Mitä mieltä Skoda Rapidista? (Kuva)
http://www.skoda.co.uk/SiteCollectionImages/Models/Rapid/Extended%20Mod…
Mun mielestä ihan kamala. Mutta mies tykkäisi.
Kommentit (15)
Riippuu täysin moottorista/vaihteistosta/varustelutasosta, eihän tuossa kuvassa näy kuin auton kuoret. Minun mielestäni ulkonäöllisestikin ihan ok mutta se on ihan makuasia tietysti. Huippuvarusteilla varmaan ihan ok auto.
Peruspertin perusauto. Meillä lähes samanlainen, octavia. Ruma, mutta hyvä ja hoitaa tarpeen siirtyä pisteestä A pisteeseen B.
Monissa kansainvälisissä yrityksissä Suomessa Skoda (Octavia ja Superb) on keskijohdon suosikkiauto. Edullinen ja huoleton. Hyvä ajaa.
Itsellä on nyt ollut vuoden Skoda Rapid Spaceback ja tykkään kovasti. Hyvä kiihtyvyys, tanakka ajaa. Mies kehuu paljon paremmaksi ajettavaksi kuin omaa isompaa työsuhdeautoaan.
Hieno auto ja lisäksi järkevä valinta.
Toki se superb tai rs on astetta coolimpi.
Ihme ettei Skoda ole tuonut vielä ladattavaa hybridiä valikoimiinsa lainkaan. Konsernilla tekniikka on jo kuitenkin käytössä.
Isä opetti minulle jo lapsena, että älä osta Ladaa äläkä Skodaa.
Tätä neuvoa aion noudattaa niin kauan kuin täällä olen. Saksalainen sen olla pitää!
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei Skoda ole tuonut vielä ladattavaa hybridiä valikoimiinsa lainkaan. Konsernilla tekniikka on jo kuitenkin käytössä.
Konserni rahastaa kalliimmissa (audi) merkeissään uutuudet.
Myöhemmin sitten halvempiin tuulipukumalleihin.
T. Skoda Fabia Combi 110 Style.
Vierailija kirjoitti:
Isä opetti minulle jo lapsena, että älä osta Ladaa äläkä Skodaa.
Tätä neuvoa aion noudattaa niin kauan kuin täällä olen. Saksalainen sen olla pitää!
Skoda on käytännössä melko pitkälti saksalainen. Konserni on saksalainen.
Miksi pitää muuten olla saksalainen? Ainakaan vikatilastoissa saksalaiset autot eivät pärjää erityisen hyvin.
Itselläni kyllä on saksalainen mutta ihmetyttää tuo asenne, että pitää olla saksalainen.
Yhtä ruma kuin kaikki Skodat.
Meillä on Skoda Octavia farkku, ruma kuin peikon perse mutta halpa.
Meillä on kolmas uusi skoda. Eka tuli 2006, ja sitten myytiin se ja saatiin työsuhdeauto 2010. Nyt toinen työsuhdeauto menossa, ne on yleensä 3-4 vuotta.
Parempaa autoa ei olekaan kuin skoda. Meillä on ollu Fabia ja Superb, ja ei mitään remontteja, tavalliset merkkihuollot. Osta uutena, myy 3-6 vuoden ikäisenä.