Vierailija

Kun ostetaan kärryt täyteen sipsiä, limsaa eikä osata tehdä ruokaa lapselle vaan kaikki purkit ja tuubit lastataan hihnalle vastikkeista alkaen.
Kun ei viitsitä edes imettää.
Tämä on totuus.
Aika moni vanhempi on yksinkertainen koska ei pysty ajattelemaan.
Ainoastaan siihen että käsillä vetää hyllyistä kaiken kärryyn.

Kommentit (9)

Vierailija

Huoh. Olemme lapsiperhe ja ostamme tarjouslihaa, esim -30% punaisilla lapuilla joista teemme itse patoja/kastikeruokia yms. Mitään kalliita eineksiä tai puolivalmisteita emme osta koska ne ovat sekä kalliita, että epäterveellisiä. Hillot ja mehut teemme itse, poimimme marjatja sienet pakkaseen metsästä.
Teemme paljon perinteisiä "mummon ruokia" vispipuuroa, karjalanpaistia, lihakeittoa, itse tehtyjä pullia yms.

Perjantaisin ostamme pullon limsaa, lauantai namit ja sipsipussin josta viikonloppuna syömme herkkuja nelistään. Siinä ne meidän ylimääräiset herkut.

Kaikki lapsiperheet eivät ole laiskoja eivätkä uusavuttomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huoh. Olemme lapsiperhe ja ostamme tarjouslihaa, esim -30% punaisilla lapuilla joista teemme itse patoja/kastikeruokia yms. Mitään kalliita eineksiä tai puolivalmisteita emme osta koska ne ovat sekä kalliita, että epäterveellisiä. Hillot ja mehut teemme itse, poimimme marjatja sienet pakkaseen metsästä.
Teemme paljon perinteisiä "mummon ruokia" vispipuuroa, karjalanpaistia, lihakeittoa, itse tehtyjä pullia yms.

Perjantaisin ostamme pullon limsaa, lauantai namit ja sipsipussin josta viikonloppuna syömme herkkuja nelistään. Siinä ne meidän ylimääräiset herkut.

Kaikki lapsiperheet eivät ole laiskoja eivätkä uusavuttomia.

Ei tietenkään kaikki sentään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole ikinä kaupassa kiinnostanut muiden ostokset.

Kyllä se rupeaa kiinnostamaan kun näkee huomattavia määriä purnukoita edellä olevan kärryissä ja tämä toistuu usein.

Vierailija

Olikohan ne meidän kärryt. Meillä oli kaksosten synttärit viikonloppuna ja meillä oli yli 35 vierasta. Lapsia ja aikuisia. Synttäreihin vähän liittyy herkuttelu. Ostimme myös valmisruokia, että saamme juhlat valmisteltua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole ikinä kaupassa kiinnostanut muiden ostokset.

Kyllä se rupeaa kiinnostamaan kun näkee huomattavia määriä purnukoita edellä olevan kärryissä ja tämä toistuu usein.

Koitapa nyt keskittyä surullisessa elämässäsi muuhun, kuin toisten ihmisten purnukoihin, ok?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika moni vanhempi on yksinkertainen koska ei pysty ajattelemaan.
Ainoastaan siihen että käsillä vetää hyllyistä kaiken kärryyn.

Sulla on Mansikki etupihalla ja pottupelto takapihalla? Juustolassa valmistuu omat juustot ja jogurtit? Kasvikset kasvaa myös siellä perunoiden vieressä? Lihaa teillä syödään vain itse ammuttuna ja teurastettuna?

Vierailija

Jopa joo.

Ekalle lapselle ostettiin yli vuosi korviketta kun en voinut sairastamiseni vuoksi imettää. Toista imetin sitten 1,5 v mutta allergioiden takia kannoin selkävääränä välillä purnukoita esim päärynäsosetta. Lapselle kun sopi vaan 4 ruoka-ainetta niin pakko ostaa sitä mitä lapsi voi syödä ( välillä jopa opettelin perkkaamaan ja laittamaan ruokaa kalasta vaikka itse sitä inhoankin).

Kolmatta imetin vain 6 kk kun oli allergioiden takia pakko lopettaa ja siirtyä korvikkeelle, ihan lapsen parhaaksi. Imetyksellä kun ei saatu lasta oireettomaksi vaikka söin enää vain kuutta ruoka-ainetta itse.

Nämä vaan aplle tiedoksi ettei se vieraan ihmisen tilanne ole aina ihan sitä mitä sinä ajattelet... Asioille on monia syitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat