Varoitus pelimiehestä uudellamaalla
Ei uskoisi ulkonäön perusteella mikä sika on. Pitkä tukka ja parta. Ujo ja vähän hiljainen mutta silti flirtti. Osaa teeskennellä olevansa kiinnostunut juuri samoista asioista kuin sinä. Oooh, sinä ajattelet. Tämä ujo rujonkomea mies haluaa juuri minut. Mikä täydellinen kohtaaminen. Miten tämä kultakimpale voi olla vapaana? Kun seksiin päästään niin se on hyvää ellei upeaa. Mutta vähitellen hän etääntyy. Arpoo tunteitaan, pitää naisen epävarmana, haluaa mutta ei ehkä sitten kuitenkaan. Lopulta hyppää seuraavaan kukkaan yhdessä yössä ja jos hänestä vielä kuulet se on ilkeää kuittailua. Ja ei ole vain minun kokemukseni koska on tehnyt saman muillekin. Minä toki luulin että meidän juttu olisi jotain muuta. Kuinka tyhmä sitä voikaan olla?
Mä olen itse asiassa huomannut, että vaikka miehet haaveilevat naisesta jolta saisi seksiä ilman tunteita, niin tällaisen kohdattuaan he eivät olekaan tyytyväisiä. Eli jollain tasolla mies haluaa kuitenkin, että nainen jää tarvitsevana roikkumaan.
Itselleni kelpaa oikein hyvin pelkkä seksi. Seksisuhteen löytäminen on kuitenkin osoittautunut hyvin haastavaksi nimenomaan tästä syystä, ja random-panot on turhia koska niiden hankkimiseen kuluu aina paljon resursseja ja silti laatu voi olla mitä tahansa.