Miksi naiset raivostuvat kun puheeksi tulee, että miehet eivät enää tavoittele naisia?
Naiset itsekin ovat suurissa määrin sitä mieltä, että ei maailmaan kannata lisää työttömiä tehdä ja maailma on kauhea paikka. Ja miehistäkin 80% on tutkimusten mukaan keskimääräistä rumempia.
Viime viikkoisten keskusteluiden perustella on käynyt ilmi, että hyvin moni nainen on sitä mieltä että "harva mies nyt vaan on niin kiihottava että ei paljon seksi kiinnosta".
Mutta kun keskustelun aiheeksi tulee se, että eivät miehet enää jaksa kiinnostua naisista eikä naisella ole sellaista arvoa että miesten heitä kannattaisi metsästää/elämäänsä ottaa niin johan naiset raivostuvat ja alkavat pilkata. "et saa edes oikeaa naista ja olet siksi katkera".
Öö, miksi? Eikö se vain hyvä ole että miesten kiinnostus naisiin laantuu koska naiset eivät suurinta osaa miehiä mihinkään kelpuuta paremmuudessaan?
Kommentit (72)
Mitä jos etsisit elämääsi jotain muutakin sisältöä kuin Vauva-lehden keskustelupalstan? Huomaisit, että maailma onkin tämän palstan ulkopuolella aika erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos etsisit elämääsi jotain muutakin sisältöä kuin Vauva-lehden keskustelupalstan? Huomaisit, että maailma onkin tämän palstan ulkopuolella aika erilainen.
No asenteet itse asiassa eivät ole kovin erilaisia siellä ns. oikeassa elämässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No asenteet itse asiassa eivät ole kovin erilaisia siellä ns. oikeassa elämässäkään.
Mä kyllä sanoisin, että ovat hyvin erilaiset.
Puhu itsestäsi vaan. Kyllä minä huomaan miesten jahtaavan naisia ja arvostavan naisia edelleen. Kannattaisko käydä lääkärissä tutkituttamassa testoteroniarvot?
Koska ainoat miehet jotka näin kuvittelevat ovat näitä MGTOW-pilipaleja jotka ovat satavarmoja siitä että ihan kohta miehet oikein joukolla kieltäytyvät seurustelemasta naisten kanssa.
Tuo 80%-tutkimuskin on OKCupidilta ja keskittyi kyseisen palvelun käyttäjiin, eikä sitä voi mitenkään yleistää koko populaatioon.
Ai kato, päivän MGOTW-urpoilu. Tai MGTOW-provo. Votevör.
Sitä mä vaan että ap:n pelleilyasteesta riippumatta aihe on jo vanha mikä. Älä piiskaa kuollutta hevosta, kuten ameriikkalaiset sanoo, juunou?
Eli sinä aloittaja otat täysin tyynenä vastaan ilmoituksen, jos nainen sanoo sinulle että sinä olet täysin arvoton? Sinä et ymmärrä että joku voisi siitä raivostua ja pilkata ihmistä joka niin sanoo? Luulet, että tarkoituksella toista ihmistä loukkaamalla saat vastalahjaksi jotain muuta kuin loukkauksia? Ihmeellistä logiikkaa.
Missä näitä raivokeskusteluja on? En ole koskaan kuullut siitä, että miehet olisivat sankoin joukoin lakanneet tavoittelemasta naisia, tai että naiset raivostuisivat tästä. Mielestäni tällä palstalla MGTOW-porukan aloittamissa ketjuissa valtaosa vastauksista on tyyliä "Ok" tai "Hyvä, että tiedät mitä haluat". Tietysti jos aloittaja alkaa solvata naisia yleisesti niin voi saada takaisin vihaista kommenttia, mutta ei kyllä yleensä tuohon, jos joku mies kertoo ettei enää tavoittele parisuhdetta naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kato, päivän MGOTW-urpoilu. Tai MGTOW-provo. Votevör.
Sitä mä vaan että ap:n pelleilyasteesta riippumatta aihe on jo vanha mikä. Älä piiskaa kuollutta hevosta, kuten ameriikkalaiset sanoo, juunou?
Eli onko asiaan sitten saatu joku lopullinen vastaus? En tiedä kun en ole seurannut aiheesta tehtyjä ketjuja niin tarkasti. Oman käsitykseni mukaan naiset eivät kykene puhumaan tästä asiasta, heittelevät vain erilaisia kortteja niin että viuhuu.
Ei ole raivostumista se, ne vaan nauraa ja vittuilee sulle koska et ole kovinkaan uskottava. Mikä johtuu siitä että jos ihmistä oikeasti ei kiinnosta, niin se ei tee hirveää numeroa siitä että sitä ei kiinnosta.
Mun mielestä on erittäin toivottavaa jos miehet oppii olemaan itsenäisempiä eivätkä tee ihan mitä sattuu pillun toivossa. Sitä oikeaa omillaan pärjäämistä vaan ei tarvitse toitottaa kovaan ääneen, tälleen että TE ETTE OIKEESTI KIINNOSTA MUA YHTÄÄN, KAI KAIKKI NAISET NYT VARMASTI KUULI ETTÄ MÄ EN OLE YHTÄÄN KIINNOSTUNUT!!!1
(En kylläkään kiellä etteikö samaa ominaisuutta olisi nähtävissä femakoissakin välillä.)
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä aloittaja otat täysin tyynenä vastaan ilmoituksen, jos nainen sanoo sinulle että sinä olet täysin arvoton? Sinä et ymmärrä että joku voisi siitä raivostua ja pilkata ihmistä joka niin sanoo? Luulet, että tarkoituksella toista ihmistä loukkaamalla saat vastalahjaksi jotain muuta kuin loukkauksia? Ihmeellistä logiikkaa.
Ei juma... Naisethan sitä ylenkatsetta, vittuilua ja ties mitä harjoittavat. Ei ihme että niin moni arvonsa tunteva mies on vetänyt omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä raivokeskusteluja on? En ole koskaan kuullut siitä, että miehet olisivat sankoin joukoin lakanneet tavoittelemasta naisia, tai että naiset raivostuisivat tästä. Mielestäni tällä palstalla MGTOW-porukan aloittamissa ketjuissa valtaosa vastauksista on tyyliä "Ok" tai "Hyvä, että tiedät mitä haluat". Tietysti jos aloittaja alkaa solvata naisia yleisesti niin voi saada takaisin vihaista kommenttia, mutta ei kyllä yleensä tuohon, jos joku mies kertoo ettei enää tavoittele parisuhdetta naisen kanssa.
MGTOW-porukkaa ärsyttää juuri eniten se että naiset eivät välitä heistä. Heidän koko elämänsä pyöri naisten saamisen ympärillä, mutta nyt he kuuluttavat kovaan ääneen miten eivät välitä naisista (samalla kun tietenkin tehtailevat kymmeniä aloituksia eri palstoille... naisista).
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä perustelu miksi Suomalaisen naisen sielunmaailma ei ole sen kaltainen kuin suurimman vapaan keskustelupalstan kautta käy ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Nuo "Ok" tai "Hyvä, että tiedät mitä haluat" ovat suurimmaksi osaksi passiivisaggressiivista sanahelinää. Pinnan alla kiehuu ja mies joka ei tanssahtele naisen oikkujen perässä leimataan auttamattomaksi lassukaksi, luuseriksi tms. sekä naisten että miesten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä perustelu miksi Suomalaisen naisen sielunmaailma ei ole sen kaltainen kuin suurimman vapaan keskustelupalstan kautta käy ilmi?
Tuosta vastauksestasi käy ilmi enemmän oma sielunmaisemasi. Se vaikuttaa negatiiviselta. Lisäksi koet tarvetta ulkoistaa kaiken pahan toisten syyksi. Sitä löytää, mitä haluaa löytää. Kun ulkomaailmassa on tekemisissä ihmisten kanssa, seuransa on mahdollista valita. Ihmiset keräävät ympärilleen kaltaisiaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea?
Onko sinun kaikki arvo kiinni siitä, miten kelpaat miehille suhteeseen?
Eihän MGTOW-liikkeessä ole kyse siitä, että nainen olisi arvoton vaan siitä että monille miehille, enenevässä määrin, nainen on henkilökohtaisesti täysin turha koska mitään suhdetta ei ole eikä tule.
Sinä yleistät. Otoksesi vain av-palstaa lähteenä käyttäen on perin pieni ja puutteellinen, joten turha vetää mitään johtopäätöksiä. Eivät naiset raivostu, siinä sinä olet väärässä.
Sinä itse koitat buustata omaa egoasi jollain tavalla jotta unohtaisit että itse et syystä tai toisesta ( ne syyt ovat kyllä kirjoituksistasi käyneet ilmi) ole kelvannut jollekulle etkä pääse siitä yli vaan purat turhautumiasi tänne palstalle. Muistaakseni nainen edustaa sinulle vain reikää jota voit käyttää itsesi tyydyttämisen, ei muuta.Minusta se on todella surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo "Ok" tai "Hyvä, että tiedät mitä haluat" ovat suurimmaksi osaksi passiivisaggressiivista sanahelinää. Pinnan alla kiehuu ja mies joka ei tanssahtele naisen oikkujen perässä leimataan auttamattomaksi lassukaksi, luuseriksi tms. sekä naisten että miesten toimesta.
Minusta tässä vastauksessa kulminoituu se miten kova halu miehillä on olla tarvittavia. Ei siis ole mitenkään mahdollista että naisia ei todellakaan kiinnosta se mitä joku yksittäinen mies tekee elämällään, vaan naisilla on joku ihme tarve alistaa kaikki miehet narreiksi. Jos nainen sanoo ''ok, hyvä homma, tee mitä haluat'' mies alkaa uhota yhä enemmän että hän ei varmasti muuten naista kelpuuta! Katsokaa nyt kaikki, MINÄ en halua naista!!
Kukapa niistä ottaa selvän. Se koko kuvio on jotenkin niin vituttava että itse en vaan enää jaksa oikeastaan edes senkään vertaa pohtia asiaa.