Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin lapselle että koko tienoo raikui

Räjähtänyt
18.09.2016 |

Harvoin menee pinna mutta nyt meni. Viikolla oli sotkettu sinisillä Marja-aronia marjoilla nurmikko. Poimivat marjat pois. Nyt oli sitten sotkettu leikkimökki. Pitkin kaiteita oli sinistä marjoista tullutta nestettä, matto marjassa ja lattiat. Kaiteesta lähti onneksi mutta lattiassa on imeytynyt sinistä väriä. Pinna palo aivan totaalisesti huusin kädet nyrkissä. Nyt on olo aivan kauhea, henkisesti ihan poikki. Olisitko itse huutanut? Mietin että kaikki sotkut jää aina mun siivottavaksi tyttö keräsi marjat taas, mä hinkkasin jälkiä. Lelut millä olo tehneet sotkua heitin roskikseen

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nin tavallista.Lapselle huutamista näkee ja kuulee harvase päivä. Vanha kunnon metodi!

Vierailija
2/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkivat nurminkon?

No tuosta leikkimökin sotkemisesta olisin minäkin suuttunut, mutta vaikea vaikea sanoa olisinko nyt räjähtänyt (saatan joskus räjähtääkin).

Mitäs lapsi nyt itkeekö jossain vai saitteko jo sovittua asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maailmaan huutoa mahtuu. Näin sanotaan, kun joku lapsi rääkyy pää punaisena. Monesti olen ihmetellyt, että eikö se aikuisen huuto mahdu ja miksi ei. Varmasti olisin huutanut!

Vierailija
4/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNA LASTEN LEIKKIÄ!!!!!!!!!!!

Leikeistä tulee sotkua. piste. Mikä idea on leikkimisessä, jos aina travitsee varoa sotkua, ettei äiti HUUDA JA RAIVOA??????????????????????

Vierailija
5/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on ihan terveellistä joskus nähdä, että joku suuttuu aiheesta. Olet ihan tavallinen vanhempi, älä huoli.

Vierailija
6/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikeistä tulee sotkua. piste. Mikä idea on leikkimisessä, jos aina travitsee varoa sotkua, ettei äiti HUUDA JA RAIVOA??????????????????????

ÄLÄ HUUDA!

Vierailija
7/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ HUUDA!

HUUDANPAS!  niinhän tuo äitikin juuri HUUSI leikkiville lapsilleen!

Vierailija
8/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku tiukkanuttua  naapurustossa väsäilee lasua.

Vierailija
9/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no tuosta aroniasta tosiaan tulee SOTKUA, edellisessä asunnossa oli tuota pensasaitana ja voi hemmetti sitä sotkun määrää, lapset puhalteli koiranputkilla noita marjoja, kaikissa vaatteissa oli aroniatahroja, ärsyttävää!! Silloin päätin, että uuteen taloon ei tuu aroniaa lähimaillekkaan, eikä ole tullut!!

Eli olisi varmaan ittekkin suuttunut, jopa raivostunut!!

Vierailija
10/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkimökki on kai leikkimistä varten? Miksi ei saisi marjoilla leikkiä?

Ymmärrän ettei sisällä.

Mutta miksi ei ulkona?

Meillä leikkimökki täynnä muta ym keitoksia

Ei se ole tarkoituskaan olla puhdas. Vaan hauska

Ja nurmikon sotkeminen??? Mitä ihmettä

Vierailija
11/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sitä huutoa vasta riittää, kun talvi sotkee nurmikon.

Vierailija
12/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyin jälkikäteen omaa käytöstä, miten voin tälleen käyttäytyä. Olen luonteeltani herkkä että en uskalla töissä porukassa mielipidettä sanoa. Nyt ihan kuin oisi patoutumat tulleet ulos. Mutta kuitenkin nyt on jopa ahdistunut olo että oonko näin arvaamaton että voisin suuttua ja huutaa. Ei ole kumppania joten itse joudun miettiä miten puran asiat

Vierailija
13/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räjähtänyt ap kirjoitti:

Pelästyin jälkikäteen omaa käytöstä, miten voin tälleen käyttäytyä. Olen luonteeltani herkkä että en uskalla töissä porukassa mielipidettä sanoa. Nyt ihan kuin oisi patoutumat tulleet ulos. Mutta kuitenkin nyt on jopa ahdistunut olo että oonko näin arvaamaton että voisin suuttua ja huutaa. Ei ole kumppania joten itse joudun miettiä miten puran asiat

Lässyn lässyn..

Vierailija
14/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huutannut. Vittumainen likka sulla!

Vierailija
15/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä helvetin aroniaa on kaikki leikkipaikat täynnä? Fiksuna äitinä olisit kerännyt marjat raakana pois.

Vierailija
16/16 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmikkoa ei kyllä voi sotkea ainakaan kotikonsteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän