Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni ei suostu nuolemaan minua menkkojeni aikani ?

Stadin likka vm.86
18.09.2016 |

Minulla on ongelma. Rakastan suuseksin saamista ja mieheni on varsin hyvä siinä. Kuitenkaan hän ei halua tehdä sitä, silloin kun mulla on menkat. Olen raivoissani hänelle, sillä suhteen alkuaikoina hän ei välittänyt koko asiasta. Myös exäni nuoli minua mihin aikaan tahansa kuukaudesta. Mitä teen? Alan olemaan olen epätoivoinen :(

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin jos otat suihin niin miehen pitäisi tasapuolisuuden vuoksi nuolla myös menkkojen aikaan.

Vierailija
2/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa toista tekemään jotain mistä hän ei tykkää. Nuolisitko itse veristä, haisevaa römpsää limankalvolönttien kera?

Et kuole siihen, vaikka et saisi suuseksiä vajaa viikkoon. Muina viikkoina kuitenkin saat (?) joten pistä se tampsukka rööriin ja ole kiltisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. En itsekään katsellut tuollaista, vaan etsin seksistä oikeasti tykkäävän kumppanin.

Vierailija
4/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin mainitsin suhteen alkuaikoina asia ei ollut ongelma hänelle päinvastoin hän oli jopa aloitteellinenkin seksin suhteen. Toinen asia mikä mua häiritsee on se, että olen joskus niellyt, kun häneltä on tullut. Sekään ei tunnu naisilta hirmumukavalle vaan etova maku jää pitkäksi aikaan suuhuun kummittelemaan ...

Vierailija
5/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos exä nuoli menkkojenkin aikana niin mikset käänny hänen puoleensa aina silloin kun on menkat?

Vierailija
6/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea itsekin antamaan suuseksiä vain siihen asti, että mies näyttää kohta tulevan. Ei sinunkaan tarvitse altistua eritteille jos ei hänenkään.

Vierailija
7/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä tulis mieleenkään antaa toisen nuolla menkkojen aikaan.. muutenkin olen tosi tarkka puhtaudestani niissä touhuissa.

Vierailija
8/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Kuukautisista puhutaan kuin mistäkin tabusta, vaikka kyseessä on yksi maailman luonnollisimmista asioista. Tässä näkee miten Suomi on täynnä kaksinaamaisia moralisteja.

Vierailija
9/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit, joita syöt useamman levyn putkeen, ja menkat tuleekin vaan pari kolme kertaa vuodessa. Ei oo nin usein tämä ongelma ;)

Vierailija
10/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 🐷 ansaitset parempaa, voiko huonompaa miestä ollakaan.

Vierailija
11/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai säkin nuolet sitten miehen kalujuustot ja lirputtelet rekkamiehen pastilleja?

Ihanan luonnollisia eritteitä, eikä pitäisi olla mikään tabu.

Vierailija
12/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä, onko se turvallista? Minkälaisia kokemuksia sulla on? En ole koskaan siirtänyt mennkojani muuta, kun yhen kerran, kun lähdettiin kavereiden kanssa Rhodokselle

Vierailija
13/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Oletteko tosissanne?

Minä en koskaan ikinä edes antaisi kenenkään pervon nuolla pildeäni kun mulla on menkat :D

Vierailija
14/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkentaisitko? Miksi kuukautisveri on pahempi asia kuin esim. sperma?

Vierailija
15/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin likka vm.86 kirjoitti:

Tarkentaisitko? Miksi kuukautisveri on pahempi asia kuin esim. sperma?

Et ymmärrä siis veren+muunmönkin eroa spermaan?

Kuinka usein nuolet omia kuukautissiteitäsi saadaksesi orkun?

Vierailija
16/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ymmärrä. Me puhutaan eri asioista

Vierailija
17/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyi vittu... Kuka sun menkkaveristä pillua nuolisi? Sun exä oli ihan tussun allasi että eise varmaan siitä oikeesti nauttinut halusi vaa mielyttää sua koska olit käskenyt sitä nuolemaan pilluasi... Onneksi nyksäsi on fiksumpi ei tollasta kukaan suostuisi... Kokeile ensin itse ja kuvaile miltä se miehistä tuntuu...

Painostaja!

Vierailija
18/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin likka vm.86 kirjoitti:

Minulla on ongelma. Rakastan suuseksin saamista ja mieheni on varsin hyvä siinä. Kuitenkaan hän ei halua tehdä sitä, silloin kun mulla on menkat. Olen raivoissani hänelle, sillä suhteen alkuaikoina hän ei välittänyt koko asiasta. Myös exäni nuoli minua mihin aikaan tahansa kuukaudesta. Mitä teen? Alan olemaan olen epätoivoinen :(

Ei muuta kuin mies vaihtoon, jos ei kykene nuolemaan Sinun verisiä eritteitäsi. Onhan se niin luonnollinen asia.

Vierailija
19/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuota edes kysyä? Eipä pidäkään? Siksi provo.

Vierailija
20/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oo ikinä suostunu nuolemaan sitä menkkojen aikana, hyi helvetti!