Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin riskin ja yritin suoraan iskeä asiakkaani

Vierailija
18.09.2016 |

Olen siis pt ja kyse on eräällä ryhmäliikuntatunnilla käyvästä miehestä. Isoin tähän silmäni heti kun hän tunneilla alkoi käymään.

Aluksi hymyilin ja tervehdin, mutta eihän hän sitä flirtiksi tietenkään tunnistanut. Ryhmäliikuntatunnilla kun on normaalia että ohjaaja on pirteä ja iloinen :D no, jatkoin tästä ja välillä otin kontaktia korjailemalla miehen tekniikkaa tietyissä liikkeissä, kehuin edistyksestä.

Mies kyllä vastaili ja oli kohtelias, mutta ei selvästikään vieläkään ymmärtänyt yskää. Minua taas jännitti, sillä tiedän ettei asiakkaiden kanssa tulisi pitää edes mitään silmäpeliä. Eilen lopulta kuitenkin ajattelin, että antaa mennä. Kehuin miestä ja tämän ulkonäköä sekä heitin niin suoraa flirttiä, että tajusi vihdoin jamppakin.

Hän meni vähän hiljaiseksi ja olin jo että voi helvetti nyt tuli mokattua. Tänään mulla sydän sykähti. Facebookissa odotti kaveripyyntö ja viesti, jossa mies kysyi lähdenkö leffaan. Ihanaa! Oli pakko jakaa. Hyvää viikonloppua kaikille <3

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää seksismiä. Onneksi olet nainen. Mies-personal trainer istuisi tällä hetkellä tutkintavankeudessa.

Vierailija
2/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille. Toivotan hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa harhaanjohtava otsikko. Otit kyllä jonkinlaisen riskin mutta mies teki aloitteen suoraan toimintaan.

Vierailija
4/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvä 3/5

Vierailija
5/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh pt? Prostituoitu vai mikä?

Vierailija
6/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea! mua ei ole naiset pyytäneet treffeille kuin kerran elämässä. pitkään aikaan ei ole kukaan jutellut tai flirttaillut siihen malliin että olisin itsekään voinut pyytää treffeille.

Vierailija
7/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko jännittävä tilanne oli kyllä. Olen tietoinen että asiakkaat on asiakkaita ja julkisuudessa on ollut muutama kurja tapaus jossa asiakas on kokenut pt:n / ohjaajan lähestymisen vaivaannuttavaksi ja ikävästi. Minäkään en missään nimessä näin halunnut käyvän, joten etenin hitaasti ja tilannetta kuullostellen.

Voi olla että jos olisin mies ja asiakas nainen, tilanne olisi toinen. Tai sitten ei. Mahdollisimman tahdikkaasti yritin homman hoitaa. Pahimmassa tapauksessa mies olisi suuttunut ja tehnyt ilmoituksen kuinka "joku ärsyttävä ämmä häiriköi eikä saa treenata rauhassa".

Ja tosiaan, Pt tarkoittaa personal traineria.

-Ap

Vierailija
8/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen ahdistelu on sallittua naisille. Kuvitelkaapa jos miespuolinen personal trainer korjailisi flirttailevasti naisen tekniikkaa ja kehuisi tämän ulkonäköä. Selvittäisiinkö sakoilla? Ainakin potkut tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan