Vierailija

Aiemmissa raskauksissa ei juurikaan ollut oireita, nyt olen aivan super väsynyt, ei koskaan ole tällaista ollut aiemmin.

Voiko vauvan sukupuolella olla merkitystä? Aiemmat poikia

Nyt rv 5+3

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla kolme raskautta joista eka ja vika oireiltaan samanlaisia, ekasta poika vikasta tyttö. Keskimmäinen raskaus poikkesi oireiltaan muista, silloin tuli poika. Oman kokemuksen mukaan sukupuoli ei ole vaikuttanut raskausoireisiin

Vierailija

Enpä usko. Tyttöjen väitetään aiheuttavan enemmän pahoinvointia kuin poikien. Itselläni ei ollut juuri ollenkaan pahoinvointia ja luulinkin jo, että poika tulee, mutta tyttö tuli silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ehkä ne 2 jo olemassaolevaa lasta vaikuttaa siihen että olet väsyneempi...ja olet myös vanhempi.

Minulla 2 samanlaista raskautta ja tuli tyttö ja poika.

Sydänäänet "ennusti" oikein. Tytöllä n. 164-170 ja pojalla n.140-145.

Vierailija

Eiköhän siinä vaikuta eniten ikä, fyysinen kunto, hormonitasapaino ja muut arvot, mahdollisesti myös perimä yms äitiin itseensä liittyvät asiat.

Vierailija

Esikoinen on tyttö ja väsytti. Kaksi seuraavaa poikia ja ei väsyttänyt. Minulla oli aina tuntemuksia sukupuolesta ja nimet varattuina vain toista sukupuolta varten raskaana olessa. Koen siis, että tiesin ja tunsin lapseni jo kohdussa.

3 poikaa

Minulla kaksi ihan samanlaista raskautta, poikia molemmat. Kolmas täyttä väsymystä ja aamupahoinvointia. Kätilö katsoi ultralla että n. 388 g tyttö tulossa. Mitattiin siis päänympärys, reisiluun pituus ja jotain sellaista.

Kuukautta myöhemmin syntyi 4.800 g poika.

Eli ei mitään varmuutta. Mistään.

Ps. jos joku ihmettelee ultraa ennen synnytystä. Olin tarkkailussa sectioiden takia.

Vierailija

Mulla on ollut samanlaiset raskaudet, toka keräsi eniten painoa ja oli hormonipitoisin, mutta muuten.

t: poika, poika, tyttö, poika

Vierailija

Kolme raskautta takana, kolme poikaa. Kaksi ensimmäistä oli hyvin samanlaisia raskauksia, kolmas aivan erilainen ja luulin sen vuoksi odottavani tyttöä. No, ultra paljasti, että poika tulossa. Puolenvälin paikkeilla saadusta tiedosta huolimatta raskaus oli loppuun asti erilainen kuin kaksi aiempaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat