Sopiva lahjasumma ammattikoulusta valmistuvalle kummipojalle?
Poika ei ole vielä oppinut rahankäytön perusteet. Tahtoisin kuitenkin ilahduttaa häntä rahalahjalla. Tämä on samalla viimeinen lahja jonka annan hänelle ennen mahdollisia häitä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
150-250€ vähintään. Tuohon vielä. Lisäksi joku kiva astiasetti(arabia, iittala..tms.)
Muuten hyvä, mutta kukaan ei halua Arabiaa tai Iittalaa nykyään, kun ne ovat ainoastaan ylihintaista aasialaisroinaa.
10x muumimuki, kaikki tykkää muumimukeista :)
Kummilta 100€ aika soppeli valmistumislahja ammattiin ja ylioppilaaksi.
Kiitos vastauksista. Jäin ihmettelemään alapeukkuja. Eikö kummin ole sopivaa lopettaa joulu- ja synttärilahjominen kun kummilapsi on täyttänyt 18v? Kauanko lahjomista tulisi jatkaa?
Ap
No ei kai kukaan nyt lahjaa anna amiksesta valmistuvalle. :=)))
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan nyt lahjaa anna amiksesta valmistuvalle. :=)))
No ei kai kukaan oo yhtä idiootti kuin sä? :=)))
Ei lahjoja tule antaa, jos ei itsestä siltä tunnu. Noin yleisesti täysi-ikäisyys on hyvä kohta lopettaa jos siis ei tunnu että haluat muistaa kummilastasi lahjoin. Synttärilahjoja en itse ole niin saanut sen jälkeen, mutta isot elämänmuutokset, häät, valmistujaiset jne. ja joulu mielestäni voi muistaa, eihän sen jutun iso tarvitse olla. Kuitenkin se ihmissuhde ja ajatus on tärkeämpi kuin esine.
Alkuperäiseen kysymykseen, antaisin jotain mitä tarvitsee jos on tietoa (heitän nyt päästä että tabletin, puhelimen, vahvarin, mitä nyt harrastaa / aidosti tarviikaan) jos on rahan kanssa todella huono, muuten ehkä 150 euroa. Lahjakorttihan on myös hyvä huonolle rahankäyttäjälle, jolloin ei mene ihan turhuuteen.
No ei nyt aikuselle miehelle mitään rahaa anneta. Viinapullon viet, etkä pihistele.
Teetä sellainen lippis, missä lukee "TYÄ UKKO"
Ostaisin\ ostan kummipojalle, joka on siskon poika auton 5000€-8000€, mutta minulla on hyvä työ ja siskon perhe on minulle tärkeä ja rakas, en voi saada omia lapsia, joten siskonpoika on kuin oma poika 💕