Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia sinua kiinnostaa todella paljon, mutta et kehtaa sanoa kiinnostuksestasi kenellekään ääneen?

Vierailija
18.09.2016 |

Kerro.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen kiinnostunut kristinuskosta, mutta en kehtaa kertoa siitä kenellekään! Nykyään ihmiset (varsinkaan nuoret, itse olen 25-v.) eivät ole kiinnostuneita uskonnoista tai hengellisistä asioista. En kerro omasta hengellisyydestäni kenellekään, koska en tahdo tulla leimatuksi hihhuliksi. Tutkin raamattua itsekseni salaa.

Vierailija
2/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kuvataidetta, mutta ei se kyllä ketään yleensä kiinnosta. 

Vierailija
4/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan sosiokulttuuriset nyanssit.

Vierailija
5/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä. Nolottaa kyllä.

Vierailija
6/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale

Vierailija
7/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän onnellisessa parisuhteessa mutta olen kiinnostunut naapurimiehen välillä vierailevasta velipojasta. Törmäsin häneen kerran sillä tavalla että oli hänellä liian vähän vaatteita. Sen jälkeen en ole saanut mielestäni. En tosin mitään haluaisi tai tekisi vaikka tilanne soisi, mutta kiinnostaisi nähdä toistekin.

Vierailija
8/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paljon artikkeleita ihmissuhteista, esim. siitä, miten miehiä kannattaa käsitellä. En kehtaa kertoa, että tosissaan luen tuollaisia.

Vierailija
9/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta...

Katson telkkarista kaikkea hömppää, kuten sinkkuillallinen, laihdutusohjelmat ja neljät häät Amerikassa. 

Vierailija
10/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Olen ahne paskiainen, mutta esitän ystäville ettei taloudellinen menestys ole tärkeää.

Vierailija
11/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What not to wear (harmi ettei tule enää)

"Se pukeutumisohjelma, jossa oli se Pod-kone, joka arvosteli niiden Britti-nuorten asuvalinnat"

Rysän päällä

Seksileikeistä ensiapuun

Tuollaiset laadukkaat tv-ohjelmat...en kehtaisi "muka niin fiksussa" työporukassani ääneen sanoa katsovani

Vierailija
12/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holokausti. Kaikessa kamaluudessaan se on äärimmäisen kiehtovaa, erityisesti kaikki ne kokeet mitä keskityleireillä tehtiin. En uskalla sanoa tästä, sillä pelkään, että minua pidetään jotenkin kieroutuneena tai pahimmassa tapauksessa natsien kannattajana.

Vierailija
13/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisemattomat rikokset ja sarjamurhaajat. En ole kertonut kenellekään, kuinka paljon käytän aikaa rikoksista lukemiseen.

Vierailija
14/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi.

Vierailija
15/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What not to wear (harmi ettei tule enää)

"Se pukeutumisohjelma, jossa oli se Pod-kone, joka arvosteli niiden Britti-nuorten asuvalinnat"

Rysän päällä

Seksileikeistä ensiapuun

Tuollaiset laadukkaat tv-ohjelmat...en kehtaisi "muka niin fiksussa" työporukassani ääneen sanoa katsovani

Heh, minäkin olen katsonut noita ohjelmia. What Not To Wear oli mielestäni oikeasti laadukas ohjelma.

Lisäisin vielä, että olen todella kiinnostunut hivistä ja aidsista. Luen suurella mielenkiinnolla kaiken, mitä aiheesta löytyy. Erityisen kiinnostunut olen 80- ja 90-luvulla tehdyistä aids-dokkareista. Jos joku osaa antaa hyviä linkkejä, olisin kiitollinen!

13

Vierailija
16/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jonkin taka-aasialaisen väittämä entisestä ;

Kiinalaispoika ei ollut huolinut tätä ja naikkonen tuli väkivaltaiseksi eikä kestänyt tilannetta.

Ehkä tämän naikkosen ensimmäinen oli taka-aasialainen shemale joka poksautti kalvot puhki?

Vierailija
17/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän päivää -lehti ja erityisesti niko saarinen. Jos joku joskus on saanut tämän tietoonsa, on seurannut vakavaa paheksuntaa. Aivan kuin älykkyyteni määrittäisi se, mitä hömppälehtiä luen.

Vierailija
18/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten käyttäytymisen analysointi :D kaikilla meillä taitaa olla omat traumamme ja enemmän tai vähemmän kipeä menneisyys... rakastan tarkkailla ihmisten käytöstä erilaisissa porukoissa ja tilanteissa! Sitten vedän asioista johtopäätöksiä, usein varmaan vääriä, mutta ainakin mulla on mielekästä pohditttavaa.

Vierailija
19/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

YSTÄVÄNI miesehdokas.

Vierailija
20/36 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä. Nolottaa kyllä.

Tämä on monella, en ymmärrä miksi hävettää jos tykkää Latesta.

Jos itse sanon pitäväni hänen musiikista, suurin osa porukasta pyörittelee silmiään. Ei se tosin minua liikuta, antaa silmien pyöriä vaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä