Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan paennut mennyttä ja aloittanut uusen elämän jossain muualla?

Vierailija
18.09.2016 |

Mikä sai sinut haluamaan lähteä pois ja aloittaa alusta muualla? Itselläni on alkanut kypsyä ajatus päässä ja olisi kiva lukea kokemuksia. Itsellä taustalla tunne eräänlaisesta maineen menetyksestä kotipaikkakunnalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin ja jätin kaiken. Vain se mikä oli korvien välissä tuli mukana. Valitettavasti juuri se kaipasi sitä isoa muutosta, eikä sijainti maailman kartalla. Mikään ei siis muuttunut paremmaksi. Lähteminen olikin vain pakenemista. Palasin, kohtasin asiat ja työstin pääkopan sisältöä. Sen jälkeen on ollut helppo lähteä ihan mihin vain. Pakeneminen ei johda parempaan elämään, jos pakenee itseään. Ei sovi mulle. Ehkä jollain muulla se voi olla toimiva ratkaisu.

Vierailija
2/3 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettänyt railakasta elämää ja ollut kevytkenkäinen. Tämän takia en haluaisi enää asua samassa kaupungissa, koska uskon ihmisten pitävän minua huorana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ainoita asioita joka oli ennen paremmin. Ennen kuin some tuli niin tuo onnistui. Enää ei. Tai voi toki lopettaa someläsnäolonsa mutta useimmiten sen myötä katoaa työllistymismahdollisuudetkin. Ja entiset ja nykyiset tutuntuttusi ovat kuitenkin pahimmillaan vain parin profiilin päässä toisistaan joten ennemmin tai myöhemmin joku sut "keksii". Jos taas tulet täysin tyhjästä uudella nimellä, sua luultaneen entiseksi vangiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi