Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihm...naapurilla jouluvalot?

Vierailija
18.09.2016 |

Siis vastapäisellä, vilkkuvalot. Aurinko paistaa täysillä. Näkyy väkisin, kun mulla on suora näköyhteys ja aloin ihmetellä, mikä täällä välkkyy. Mun puolesta miten vaan, mutta kun välkkyy auringonpaisteessa, vaikka en katsoisi sinne.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmasti luki juuri täällä että joulu tulee...ja kävi laittamassa

Vierailija
2/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä vilkuista tekee mielestäsi jouluvalot? Halpojen ledien aikana ihmisillä on tapana viritellä valaistuksia heti kun illat pimenevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kohtahan alkaa jo joulumainoksetkin tulla

Vierailija
4/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan tekisi kohta, ihan aiheesta, aloituksen "mitä ihmettä! naapuri kyylää ja on av:lla", jos se olisi kuin ap.

Vierailija
5/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai syysvalot? Hyvähän se on ajoissa varautua pimeyteen. Viikon päästä aurinkokin laskee jo 20 min aikaisemmin kuin tänä iltana, esimerkiksi.

Vierailija
6/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooi, määkin jo meinasin eilen kaivaa pihavalot esiin. On jo yöt niin pimeät, että hyvin voi fiilistellä.

Vierailija
7/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkkuvalot, kun aurinko paistaa suoraan kirkkaasti ja heijastuvat naapurin ikkunoihin, on vähän koomista. Vilkkuvalot olis kyllä muutenkin lailla kiellettävä, omassa kotonaan mitä vaan, mutta ei saisi näkyä. Mistä tahansa, mainokset ml. ap.

Vierailija
8/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin laittaa valot parvekkeelle. Iltapimeällä kivan näköiset. Onneksi on metsä edessä, ei tarvitse kenenkään ärsyyntyä.😊

Vierailija
9/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkkuvalot, kun aurinko paistaa suoraan kirkkaasti ja heijastuvat naapurin ikkunoihin, on vähän koomista. Vilkkuvalot olis kyllä muutenkin lailla kiellettävä, omassa kotonaan mitä vaan, mutta ei saisi näkyä. Mistä tahansa, mainokset ml. ap.

Tämä on kyllä totta, ovat tosi ärsyttävät, varsinkin jos ovat vielä värikkäät. Luulis että tuollainen vilkunta vois laukaista epileptisen kohtauksenkin jollekin?

Vierailija
10/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mäkin menen laittamaan. More is more!

Vierailija
11/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä lakialoite,että saa olla vain valkoisia,vilkkumattomia valoja.Kaikki muut rumia.

Vierailija
12/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen huomannut, että jotkut eivät poista niitä valoja ollenkaan, siis edes kesäksi. Ihan sama, kai sitä nyt koristeena saa valoja pitää, eihän niiden nyt mitään erityisiä jouluvaloja tarvii olla, ihmiset vaan mieltää ne sellaisiksi.

Vierailija
13/13 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen kämppis piti jouluvaloja puoli vuotta. valot jäi tänne joten heitin menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi