Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko kropan "puutuminen"?

Vierailija
18.09.2016 |

Koko kroppa tuntuu ihan puutuneelle, voiko johtua vaan niskoista vai onko vakavammasta kyse? :O

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi peloissani tästä puutumisesta. Tulin siis jokin aika sitten etelänlomalta ja harrastin siellä varmaan kuuden eri miehen kanssa suojaamatonta seksiä, joista neljän kanssa anaalisesti. Olen miettinyt, että onkohan tämä jonkin sukupuolitaudin oire. Onko kellään muulla ollut mitään samanlaisia kokemuksia tai tietoa että pitäisikö tästä olla huolissaan?

ap

Vierailija
2/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi peloissani tästä puutumisesta. Tulin siis jokin aika sitten etelänlomalta ja harrastin siellä varmaan kuuden eri miehen kanssa suojaamatonta seksiä, joista neljän kanssa anaalisesti. Olen miettinyt, että onkohan tämä jonkin sukupuolitaudin oire. Onko kellään muulla ollut mitään samanlaisia kokemuksia tai tietoa että pitäisikö tästä olla huolissaan?

ap

Miksi tämmönen vittuilu? Mene muualle.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua niskajumista, mutta joka tapauksessa hyvä tutkia.

Vierailija
4/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan äkillinen oire, vain tullut vähitellen? Jos äkillinen, niin päivystys voisi olla paikallaan, mutta jos pidempiaikainen, niin tuskin mitään vakavampaa, syyt voi olla hyvin moninaiset, sekä fyysisiä että henkisiä. Kannattaa tietysti tutkia joka tapauksessa.

Vierailija
5/5 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan äkillinen oire, vain tullut vähitellen? Jos äkillinen, niin päivystys voisi olla paikallaan, mutta jos pidempiaikainen, niin tuskin mitään vakavampaa, syyt voi olla hyvin moninaiset, sekä fyysisiä että henkisiä. Kannattaa tietysti tutkia joka tapauksessa.

Tullut vähitellen, ja nyt levinnyt koko kroppaan. Kaikki toimii ja tuntee suht.normaalisti, mutta ei oo ihan kunnossa tää kroppa kylläkään.. Täytyy olla lääkäriin yhteydessä, inhottavaa nimittäin! :(

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan