Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miestyyppi-olemus-kaytos kiinnostaa sinua vaikka et haluaisi myontaa sita

Vierailija
19.09.2016 |

Kayko joskus niin etta jarki sanoo etta et halua olla kiinnostunut tuollaisesta miehesta mutta huomaat silti olevasi. Onko jotain olemuksessa, kaytoksessa tai muuten tyypissa sellaista joka vetoaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikarit :(

Vierailija
2/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset toimivat fiksusti ja analyyttisesti kysymys on turha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttu huumehörhö. Varsinkin oikein sellanen piikittäjä. Hyi yök, mutta silti.

Vierailija
4/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sellaiset itseäni nuoremmat, pitkätukkaiset ja tatuoidut rokkimiehet.. Itse olen jakkupuvussa ja korkokengissä viihtyvä virkanainen, ja naimisissa sellaisen kauluspaitamiehen kanssa.

Vierailija
5/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun olen saannut sellaisen,joka minua miellyttää.Pukupellet kravatteineen,liian tatuoidut,pitkät hiukset ,hipit tai rokki tyyli ei ei ei yms ei kiinnosta,vaikka olisivatkin esim kasvoista kivannäköisiä.

Vierailija
6/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään huonokäytöksisistä kusipäistä.tykkään esim.siitä puhelinmyyjä Miksusta :) en mä kyllä usko että kaikki ajattelee sen olevan huonokäytöksinen, mutta ilmeisesti aika moni! :O jos se on viel sinkku niin voisin mennä sen kanssa naimisiin.

Vierailija
7/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin nuo nuoremmat... Erityisesti sellaiset urheilulliset lippispääjätkät, pienessä humalassa, vähän räävitön suustaan, tunkeileva katse, ihastuttava orivarsan itsevarmuus... Ikää semmoiset 22-26. Ei helvetti meinaa lähtee järki jo ajatuksesta.

N39

Vierailija
8/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies Jethro :D En voi mitään, mutta joku sellaisissa tauotta pulputtavissa sähköjäniksissä vaan on niin viihdyttävää. Mulla on kyllä itselläkin adhd, johtuisko siitä. Eli sitten jos nyt oikeasti pitäisi kumppania etsiä, niin toinen samanlainen olisi varmaan pahin mahdollinen vaihtoehto.

Vierailija
9/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottisten bileDani on klassinen esimerkki

Vierailija
10/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa, mutta mun silmissä se on todella kuuma, enkä ikinä kehtaisi kellekään myöntää muuta kuin näin anonyymisti. Juuri sellainen sporttinen, typerän itsevarma ilman mitään oikeaa perustaa. Toimii.

se N39

Vierailija
11/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskettunut duunari, likaiset työvaatteet päällä. Mieluiten suht nuori 23-27v. Itse 29 korkkareissa joka päivä kulkeva toimistotyöläinen.

Vierailija
12/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat miehet. Itse en ole ikinä edes kokeillut tupakkaa ja en oikeasti haluisi että tuleva mieheni polttaa. Mutta siinä tupakoinnissa on vain jotain.

Vierailija
13/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset leuhkanoloiset, vähän jopa kusipäiset miehet, jotka pitää varpaillaan. Ei todellakaan mitään pitkän/vakavan suhteen matskua.

Vierailija
14/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Reini -tyyppiset. Se olisi just täydellinen mulle ja mä sille. 

Vierailija
15/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa, mutta mun silmissä se on todella kuuma, enkä ikinä kehtaisi kellekään myöntää muuta kuin näin anonyymisti. Juuri sellainen sporttinen, typerän itsevarma ilman mitään oikeaa perustaa. Toimii.

se N39

Naurettavan ylimielinen, itsevarma mies, joka puhuu naisista alentavasti saa naisen hormonit hyrräämään. Kukaan ei sitä halua myöntää mutta niinhän se vain on.

Vierailija
16/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkarit tai juopot

Vierailija
17/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa päätynyt sänkyyn naisen kanssa joka sanoi että ärsytin häntä aluksi, kun olen niin itsevarma ja ylimielinen. Olen pitänyt tyylin. M44

Vierailija
18/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet. Olen saanut huonoa palautetta kavereiltani tästä, joten en kerro sitä enää kenellekään. En silti lakkaa etsimässä sitä oikeaa.

Vierailija
19/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VilleGalle 😋

Vierailija
20/26 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-99% tämän ketjun viesteistä on aloittajan ja/tai muiden miesten kirjoittamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi