Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"mitä sinä yrität olla"?

Vierailija
19.09.2016 |

tälläistä kuulee usein, ja lukee myös ihmisten katseista.. olen 42 v. nainen joka ei ehkä asetu siihen Normaalin Keski-Ikäisen Suomalaisen muottiin.

kuuntelen rokkia, käyn festareilla ja kiertelen paljon kirpputoreja. olen boheemi, ehkä vähän hippi ja anarkisti. en katso Kanuiita ja rohkeita, en osaa virkata enkä ole mikään kaksinen kokki. lasten lennettyä pesästä ruokin itseni huonoa omatuntoa tuntematta kahvilla ja vihiksellä (= kasvislihis,) purkki-hernesopalla tai nuudeleilla.

minulla on pinkki tukka ja sekös vasta kamalaa onkin ! pakkohan minun on yrittää "olla jotain", en missään nimessä voi yksinkertaisesti pitää pinkistä tukasta!
en meikkaa, vaatteet ovat tyyliä pitkä neuletakki, farkut ja maiharit. kesällä tykkään käyttää maksimekkoa. rihkamakoruja on ylläni paljon, erityisesti ranteissa. aitoa hopeaa vain rippilahjaksi aikoinaan saamani sormus.
kai tämän ikäisen akan pitäisi kantaa kulta tai vähintään pronssikoruja, mutten tunne vetoa niihin...

olen onnellinen yrittämättä olla mitään, ja tätähän ei moni ymmärrä! onneksi rakkaille tyttärille ja ystäville olen hyvä juuri näin, outolintuna

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama se, millainen sinä olet. 

Tosin elämäni aikana vain kerran on kimppuuni verbaalisesti ja melkein fyysisestikin käyty, ja sen teki juuri tuollaisen kuvauksen näköinen nainen. 

Ei se kuule ole se, miltä sinä näytät vaan se, millainen asenne sinulla on. Oikeasti maailmaa ei juuri kiinnosta sinun ulkonäkösi tai musiikkimakusi, etkä sinä ole kovin uniikki edes näissä. Mutta jos käyttäydyt kuin ääliö, saat sen mukaisia katseita ja kommentteja. 

Minäkin olen onnellinen aidoissa helmissäni ja camee-koruissani ja Chanelin jakussa ja olen vasta kolmekymppinen. Mutta en kuvittele hetkeäkään, että muita jotenkin häiritsisi tätimäisyyteni. 

Vierailija
2/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta yhtään erikoiselta.

Ehkä ihmiset katsovat what the fuck ilmeellä, jos itse katsot heitä sellaisella katsella joka kerjää ja anoo huomiota ja oikein toivoo shokkireaktioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, oot uniikki lumihiutale! Ei ole toista kaltaistasi tässä maailmassa! Ihan täytyy ihmetellä ja ihastella rohkeuttasi käyttää neuletakkia ja farkkuja!

Vierailija
4/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me ihmiset niin hirveän erikoisia olla. Itse kiinnitin ennen nuorempana paljon huomiota siihen jos näin jonkun katsovan. Nyt aikuisena "vanhana" ajattelen vaan omahyväisesti, että taidanpa olla aika kiinnostavan näköinen :)

Itsekin katson vähän tarkemmin, jos jollain on vaikka ihana asu, mahtavat hiukset tai jokin minua miellyttävä piirre. Mutta ihan tavallisen tai jopa ärsyttävän tyyliset ihmiset saattavat olla ihmisinä aivan älyttömän mukavia, joten ei koskaan kannata arvottaa ihmistä ulkonäön mukaan. Ethän sinäkään ap mieti, että ne "tylsät ja tavallisen näköiset" ovat varmasti ihmisinä tylsiä ja tavallisia, ethän? ;)

Vierailija
5/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap kuulostat aika tavalliselta nelikymppiseltä.

Asutko ehkä jossakin peräkylällä jos tyyliäsi pidetään erikoisena?

-N44v

Vierailija
6/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vain onnellinen oman itsenäsi, mutta päästä sinäkin irti keski-ikäistyvän naisen stereotypiasta (kultakorut, kokkailu, virkkaus, kauniit & rohkeat). :D

Vierailija
7/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, oot uniikki lumihiutale! Ei ole toista kaltaistasi tässä maailmassa! Ihan täytyy ihmetellä ja ihastella rohkeuttasi käyttää neuletakkia ja farkkuja!

Ja sinä sitten et keksinyt yhtään omaperäisempää vittuilua. Just tuollaisten kliseiden laukojat ovat niitä kyllästyttävimpiä ja tylsimpiä. 

Vierailija
8/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan kuulosta mitenkään erityiselle, ainoa joka kiinnittäisi huomioni on pinkki tukka.

Vierailija
9/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tosiaankaan kuulosta mitenkään erityiselle, ainoa joka kiinnittäisi huomioni on pinkki tukka.

Saatanan idiootti!

ERITYISELTÄ!

Tunge vittuusi tuo lle-pääte!

Vierailija
10/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostat ihan normaalilta keski-ikäiseltä. Jos olet festareita kierrellyt, niin olet kai sä nyt huomannut että aika paljon siellä on sun ikäistäkin väkeä ja vanhempaakin. Ainakin siis näillä perinteisillä Jazz, Ruisrock, Ilosaarirock, jostain Weekendistä en sitten tiedä kun en ole käynyt.

Vierailija
11/11 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pinkki tukka keski-ikäisellä on uusi kouvolatukka. Alkaa olla enemmän normi kuin tatuointi. Just sellainen "kattokaa kuink raju mä oon enkä yhtään vanha ja rupsaha"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä