Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisesta naisesta kasvaa"nymfomaani" tai muuten himokas?

haluaisintietää
18.09.2016 |

esim joka tarjoaa suikkareita ja pimppaa enemmän kuinkeskiverto 40v mies 2-3xviikossa tarvii. lähteekö se lapsuuden kieroutumasta, toinen vanhempi etäinen vai yvät molemmat vanhemmat, teini-ikä, aiemmat suhteet? mistä miellyttäminen lähtee? mitä yhteistä näillä naisilla on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun söpöä kun miehet yrittää pohtia että miten he loppupeleissä hallitsevat naisen seksuaalisuutta. "Resursseilla", kunnon panemisilla, mitä näitä nyt on.

Pitääkin kertoa mun vibraattorille kuinka se on nyt velkaa mulle kaikenlaista omakotitaloista autoihin. :D

Et oo sit katsellu ympärilles, kyllä raha ja seksi kohtaa aikamonta kertaa. Vai onko normaalia että nelikymppinen plondi rakastuu yli yhdeksänkymppiseen mieheen jolla on miljoonia rahaa tai on muuten varakas, menevät naimisiin. Arvaappa kuka hieroo käsiään, käyden vielä vieraissa että saa seksiä.

Vierailija
22/23 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun söpöä kun miehet yrittää pohtia että miten he loppupeleissä hallitsevat naisen seksuaalisuutta. "Resursseilla", kunnon panemisilla, mitä näitä nyt on.

Pitääkin kertoa mun vibraattorille kuinka se on nyt velkaa mulle kaikenlaista omakotitaloista autoihin. :D

Et oo sit katsellu ympärilles, kyllä raha ja seksi kohtaa aikamonta kertaa. Vai onko normaalia että nelikymppinen plondi rakastuu yli yhdeksänkymppiseen mieheen jolla on miljoonia rahaa tai on muuten varakas, menevät naimisiin. Arvaappa kuka hieroo käsiään, käyden vielä vieraissa että saa seksiä.

Ikävä kyllä näin on. Tiedän yhden-naisen jolla on kolme lasta kaikki eri miehen kanssa ja rikkaita. Nyt on miljoonan omistaja, nämä miehet eivät olleet tehneet avioehtoa. Joten Rahaa kertyi pillullaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mistä se johtuu, mut heti kun näen jonkun komistuksen, niin huomaan alkavani keikistelemään. Perä alkaa keikkumaan ihan itsestään laajemmassa kaaressa, silmät vilkkumaan kaihoisasti, sormi menee suuhun imettäväksi eikä aikaakaan, niin housussa kostuu. Tää on jotenkin vain sisäänrakennettu minuun. Kai mut on tarkoitettu miesten iloksi.