BUSSIKORTIM OPISKELIJAALENNUKSESTA?!?!?
Pitääkö mun joka kuukaus, kun käyn lataamassa kortin ottaa opiskelijatodistus jotta saan alennuksen?
Kommentit (12)
Ei liene vaikeaa näyttää opiskelijakorttia. Ja tottakai sun täytyy todistaa olevasi opiskelija...
Auttaisi vähän, jos kerrot missä asut ja minkälaista korttia lataat.
Hsl päivittää alennuksen kerran vuodessa matkakortille.
Ei mulla oo opiskelijakorttia jonkun todistuksen mäkin vein sinne sillo ekalla kerralla mut en tiiä riittäköhä se
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo opiskelijakorttia jonkun todistuksen mäkin vein sinne sillo ekalla kerralla mut en tiiä riittäköhä se
Suosittelen hankkimaan muidenkin opiskelija-alennuksien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi vähän, jos kerrot missä asut ja minkälaista korttia lataat.
Hsl päivittää alennuksen kerran vuodessa matkakortille.
Jyväskyläs ja se on semmone kk rajatom käyttö kortti
Tarvitsetteko apua myös välimerkkien ja yhdyssanojen käyttämiseen?
OPiskeliatodisukses lukee et millon koulu jaksot lomat ja pyäättyy viet sen paperin ni ne laittaa koritl päivä määrä ajan mikä on. Niinq.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetteko apua myös välimerkkien ja yhdyssanojen käyttämiseen?
Mä oon kipee :(((
Vierailija kirjoitti:
OPiskeliatodisukses lukee et millon koulu jaksot lomat ja pyäättyy viet sen paperin ni ne laittaa koritl päivä määrä ajan mikä on. Niinq.
Ei mulla oo todistust mun muistaakseni kun kävin sillo eka kertaa lataamas ne piti sen lapun. En kai sit mee kouluu huomen ku joudun kulkee kahel bussil
Mä kerranhuusin dösäkuskulle kun se ei noetaarun mun opskilejia staustusta vaan laskuttii täydellinen hinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo todistust mun muistaakseni kun kävin sillo eka kertaa lataamas ne piti sen lapun. En kai sit mee kouluu huomen ku joudun kulkee kahel bussil
Nii kune laitto jo.
en tiedä susta, mut siel mis mä asun riittää että vie sen lippulapun kerran lukuvuodessa