Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jota olen tapaillut muutaman viikon ajan,

Vierailija
18.09.2016 |

on ymmällään,kun avauduin hänelle. Ja kyllä, olin vihainen. Ensimmäistä kertaa. Meni kaikki suunnitelmat pieleen miehen ajattelemattomuuden takia ja hän ei kadu pätkääkään.Ihmetteli vaan purkautumistani.Voi olla että juttumme kuihtuu tähän ja ei niinkään miehen ihmettelyn takia, vaan siksi,kun sössi kaiken ja ei pahoittele tai ota mitään vastuuta.Suurin dilemma tässä tuntuu miehestä olevan se, miksi olen kiukkuinen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasia. Tai siis jämämiehet, ei niitä kukaan jaksa katsella. Vaihda parempaan, pistä tyhjäpää kiertoon.

Vierailija
2/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö mies oikeasti väärin vai vain sinusta väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi.

Vierailija
4/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siinä aika väärin on toimittu, kun koko viikonlopun suunnitelmat meni pieleen ja mies ei ota mitään kantaa asiaan.Hänellä nyt vaan suunnitelmat sattui muuttumaan toiseksi.ap

Vierailija
5/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joutui töihin ja palstan lompakkoloinen ei saanut ilmaisia illallisia?

Vierailija
6/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tarkoituksella kerro mitä oikeasti tapahtui jottei vain nähdä että syytä oli hänessä  itsessäänkin. On niin helppoa uskoa että ap, nainen, on tietenkin uhri ja mies, sika (kuten miehet yleensä), on se pahis.

Täältä saat sympatiaa pari sangollista. Helpottiko?

Vierailija
7/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä miehenkin tietää, että nainen on raivopäälehmä heti kättelyssä, eikä vasta alkuhuuman jälkeen.

Siitä ainoat pointsit aloittajalle.

Vierailija
8/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt ylitöitä saadakseni pitkän viikonlopun vapaata. Oli tarkoitus lähteä reissuun. Perjantaina olin lähtövalmiina, mutta mies ilmoittikin lyhyellä varoitusajalla lähtevänsä toiselle matkalle. Joo-o. Ei hymyilyttänyt siinä vaiheessa. ap

Vierailija
9/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sekavan kuuloinen tapaus olet, joten eiköhän mieskin sen nyt viimeistään huomannut. Ihan fiksua siis mieheltä lähteä mahdollisimman kauaksi sinusta ja toivoa, että jätät hänet rauhaan lopullisesti. Älä siis ap roiku miehessä, ei hän ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
10/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tehnyt ylitöitä saadakseni pitkän viikonlopun vapaata. Oli tarkoitus lähteä reissuun. Perjantaina olin lähtövalmiina, mutta mies ilmoittikin lyhyellä varoitusajalla lähtevänsä toiselle matkalle. Joo-o. Ei hymyilyttänyt siinä vaiheessa. ap

Sukulaisen kuolinvuoteen viereen vai Tallinnaan poikien kanssa huoriin. Älä vaan kerro lisää.

Vierailija
11/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia ne uudet suhteet on, jos muutaman viikon tapailun jälkeen olisitte lähteneet reissuun, olisit sielläkin takuulla yllättynyt monen monta kertaa. Toivottavasti kuitenkin lähdit matkaan ilman häntä ja vietit virkistävän viikonlopun.

Nyt taisit saada selville, ettei toinen olekaan samalla vakavuudella jutussa mukana kuin sinä. Jos olit pitempiaikaista ja vakaata suhdetta hakemassa, näyttää siltä ettei sellaista tämän miehen kanssa ole tulossa.

Vierailija
12/12 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sopia tuollaisia reissuja vasta kun seurustellaan? Mies ei ole tosissaan kanssasi. Lähti toisen naisen kanssa sinne reissulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä