Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieheni ei suostu nuolemaan minua menkkojeni aikani ?

Stadin likka vm.86
18.09.2016 |

Minulla on ongelma. Rakastan suuseksin saamista ja mieheni on varsin hyvä siinä. Kuitenkaan hän ei halua tehdä sitä, silloin kun mulla on menkat. Olen raivoissani hänelle, sillä suhteen alkuaikoina hän ei välittänyt koko asiasta. Myös exäni nuoli minua mihin aikaan tahansa kuukaudesta. Mitä teen? Alan olemaan olen epätoivoinen :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sperma on ok, mutta kaikki mitä tulee naisesta ei? Sallikaa mun nauraa :)

Vierailija
22/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nuolisi pitäisi olla aika iso tukku viis-satasia jos sen tekisin. Mutta on siinä hyvätkin puolensa, ennen menkkoja vaimoni on erittäin kiimainen, tai sanoisinko seksihullu. Mutta ajatuksena mahdoton kyllä tulis yrjöt, sehän se seksikästä olisikinM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadin likka vm.86 kirjoitti:

Tarkentaisitko? Miksi kuukautisveri on pahempi asia kuin esim. sperma?

Et ymmärrä siis veren+muunmönkin eroa spermaan?

Kuinka usein nuolet omia kuukautissiteitäsi saadaksesi orkun?

Huomaa, ettet ole ikinä harrastunut seksiä, kun naisella on menkat. Ensinnäkin verta ei tule litroittain ja toisekseen miehen ei tarvi, kun nuolla klitorista, jolloin silloinkaan verta ei ole.

Vierailija
24/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sperma on ok, mutta kaikki mitä tulee naisesta ei? Sallikaa mun nauraa :)

Ei mulla oo vaatimuksena et nainen nielee, saa hoitaa käsillä loppuun jos haluaa :)

Vierailija
25/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea itsekin antamaan suuseksiä vain siihen asti, että mies näyttää kohta tulevan. Ei sinunkaan tarvitse altistua eritteille jos ei hänenkään.

Mies altistuu aina eritteille, jos antaa suuseksiä naiselle....

Vierailija
26/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea itsekin antamaan suuseksiä vain siihen asti, että mies näyttää kohta tulevan. Ei sinunkaan tarvitse altistua eritteille jos ei hänenkään.

Niin nainenkin antaessaan suuseksiä miehelle, mutta nyt oli puhe näistä isommista eritemääristä (siemensyöksy/kuukautisveri).

Vierailija
27/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenkin antaessaan suuseksiä miehelle, mutta nyt oli puhe näistä isommista eritemääristä (siemensyöksy/kuukautisveri).

Siemensyöksyä voisi vastata squirtaaminen, ei suinkaan kuukautiseritteet. 

Vierailija
28/43 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin et hyi hitto. Yök prkl... Miksi kukaan ees tekis tällaista sairasta provoa, vai oikeesti nuoleeko joku kuukautisten aikaan?

Vierailija
29/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua nuolen mielelläni, ja valuva lima ei haittaa yhtään, mutta että veristä pillua.

Ei, pelkkä ajatuskin oksettaa..

Vierailija
30/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu mistä pitää nuolla itselläni. Klitorista voin nuolla ja imiskellä menkkojenkin aikana, mutta en kyllä mielelläni itse pillua. Sieltä vaan verenmaku suuhun tulee, siitä en pidä. Kuitenkin, olen sitäkin tehnyt ja teen jatkossakin, jos naiseni niin vaatii. Se on surkea mies, joka ei naistaan tyydytä. Ei tämä nyt niin paha homma ole. 

Vierailija
31/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että AP on mies, joka on tuskastunut omaan perhe-elämäänsä ja siksi fantasioi täällä. Kuka tervejärkinen ihminen voi kirjoittaa tällaista?

Vierailija
32/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien teinivuosien ratkaisu tuolle miehelle käyttöön...menkkojen aikana Elmukelmua pimpsan päälle ja hommiin! Ei haittaa menkat nuolijaa ja neitikin pysyi tyytyväisenä joka viikon kuukaudesta.

Vierailija
33/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ei mies edes ota multa suihin ikinä joten olet onnekas että edes joskus noin tekee.

Vierailija
34/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo... järki käteen ihmiset ei kuukautisten aikana pillua nuolla, siihen loppuu miehen halut ja nainen on epävarma ja häpeissään. Kumpikaan ei oikeasti voi nauttia siitä että mies nuolee veristä limaa ja klönttejä, oksennushan mieheltä siinä vaiheessa pääsee.

Vierailija
35/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tosi turvallista, sain itse 3 pinnallista laskimoveritulppaa ja lopulta aivoverenvuodon. e-pillerit on hirmu turvallsia..

Vierailija
36/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien teinivuosien ratkaisu tuolle miehelle käyttöön...menkkojen aikana Elmukelmua pimpsan päälle ja hommiin! Ei haittaa menkat nuolijaa ja neitikin pysyi tyytyväisenä joka viikon kuukaudesta.

On muuten pelimiehen liike! Kokeiltu ja...toimii!

Vierailija
37/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Osaa etoo se raudan haju ja veren näkeminen saati nuoleminen. Ja se jaju ulipäätään jonka nyt välillä joutuu haistamaan esim. Linja-autossa kun joku sellainen istuu viereen jolla tulee tuoksut jo läpi ja välillä varmaan muutakin kuin tuoksut. Veri eritteenä ei kuulu ihan normiseksiin. Osalle se on este seksin harrastamiselle ylipäätään sukupuolesta riippumatta ja osalle vain hidaste.

Vierailija
38/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko teidän kuukautisveret häppäreistä ja klitoriksesta?

Tuleeko teillä sitä vertä joka sekunti jatkuvalla syötöllä monta desiä?

Itselläni ainakin tulevat ihan eri paikasta.

En ole koskaan kuullut että kukaan mies tunkisi kieltään sinne emättimeen sisälle?

Jos mies vaatii että naisen on otettava loppuun asti suihin, niin kyllä ei ole oikeutta silloin temppuilla menkkojen aikaan kuin pahanen kakara.

Vierailija
39/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin likka vm.86 kirjoitti:

Minulla on ongelma. Rakastan suuseksin saamista ja mieheni on varsin hyvä siinä. Kuitenkaan hän ei halua tehdä sitä, silloin kun mulla on menkat. Olen raivoissani hänelle, sillä suhteen alkuaikoina hän ei välittänyt koko asiasta. Myös exäni nuoli minua mihin aikaan tahansa kuukaudesta. Mitä teen? Alan olemaan olen epätoivoinen :(

Minä voin tulla nuolemaan sinua koska tahansa

Vierailija
40/43 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teidän kuukautisveret häppäreistä ja klitoriksesta?

Tuleeko teillä sitä vertä joka sekunti jatkuvalla syötöllä monta desiä?

Itselläni ainakin tulevat ihan eri paikasta.

En ole koskaan kuullut että kukaan mies tunkisi kieltään sinne emättimeen sisälle?

Jos mies vaatii että naisen on otettava loppuun asti suihin, niin kyllä ei ole oikeutta silloin temppuilla menkkojen aikaan kuin pahanen kakara.

Kyllä minä ainakin nuolen niin syvältä kuin kieli menee. Kuka sitä pelkästään pältä jaksaa nuolla.

Sitä haluaa kuitenkin maistaa naisen nesteitä