millaisesta naisesta kasvaa"nymfomaani" tai muuten himokas?
esim joka tarjoaa suikkareita ja pimppaa enemmän kuinkeskiverto 40v mies 2-3xviikossa tarvii. lähteekö se lapsuuden kieroutumasta, toinen vanhempi etäinen vai yvät molemmat vanhemmat, teini-ikä, aiemmat suhteet? mistä miellyttäminen lähtee? mitä yhteistä näillä naisilla on?
Kommentit (23)
Kai se saadaan syntymälahjana. Itse olen ainakin ollut ihan seksipeto pikkutytöstä lähtien. Siis en mikään kiertopalkinto horoperse vaan muuten todella seksuaalinen. Ainakin mulla on hyvin kehittyneen näköinen alapää. Isot häppärit ja todella iso klitoris ja orgasmit ja kiihottuminen todella herkässä.
Uskoisin sen että olet joltain mieheltä saanut täysvaltaisen käsittelyn, ja että olet miettinyt sitä että saisipa tuollaisen käsittelyn uudestaan. Ilmeisesti olet jo saanutkin, hyvä seksi on kuin huumetta tarvitsee lisää melkeimpä päivittäin. M
Enpä osaa sanoa mistä lähtee. Ehkä geeneissä? Melko seksuaalinen olen ollut aina, itsetyydytyksenkin keksin jo alle kouluikäisenä. Ihan tavallinen, onnellinen lapsuus. Avioero perheen lapsi. Mutta liekö sillä tekemistä seksuaalisuuteni kanssa?
Suhteissa olen aina ollut aktiivinen. 2-3 kertaa viikossa ei todellakaan minulle riitä.
En minä ainakaan koe haluavani seksiä miellyttämisen halusta, ihan aidosti sitä itsekin haluan ja siitä nautin.
Analysoi siitä ja kerro minullekin, jos johonkin tulokseen tulet :D
EXä oli oppinut, miten saa seksillä kaikki miehet valtaansa. Ja käytti sitä, niin töissä kuin vapaalla ja kotona.
Oppinut käyttämään seksiä joka mieheen. Geeneissä hyvä perse, isot tissit ja aina valmis pillu.
Geenejä mäkin veikkaan. Oma isoäiti oli kolmen lapsen äiti 1920-luvulla, ei koskaan naimisissa ja kaikilla lapsilla eri isät. Oma äiti täytti kirjahyllyn yläosat seksikirjoilla. Itse pidän seksistä tosi paljon. Mies on tosi tyytyväinen. Olemme myös swingeripari ja meillä on taipumuksia nudismiin. Onnellisia ollaan.
37&40
Öö...? Ei siinä mitään kieroutumaa ole :D Vaan on ihan normaalia, että nainenkin haluaa joka päivä seksiä ja todella nauttii siitä. Eikä se ole mitään nymfomaniaa vaan ihan normaalia halukkuutta. Eikä se myöskään ole miehen miellyttämistä vaan itsensä miellyttämistä. :) Nainenkin kun nauttii siitä nussimisesta yms :)
Fysiikkaa siinä pitää olla ainakin sen verran, että orgasmeista tulee helppoja ja palkitsevia. Eli saa seksistä paljon irti, ja se on kuin suklaata. Itse olen hyvin kaksimielinen, mutta "kärsin" hankalasti stimuloitavasta fysiikasta joten en todellakaan ole kiinnostunut actionista kovin usein.
Omituisesti menee noi iät, jos isoäiti on kolmen lapsen äiti 1920-luvulla, ite olet vähän alle 40 v., onks sun äiti sit ollu yli 50 v kun sut sai?
Geenejä veikkaan itekin, sen verran empiiristä tutkimusta, tosin itse naisena ajattelisin, että isän puolen suvusta.
Ujo ja arka lapsi. Ulospäin duuntaunut nuori. Vuosia seksuaalisesti hyvin estynyt, kunnes 3-kymppisenä vapauduin ja aukeni taivas. Seksi on ihanaa, sitä ei voi saada liikaa.
Nymfomaani en ole, vaan nainen joka nauttii estotta seksistä ja seksuaalisuudestaan.
Juu olet oikeassa. Kirjoitin vauhdikkaasti ja väärin poiketessani palstalla nopsaan. Isoäiti syntynyt 1920. Äiti syntynyt 1950-luvulla ja itse 1970-luvun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Fysiikkaa siinä pitää olla ainakin sen verran, että orgasmeista tulee helppoja ja palkitsevia. Eli saa seksistä paljon irti, ja se on kuin suklaata. Itse olen hyvin kaksimielinen, mutta "kärsin" hankalasti stimuloitavasta fysiikasta joten en todellakaan ole kiinnostunut actionista kovin usein.
Ei välttämättä. Itse en saa orgasmia yhdynnässä, silti se on mielestäni parasta seksiä ja haluan sitä usein.
Hormoonit. Mitä enemmän naisella on testosteroiinia veressä, sitä seksuaalisempia he ovat.
Himokkaankin naisen saa lamaantumaan esim. E-pillerien käyttämisellä, sillä ne vähentävät testosteroiinituotantoa , ja lisäävät estrogeenia joka voi vähentää haluja.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Geenejä mäkin veikkaan. Oma isoäiti oli kolmen lapsen äiti 1920-luvulla, ei koskaan naimisissa ja kaikilla lapsilla eri isät. Oma äiti täytti kirjahyllyn yläosat seksikirjoilla. Itse pidän seksistä tosi paljon. Mies on tosi tyytyväinen. Olemme myös swingeripari ja meillä on taipumuksia nudismiin. Onnellisia ollaan.
37&40
Heippa isosisko ;)
Vierailija kirjoitti:
Omituisesti menee noi iät, jos isoäiti on kolmen lapsen äiti 1920-luvulla, ite olet vähän alle 40 v., onks sun äiti sit ollu yli 50 v kun sut sai?
Geenejä veikkaan itekin, sen verran empiiristä tutkimusta, tosin itse naisena ajattelisin, että isän puolen suvusta.
Hänellä varmaan tuli kirjoitusvirhe, puhe oli isoisoäidistämme :)
Isoäiti oli kyseisen naisen tytär.
Tämä himokkuus näyttää periytyvän naislinjassa..? Meillä on muuten erittäin tyttövaltainen syntyvyys tässä linjassa, mistä lie johtuu?
Isoisoäiti sai 2 tyttöä ja pojan
isoäiti sai tyttären
äiti sai kaksi tytärtä
nämä tyttäret saivat 5 tytärtä ja kaksi poikaa
myös isoisoäidin toisen sukulinjan lapsista tyttöjä on huomattava enemmistö
Hormoonit kait itselläni,pitkään miehen kanssa ollaan oltu yhdessä,mutta olenkin alle 40
ja jokapäivä tekee mieli monta kertaa.
Mika-40 kirjoitti:
EXä oli oppinut, miten saa seksillä kaikki miehet valtaansa. Ja käytti sitä, niin töissä kuin vapaalla ja kotona.
Oppinut käyttämään seksiä joka mieheen. Geeneissä hyvä perse, isot tissit ja aina valmis pillu.
Aivan mitä vaan pillulla ja perseellä tekemättä muuten yhtään mitään.
- Hienon talon
- Auton
- Minkkiturkin ja helyjä ja kaikkea muuta kivaa
- Ukko on kuin petolinnun perse isomahainen mutta rikas, nainen nuori ja hyvän-näköinen. Nainen tulee luokseni vonkaamaan seksiä vaikka missä muodossa, ja on ihan hullu seksissä. Saatuaan tarpeeksi menee kotiinsa pillu kipeänä leikkien taas kilttiä kotiäitiä, kun mies haluaa seksiä niin nainen voihkii ( feikkaa ) ja ääntelee niin mies luulee olevan hyväkin seksissä, miehen saadessa kaikki on taas hyvin. Tiedän sillä nainen on naapurini. m
Yleensä sellainen joka tajuaa myöhemmin mitä seksi ja orgasmi on. On saanut munaa ja tuntunut hyvältä, mutta ei ole saanut orgasmia. Tuleekin sellainen mies vaikkapa lomamatkalla vastaan joka on mukava, heillä synkkaa hyvin ja lopulta sänkyyn. Lopultakin nainen saa orgasmin ja haluaa jatkossa munaa enemmän ja enemmän, eli ottaa vuodet kiinne joissa ei ole orgasmia saanut. Halut voi olla niin kovat että pitää saada joka päivä ja kunnolla, ehkä muutamia kertoja päivässä. M
Voi kun söpöä kun miehet yrittää pohtia että miten he loppupeleissä hallitsevat naisen seksuaalisuutta. "Resursseilla", kunnon panemisilla, mitä näitä nyt on.
Pitääkin kertoa mun vibraattorille kuinka se on nyt velkaa mulle kaikenlaista omakotitaloista autoihin. :D
Oman seksikkyyden tiedostaminen, kun miehet kuolaa perään.