Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä olen "vaan joku tinder-muija"

Vierailija
18.09.2016 |

Olen siis tapaillut pari kertaa yhtä miestä ja tänään satuin muutenvaan liikkumaan hänen kotikaupungissa (omat vanhemmat ja sisarukset asuu siellä). Kerroin tilanteen, sanoin että tapaaminen sopisi ja vihjailin vielä ettei illalle olisi vielä suunnitelmia mutta kotiin olisi päästävä koska huomenna on luentoja.
Mitä tapahtui? Vastaukseksi sanoin että hän on matkoilla eikä ehdi olla taksina, ja että olen "vaan joku tinder-muija" ja että meitä nyt tulee ja menee muutenkin. Matkaa olisi ollut noin 40 kilometriä yhteen suuntaan.
Viestitellään siis vielä whatsapilla eikä tiedetä kun toisemme etunimet. Tältä erää näyttäisi siltä että todellakin unohdan miehen. Mutta mitä arvelette? Voiko kyse olla whatsappin vastineesta facerapelle, eli siitä että joku on päässyt käsiksi hänen puhelimeen ja trollailee sillä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinde-muijat on Tinder-muijia. Mitä muuta kuvittelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tavattu eli enintään kymmenen kilometrin ajo on tuossa tapauksessa hyväksyttävissä.

Vierailija
4/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Unohda tollanen

Vierailija
5/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ollut ihan mies itse :D Häntä ei huvita kuskailla tai nähdä, on siirtynyt uuteen tindermuijaan. Onko se sitten huono asia, ehkäpä ei.

Vierailija
6/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder  on panosovellus. Tämä ei mene ämmille jakeluun?

Vierailija
7/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää ettei halua toimia taksikuskina ja saattoi saada viestistäsi juuri sen kuvan että haluat lähinnä kyydin ja siinä sivussa ehkä tavata miehen. Ei tuo silti ole mikään kohtelias vastaus eikä ole mitenkään todennäköistä että kukaan muukaan tuota olisi kirjoittanut miehen puhelimella.

Vierailija
8/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet uskaltaa sanoa asiat suoraan kun heillä riittää naisia vaikka yhden kanssa homma loppuisikin.

Vierailija
9/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kylläpä ap:n rationalisointihamsteri nyt pyörii; eihän noin kiinnostava mies voi olla kusipää.

Vierailija
10/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mikä estää kirjoittamasta noin toisen nimiin whatsapissa?

Vierailija
11/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki sulle palveluksen kun paljasti itsensä ja sen, että ei ole kiinnostunut susta. Jatka eteenpäin. On oikeasti hyvä saaa tietää totuus mahdollisimman hyvin, ettei ala päässään kuvittelemaan kaikenlaista mukavaa toisesta.

Vierailija
12/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tosta tule hänen mielipide ilmi. Ei oo trolli asialla.. Itse inhoan näitä tyyppejä jotka vähättelee naista jos tuntee tinderistä kun melki kaikki sinkut siellä nykyaikana. Miehillä nousee pissi päähän kun tinderistä on niin helppo löytää uusi nainen jos on ok näkönen mies isohkolla paikkakunnalla. Ihmisiä ei arvosteta enää, ovat kertakäyttökamaa kun eletään jossain kummallisessa kuplassa kun tinderin avulla pääsee pönkittään egoaan. Unohda koko ääliö

Vierailija
13/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi olla että joku viestii hänen nimissään, ehkäpä tyttis? Mutta voi olla että ymmärsi myös vihjailusi kotiinpääsystä siten, että tarviit kyydin ja siks olis kiva nähdä. mene, tiedä...

Vierailija
14/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no voi olla että joku viestii hänen nimissään, ehkäpä tyttis? Mutta voi olla että ymmärsi myös vihjailusi kotiinpääsystä siten, että tarviit kyydin ja siks olis kiva nähdä. mene, tiedä...

Itseasiassa ap:n oli tarkoitus vihjailla että mies pääsee panolle jos haluaa tavata ja ajaa autolla kotiin.

Vierailija
15/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ap:n oli tarkoitus vihjailla että mies pääsee panolle jos haluaa tavata ja ajaa autolla kotiin.

Jospa miestä ei kiinnosta vastikkeellinen seksi ja heivaa siksi maksullisen naisen pois elämästään. Ei kaikki miehet halua maksaa seksistä.

Vierailija
16/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Bile-Danilta.

Vierailija
17/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tapaillut pari kertaa yhtä miestä ja tänään satuin muutenvaan liikkumaan hänen kotikaupungissa (omat vanhemmat ja sisarukset asuu siellä). Kerroin tilanteen, sanoin että tapaaminen sopisi ja vihjailin vielä ettei illalle olisi vielä suunnitelmia mutta kotiin olisi päästävä koska huomenna on luentoja.
Mitä tapahtui? Vastaukseksi sanoin että hän on matkoilla eikä ehdi olla taksina, ja että olen "vaan joku tinder-muija" ja että meitä nyt tulee ja menee muutenkin. Matkaa olisi ollut noin 40 kilometriä yhteen suuntaan.
Viestitellään siis vielä whatsapilla eikä tiedetä kun toisemme etunimet. Tältä erää näyttäisi siltä että todellakin unohdan miehen. Mutta mitä arvelette? Voiko kyse olla whatsappin vastineesta facerapelle, eli siitä että joku on päässyt käsiksi hänen puhelimeen ja trollailee sillä?

Tuo, mitä kirjoitit omasta viestistäsi, on minusta jotenkin omituisesti sanottu. Jos tuolla tavalla kirjoitit, oli kyllä oma ehdotuksesikin aika tökerö. Tarkoititko tosiaan tuolla "kotiin olisi päästävä" -lauseella sitä, että tämä mies sinut veisi. 40 kilometriä on tuossa tilanteessa aika iso vaatimus tinder-tuttavuudelta. Eri asia, jos olisitte keskustelleet muuten vain tapaamisesta tai jos mies olisi pyytänyt ehdottanut tapaamista tai tarjoutunut viemään, mutta tuollainen "hei olen täällä, en pääse kotiin, voitaisiinko tavata ja voisit heittää minut samalla kotiin" kuulostaa kyllä pelkältä hyväksikäytöltä.

Vierailija
18/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tapaillut pari kertaa yhtä miestä ja tänään satuin muutenvaan liikkumaan hänen kotikaupungissa (omat vanhemmat ja sisarukset asuu siellä). Kerroin tilanteen, sanoin että tapaaminen sopisi ja vihjailin vielä ettei illalle olisi vielä suunnitelmia mutta kotiin olisi päästävä koska huomenna on luentoja.Mitä tapahtui? Vastaukseksi sanoin että hän on matkoilla eikä ehdi olla taksina, ja että olen "vaan joku tinder-muija" ja että meitä nyt tulee ja menee muutenkin. Matkaa olisi ollut noin 40 kilometriä yhteen suuntaan.Viestitellään siis vielä whatsapilla eikä tiedetä kun toisemme etunimet. Tältä erää näyttäisi siltä että todellakin unohdan miehen. Mutta mitä arvelette? Voiko kyse olla whatsappin vastineesta facerapelle, eli siitä että joku on päässyt käsiksi hänen puhelimeen ja trollailee sillä?

Tuo, mitä kirjoitit omasta viestistäsi, on minusta jotenkin omituisesti sanottu. Jos tuolla tavalla kirjoi9tit, oli kyllä oma ehdotuksesikin aika tökerö. Tarkoititko tosiaan tuolla "kotiin olisi päästävä" -lauseella sitä, että tämä mies sinut veisi. 40 kilometriä on tuossa tilanteessa aika iso vaatimus tinder-tuttavuudelta. Eri asia, jos olisitte keskustelleet muuten vain tapaamisesta tai jos mies olisi pyytänyt ehdottanut tapaamista tai tarjoutunut viemään, mutta tuollainen "hei olen täällä, en pääse kotiin, voitaisiinko tavata ja voisit heittää minut samalla kotiin" kuulostaa kyllä pelkältä hyväksikäytöltä.

Ehkä miehet lukevat noin kirjaimellisesti. Mä tulkitsin, että ei voi jäädä yöksi aamuun asti, vaikka voikin tavata läheisemmissä merkeissä muuten. Eli ei tullut edes mieleenkään, että tuo olisi joku kuskauspyyntö.

Vierailija
19/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tapaillut pari kertaa yhtä miestä ja tänään satuin muutenvaan liikkumaan hänen kotikaupungissa (omat vanhemmat ja sisarukset asuu siellä). Kerroin tilanteen, sanoin että tapaaminen sopisi ja vihjailin vielä ettei illalle olisi vielä suunnitelmia mutta kotiin olisi päästävä koska huomenna on luentoja.Mitä tapahtui? Vastaukseksi sanoin että hän on matkoilla eikä ehdi olla taksina, ja että olen "vaan joku tinder-muija" ja että meitä nyt tulee ja menee muutenkin. Matkaa olisi ollut noin 40 kilometriä yhteen suuntaan.Viestitellään siis vielä whatsapilla eikä tiedetä kun toisemme etunimet. Tältä erää näyttäisi siltä että todellakin unohdan miehen. Mutta mitä arvelette? Voiko kyse olla whatsappin vastineesta facerapelle, eli siitä että joku on päässyt käsiksi hänen puhelimeen ja trollailee sillä?

Tuo, mitä kirjoitit omasta viestistäsi, on minusta jotenkin omituisesti sanottu. Jos tuolla tavalla kirjoi9tit, oli kyllä oma ehdotuksesikin aika tökerö. Tarkoititko tosiaan tuolla "kotiin olisi päästävä" -lauseella sitä, että tämä mies sinut veisi. 40 kilometriä on tuossa tilanteessa aika iso vaatimus tinder-tuttavuudelta. Eri asia, jos olisitte keskustelleet muuten vain tapaamisesta tai jos mies olisi pyytänyt ehdottanut tapaamista tai tarjoutunut viemään, mutta tuollainen "hei olen täällä, en pääse kotiin, voitaisiinko tavata ja voisit heittää minut samalla kotiin" kuulostaa kyllä pelkältä hyväksikäytöltä.

Ehkä miehet lukevat noin kirjaimellisesti. Mä tulkitsin, että ei voi jäädä yöksi aamuun asti, vaikka voikin tavata läheisemmissä merkeissä muuten. Eli ei tullut edes mieleenkään, että tuo olisi joku kuskauspyyntö.

Eipä tietenkään, koska olet nainen. Se kuskaaminen on selviö, joka "miehen pitää vaan tehdä", jos haluaa naisen seuraa. Jos mies olisi ilmoittanuit, että nähdään vaan, mutta en voi heitää kotiin, koska auto on huollossa, niin nainen olisi pahoitellut tapahtunutta ja todennut, että ensi kerralla sitten. EI kyytiä = ei tapaamista. Naiselle tämä on ihan normaalia, miehelle se kertoo sen, että ei se ole hänen seuransa joka kiinnostaa, vaan se kyyti. Se miehen seura on sitten sivutuotteena joko kiva lisä tai "maksu", riippuen siitä mikä naisen kiinnostus mieheen itseensä on.

Kääntäen, jos miehelle tarjoutuisi tilaisuus nähdä naista, mutta sen seurauksena hän joutuisi lähtemään klo 3:30 kävelemään linja-autolle 5km, ja 4h bussimatkan jälkeen olisi aamulla kotona ja lähtisi "samoilla silmillä" luennolle, mies tarttuisi tilaisuuteen ja matkaisi aamulla hymy huulillaan kotiin. Naiselta tätä olisi turha odottaa, ei se miehen seura niin kivaa hänelle ole, että voisi itseään vaivaannuttaa.

Vierailija
20/20 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi, että mies unohtaa sinut. Pummaat jo kyytejä 3 treffeillä. Ei hyvä. 4 treffeillä sulle pitää tarjota ateria ja 5 viedä linnanmäelle, kun sinulla oikein sattuu olemaan aikaa, niinkö?

M36