Vierailija

Aika ohueksi on tämä juttelu mennyt. Joku mamujuttuja kirjoitteleva piripää saa täällä terrorisoida :(

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Kyllä. Koen, että täällä on korkeintaan 8 aktiivista anonyymia kirjoittajaa itseni lisäksi. Tosi tylsää keskustella samojen idioottien kanssa päivästä toiseen. Ihan ku hakkais päätään seinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Fiksummat ovat vetäytyneet poliittisten hörhöjen tieltä, kun ei niitä jaksa. Kun vaikka munkkien paistamista koskevaan juttuun tulee "mamua ja suvakkia" tuutin täydeltä, niin tänne jäävät  vain sekopäät.

Vierailija

.

Selvännäkijät liikenteessä?  

"Tiedetään" että toiset kirjoittajat ovat "piripäisiä miehiä".

Ja ihan siitä syystä johtuen, kun eivät ole samaa mieltä asioista :(

.

Vierailija

Kiellettyjen aiheiden luettelo sen kun kasvaa. Nyt ei saa enää kirjoittaa mitään huumeiden käytön haitoista kun se on vastoin käynnissä olevaa mielipiteenmuokkas kampanjaa ja häiritsee autuaaksijulistamista. Ennen sentään sai sanoa että dont do drugs mmmmkay.
Nyt on myös vassarit liittyneet kuoroon itkemään sananvapauden vajeesta palstalla. Siitä ovat rajat kiinni väen kanssa ainoana asiana yhtä mieltä...
Väki vähenee kun keskustelu ei enää ole mahdollista muusta kuin nollan arvoisista aiheista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fiksummat ovat vetäytyneet poliittisten hörhöjen tieltä, kun ei niitä jaksa. Kun vaikka munkkien paistamista koskevaan juttuun tulee "mamua ja suvakkia" tuutin täydeltä, niin tänne jäävät  vain sekopäät.

Ennen sai keskustella myös vakavista aiheista. Nyt on täällä mielensäpahoittajien raati lähettelemässä poistopyyntöjä joka keskustelusta ja ylläpito heitä tottelee. On eri asia haluta keskustella lähinnä vain hassuista asioista kuin se että on pakko keskustella vain hassuista asioista tai muuten tulee poistetuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ennen sai keskustella myös vakavista aiheista. Nyt on täällä mielensäpahoittajien raati lähettelemässä poistopyyntöjä joka keskustelusta ja ylläpito heitä tottelee. On eri asia haluta keskustella lähinnä vain hassuista asioista kuin se että on pakko keskustella vain hassuista asioista tai muuten tulee poistetuksi.

Mutta kun "keskustelu" on kovin eria asia kuin oman aatteen ja agendan aggressiivinen julistaminen päivästä toiseen kaikilla foorumeilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta kun "keskustelu" on kovin eria asia kuin oman aatteen ja agendan aggressiivinen julistaminen päivästä toiseen kaikilla foorumeilla.

Täällä ongelmana on se että määrä korvaa laadun. Sen sijaan että fiksut ja pohdiskelevat pidemmät viestit jätettäisiin palstalle on käytössä tiettyjen aiheiden täysi poistopyrkimys. Fiksut lakkaavat kirjoittamasta ja aloitusten määrä sekä lyhyet herjaviestit korvaavat laadun. Niillä saa näkyvyyttä.

Vierailija

Näin katoaa keskustelu kuin keskustelu: "Tiesitkö että amfetamiinin käyttö altistaa aivoverenvuodoille ja lisää riskiä joutua onnettomuustilanteisiin sekä tappeluihin? Tuon tiedon löydät Päihdelinkin sivuilta"
Näin helppoa se on. Aktivistit hoitavat lopun.

Vierailija

Samat palstapulsut ja pillerieinot pilaa yksi kerrallaan jokaisen suomenkielisen palstan. Eihän se nimittäin sovi että joillakin olisi elämässä kivaa kun he ovat itse onnistuneet pilaamaan oman elämänsä. Pakko pilata myös muiden elämät.

Notta terveisiä vaan sinne homekomeroihin!

Vierailija

On täällä varmaan edelleenkin palstailijoita, mutta samoista aiheista tehdään koko ajan aloituksia. Mä olen kasvattanut lapseni jo aikuisiksi eikä mulla ole enää tarvetta toistaa samoja asioita uudestaan ja uudestaan päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Olisi ihan kiva keskustella, mutta levyä pitäisi välillä vaihtaa. Niinpä hyppään yli sellaiset ketjut, joita koskevaan aiheeseen olen jo joskus aiemmin vastannut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin katoaa keskustelu kuin keskustelu: "Tiesitkö että amfetamiinin käyttö altistaa aivoverenvuodoille ja lisää riskiä joutua onnettomuustilanteisiin sekä tappeluihin? Tuon tiedon löydät Päihdelinkin sivuilta"

Te äärioikeistohihhulit ootte just tollaisia vänkääjiä. "Me ei tehdä mitää väärin, me vaan yritetään valistaa ihmisiä". Aha, joo. Tää on just sama kun "rauhanomaisessa protestissa" tukitte ihmisten tien, ette päästä läpi ja jos teihin koskee niin huuto ja kiljunta alkaa. Se, että yrittää saada teitä siirtymään tai edes yrittää tunkea välistä on teille oikeutus käydä käsiksi,

Te provosoitte "rauhanomaisesti", ja sitten vedätte uhriviittaa päälle. Te annatte oikeistolle paskan maineen, hävetkää! Ajatte ihmisiä vasemmalle jo tolla touhullanne. Vaan sehän se teidän tarkoitus on - aiheuttaa kansan jakautuminen kahtia ja provosoida ne toiset teidän kimppuun jotta saatte kaivaa astalonne esiin ja "puolustaa itseänne".

Mä sanon että vaikka itsekin kallistun enemmin oikealle, niin teidän rinnalla mä en tule koskaan seisomaan. Mä olen viimeiseen asti tota teidän paskatluhua vastaan, enkä ole muuten ainoa.

Vierailija

Te hommabotit olette pilanneet koko palstan. Onneksi olkoon. Ennen täällä puhuttiin lapsilisistä ja kammottavasta kököstä, nyt koko etusivu täyttyy teidän ininästä ja naisvihasta.

Vierailija

Todellakin tuntuu. Ennen yöllistä rekisteripakkoa täällä riitti keskustelua ympäri vuorokauden ja viihdettä koko työpäivän ajaksi asiakkaiden välille (olen töissä puhelinpalvelussa). Nyt pitää keksiä välillä muuta tekemistä, kun täällä on tätä nykyä niin hiljaista ja ne harvat aktiiviset keskustelut junnaavat samoja asioita päivästä toiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Te äärioikeistohihhulit ootte just tollaisia vänkääjiä. "Me ei tehdä mitää väärin, me vaan yritetään valistaa ihmisiä". Aha, joo. Tää on just sama kun "rauhanomaisessa protestissa" tukitte ihmisten tien, ette päästä läpi ja jos teihin koskee niin huuto ja kiljunta alkaa. Se, että yrittää saada teitä siirtymään tai edes yrittää tunkea välistä on teille oikeutus käydä käsiksi,

Te provosoitte "rauhanomaisesti", ja sitten vedätte uhriviittaa päälle. Te annatte oikeistolle paskan maineen, hävetkää! Ajatte ihmisiä vasemmalle jo tolla touhullanne. Vaan sehän se teidän tarkoitus on - aiheuttaa kansan jakautuminen kahtia ja provosoida ne toiset teidän kimppuun jotta saatte kaivaa astalonne esiin ja "puolustaa itseänne".

Mä sanon että vaikka itsekin kallistun enemmin oikealle, niin teidän rinnalla mä en tule koskaan seisomaan. Mä olen viimeiseen asti tota teidän paskatluhua vastaan, enkä ole muuten ainoa.

.

Mun mielestä "Rajat kiinni " mielenilmauksissa on uutiskuvista päätellen tainnut olla ihan tavallisia ja rauhallisia suomalaisia suomenlippuineen.   Siis ei mitään "natseja"

Siitä huolimatta vastamielenosoittajat ovat olleet agressiivisia ja provosoivia.  Tainnut juuri nämä vastamieleinosoittajat aiheuttaa joitakin konflikti ja pahoinpitelytilanteitakin. 

Ihmettelen kuitenkin että miten nämä sitten luetaan kuuluviksi niihin suvaitsevaisiin.

.

Vierailija

Kukaan ei tee enää aidosti hauskoja aloituksia! Kaikki otetaan niin tosissaan ja julistetaan sitä ainoa oikeaa omaa mielipidettään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tee enää aidosti hauskoja aloituksia! Kaikki otetaan niin tosissaan ja julistetaan sitä ainoa oikeaa omaa mielipidettään.

.

No eihän täällä enää hauskat aloituksetkaan säily, vaan sellaiset katsotaan aika pian asiattomiksi ja poistetaan. 

Se on tämä yleinen ankeutustaktiikka, joka imee ihmisistä kaiken ilon ja jättää jäljelle kärsivän korinan ja ilottoman tyhjät silmät.   

Saman huomannut monessa muussakin asiassa. 

Suvaitsevaiset ovat nykyaikana suurimpia suvaitsemattomuuden lietsojia.  

Muoti on synkän harmaata ja mustaa.  Ei paljon iloisia värejä nähdä edes kesän puutarhakalusteissa ja tekstiileissä, muissa huonekaluissa puhumattakaan.  Petivaatteissa on koppalakkiäijien kuvia.  Sandaalit on yhtä sorttia, eli Crokseja.  Ennen oli mitä erinäköisimpiä värikkäitä.

Autot on harmaita tai muuten tummia...

Säätilamme on se mikä on, eli koko kesän on satanut lähes päivittäin muutamaa hellepäivää lukuunottamatta. 

Ihmisten tulevaisuudenuskoa viedään jatkuvilla säästö ja leikkausvaatimuksilla, sekä palkkojen alennusvaatimuksilla, siitä huolimatta kaikki hinnat ja kustannukset nousevat... jopa valtiolliset ja kunnalliset maksutkin etunenässä. 

Toisaalla edustajamme tärkeissä kokouksissa vetävät veronmaksajien kustannuksella alkoholijuomia tuntematta sen kummempaa häpeätä addiktistaan ja siitä kuka ne juomat heille lopultakin kustantaa... niistä säästövaatimuksista huolimatta.

Eipä se ihme ole vaikka mieltä matalaksi vetääkin.

Vituttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

Mun mielestä "Rajat kiinni " mielenilmauksissa on uutiskuvista päätellen tainnut olla ihan tavallisia ja rauhallisia suomalaisia suomenlippuineen.   Siis ei mitään "natseja"

Siitä huolimatta vastamielenosoittajat ovat olleet agressiivisia ja provosoivia.  Tainnut juuri nämä vastamieleinosoittajat aiheuttaa joitakin konflikti ja pahoinpitelytilanteitakin. 

Ihmettelen kuitenkin että miten nämä sitten luetaan kuuluviksi niihin suvaitsevaisiin.

.

Lässyn lässyn

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

.

No eihän täällä enää hauskat aloituksetkaan säily, vaan sellaiset katsotaan aika pian asiattomiksi ja poistetaan. 

Se on tämä yleinen ankeutustaktiikka, joka imee ihmisistä kaiken ilon ja jättää jäljelle kärsivän korinan ja ilottoman tyhjät silmät.   

Saman huomannut monessa muussakin asiassa. 

Suvaitsevaiset ovat nykyaikana suurimpia suvaitsemattomuuden lietsojia.  

Muoti on synkän harmaata ja mustaa.  Ei paljon iloisia värejä nähdä edes kesän puutarhakalusteissa ja tekstiileissä, muissa huonekaluissa puhumattakaan.  Petivaatteissa on koppalakkiäijien kuvia.  Sandaalit on yhtä sorttia, eli Crokseja.  Ennen oli mitä erinäköisimpiä värikkäitä.

Autot on harmaita tai muuten tummia...

Säätilamme on se mikä on, eli koko kesän on satanut lähes päivittäin muutamaa hellepäivää lukuunottamatta. 

Ihmisten tulevaisuudenuskoa viedään jatkuvilla säästö ja leikkausvaatimuksilla, sekä palkkojen alennusvaatimuksilla, siitä huolimatta kaikki hinnat ja kustannukset nousevat... jopa valtiolliset ja kunnalliset maksutkin etunenässä. 

Toisaalla edustajamme tärkeissä kokouksissa vetävät veronmaksajien kustannuksella alkoholijuomia tuntematta sen kummempaa häpeätä addiktistaan ja siitä kuka ne juomat heille lopultakin kustantaa... niistä säästövaatimuksista huolimatta.

Eipä se ihme ole vaikka mieltä matalaksi vetääkin.

Vituttaa.

Sun käsitys hauskasta on todennäköisesti kovin yksinöinen. Musta viha ei ole hauskaa, ja sitähän te hommabotit lietsotte.

Kyllä ne jo aiemmin mainotut kammottavat kököt, tamponikorut ja munsalan kansallispuvut löytyvät edelleen, ei niitä ole poistettu. Kyllä vika on kirjoittajassa, jos poistetaan.

Vierailija

Siinä sulle aitoja natsien kuvia,mitä SVL ei todellakaan ole

Pistä google kuvahakuun Tornado battalion ja vielä toistenpäin battalion tornado  ne oikeat natsit on liittynyt arvaa keihin,niihin teijän unelm. porukoihin,niihin tummahkoihin. (Nää oli niitä ukrainan natseja).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat