Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tein sen virheen että ajoin bikinirajoja

Vierailija
19.09.2016 |

Yep, taas tein sen virheen että ajoin bikinikarvoitusta ja nyt on jokaisesta karvasta tullut punainen piste eli niitä on läjäpäin molemmin puolin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tylsä sheiveri tai oot liian kovakourainen. Kokeile kuoria alue ensin ja rasvaa karvanpoiston jälkeen. Mä vedän kaikki pois eikä mulla ole ikinä punaisia pisteitä kuin ehkä 1 tai 2.

Vierailija
2/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ajon jälkeen sinkkivoidetta niin ei tule näppyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas ne tursokkeet muuten saisi pois? Yritä olla hellävaraisempi ja tosiaan hoidat ihoakin.

Vierailija
4/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ensin suihkussa ja sen jälkeen tollasella batterilla käyvällä apparaatilla otin pikkasen pois. En muistanut desinfioida. Sinkkivoidetta kyllä löytyy mutta ei pysty laittamaan ku olin lähdössä ulos. Onko höylä hygienisempi? Oon käyny myös aijemmin kesällä sokeroinneissa mutta niistäkin tuli punaista ja oli vielä kierre päällä. 

Vierailija
5/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis nyt pitänyt pitkän tauon sokeroinnista ja antanut olla ihan luonnollisena. Kesällä sokerineissa oli kierre päällä, eli oli jo sokeroitava uudestaan ennenku vanhat pilkut oli poissa.

Vierailija
6/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule tuosta sokeroinnista pilkkuja. Sen olen todennut, että jos muutaman kk käyn sokeroinnissa ja sitten sheivaan itse, koneella tai höylällä, niin punaiset pisteet tulee ja sit alkaa kasvaa sisäänpäin karvat.

Vierailija
7/7 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän bikinirajaan karvanpoistovoidetta, ei tule näppyjä.