Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiselle väliä mitä kondomeja käyttää?

Vierailija
18.09.2016 |

Onko merkkien välisiä eroja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magig on hyvä, ja joku sellainen kun ne on viimeisen päälle ohkasia. Ne ultraohuet on pimeässä hankala pujottaa mutta tuntuma on hyvä niin miehelle kuin naiselle.

Vierailija
2/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoaako ne ultraohuet helposti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki kortsut tuntuvat huonoilta, eli seksi ei tunnu juuri miltään. :( En tykkää niistä kumilärppänöistä yhtään. Pakko niitä oli silti tietenkin käyttää silloin, kun vielä eli sinkkuelämää...

Vierailija
4/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Paksut "jätesäkit" ei tunnu miltään. Magic on hyvä. Koskaan ei ole kumi puhjennut ja extra ohuitakin on koitettu.

Vierailija
5/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain se rengas on aika paksu ja tökkää ikävästi työnnöillä. Lidlin kumit on ihan hyviä.

Vierailija
6/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väliä. Paksut "jätesäkit" ei tunnu miltään. Magic on hyvä. Koskaan ei ole kumi puhjennut ja extra ohuitakin on koitettu.

Saako ohuita eri kokoisina?

Vierailija
7/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magic lienee vähän pienempi kuin muut markettimerkit, se ei mahdu mun ukolle. Durexilla on yksi vähän isompi kortonki, jossa on nystyjä, siitä on aika hyviä muistoja.

Vierailija
8/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitään eroa. En tosin huomaa eroa siinäkään onko kumi/paljas.

Vierailija
9/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil on jotai rfsu merkkisiä thin extra feeling kortsuja. olleet tähä mennessä parhaita. niis on extra määrä liukastettaki. mullaku meinaa paikat kuivua kortsun takia vaikka oisin kuin kiihottunu mut näitten kaa ei oo tuntunu kertaakaa ikävältä. 

10/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomaa mitään eroa. En tosin huomaa eroa siinäkään onko kumi/paljas.

Älä välitä. Sinun värkki voi olla ihan sopiva hevoselle tai John Holmesille. 

Vierailija
11/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy vaan lateksiton, niissä en ole huomannut isoja eroja.

Vierailija
12/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet! Olikohan durex featherlite, aivan huomaamaton. Vähänkin lisää paksuutta kumissa, niin tuntuu ikävältä. Ja kaikki nystyröidyt ja juomutetut ovat ihan hirveitä. Ja kyllä ne ohuet kestää ihan normaalisti kuin mitkä tahansa, höhlät :)

Vierailija
13/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä ei voi käyttää kuin niitä netistä tilattavia extra suuria. Halusin kokeilla niitä juomullisia, mutta siltä loppui seisokki kun ne puristi niin. Joten en osaa sanoa muuta kuin että isot nettikondomit ovat parempia kuin kaupan kuristavat nakkeihin sopivat kondomit.

Vierailija
14/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni joutuu käyttämään sääilmapalloja.

Vierailija
15/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielest juomulliset on kamalia. ei ne juomut tunnu hyvältä vaan ne ikäänkuin luo turhaa kitkaa ja sit alkaa tuntuu samalta ku tunkis kuivana sisää :/ t. kommentin 9 laittaja

Vierailija
16/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magig on hyvä, ja joku sellainen kun ne on viimeisen päälle ohkasia. Ne ultraohuet on pimeässä hankala pujottaa mutta tuntuma on hyvä niin miehelle kuin naiselle.

No "magig" kortsut ovat todella pieniä. No kaikki kaupasta löytyvät kortsut on tehty joillekin pikkumunille. Monesti naisen kanssa ollessa olen suoraan sanonut ettei mun mulkku mahdu tähän. Että paljaalla mennään ja sä otat jälkiehkäisy pilsut!

Netistä sitten löytyy kokoa miehille, joilla on MUNAA!

Vierailija
17/19 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään sormustinta.

Vierailija
18/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/19 |