaisjärjellä että tuleeko hän käyttämään niitä. Jos toivoisi Lego Duploja niin tietäisin ettei käytä. Jos toivoisi pikkulegoja niin ostaisin sillä niillä voisi isompikin vielä leikkiä.

Esim. mun poika toivoi jouluksi Lego Mindstoms-robotin . Kovasti on sillä leikkinyt.

Vierailija
10/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ostaisin,ihanaa että lapsi leikkii,jos on vielä leikki-iässä.Itse olisin halunnut 14-vuotiaana vielä leikkiä,mutta kun kaikki kaverini olivat niin "aikuisia" niin en minäkään sitten kehdannut,vastentahtoisesti pakkasin barbit ja muut lempijutut johonkin kaapin perukoille.

Jos taas lapsi ei leikikään pitkään joululahjaleluilla,saahan ne myytyä vaikka kirpparilla pois kuljeksimasta.

Vierailija
11/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt kaukaa haettua mutta jos tyttäresi fanittaisi vaikka animea/mangaa ja haluaisi jtn söpöjä niihin sarhoihin liittyviä pehmoleluja ? Tai jos tyttäresi harrastaa semmoista nukkejen(ei mitään barbien yms) keräilyä ? Mutta jos kyse tosiaan on jostain baby borneista ja tämmösistä niin oisin ehkä jo huolissani:d ei siinä mitään pahaa ole mutta muistan kun tuossa iässä monet oli kiinnostuneita muodista, meikeistä, pojista ja ensimmäisistä känneistä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän