Pitäisköhän alkaa toiseksi naiseksi?
Kommentit (24)
Kun et ensimmäiseksi pääse, niin ei kai sulla muutakaan vaihtoehtoa ole kuin alkaa ukkomiehen kassientyhjennyspysäkiksi.
On katsottu ja saattaisi olla suostuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Kun et ensimmäiseksi pääse, niin ei kai sulla muutakaan vaihtoehtoa ole kuin alkaa ukkomiehen kassientyhjennyspysäkiksi.
No en häneltä muuta tarttisikaan kunn tyydytyksen silloin tällöin. En kestäisi esim. asua hänen kanssaan. Mutta aikamoiset kipinät meidän välillä sinkoilee.
Ei kannata, se salailu ja toisen pillin mukaan hyppiminen syö naista. Vietät juhlapyhät yksin, peruutat omat suunnitelmasi koska miehellä on yllättäen vapaata ja sit sille tulee joku este. Toisena naisena on yksinäistä ja olo tuntuu aika halvalta/
Itsellä pitkä kokemus.
Vuosia seksisuhde myös varatun miehen kanssa. Itse nainen.
Hänen naisystävänsä asuu toisella paikkakunnalla, joten tapaamispaikka on hänen luonaan.
Hän on minua 13 vuotta vanhempi, erittäin älykäs, urheilullinen ja hyvä ja monipuolinen seksissä. Lisäksi upea, suuri, ympärileikattu kulli.
Kiima välillämme on suuri ja molemmat saamme tapaamisista juuri sen, mitä kaipaammekin.
Ihme horoja sitä maailma päällä kantaa! Jotain itsekunnioitus pitäis kyllä olla... Etsi joku sinkku vakipano.
Mä harrastan varattuja miehiä rakastajina juuri siksi ä, etten halua miehen jäävän roikkumaan / vaativan liikaa, en ole valmis suhteeseen juuri nyt. Sinkut rakastajat rakastuivat aina ja ryhtyivät mustasukkaisiksi, vaikka kerroin etsiväni pelkkää seksiä. Eli ihan toimiva ratkaisu, jos tilanteesi on tää.
Vaimot, syyllistäkää niitä miehiänne jos jotakuta haluatte syyllistää.
Uuuhh kirjoitti:
Itsellä pitkä kokemus.
Hänen naisystävänsä asuu toisella paikkakunnalla, joten tapaamispaikka on hänen luonaan.
Hän on minua 13 vuotta vanhempi, erittäin älykäs, urheilullinen ja hyvä ja monipuolinen seksissä. Lisäksi upea, suuri, ympärileikattu kulli.
Kiima välillämme on suuri ja molemmat saamme tapaamisista juuri sen, mitä kaipaammekin.
Jaa sinä olet kuitenkin se toinen nainen, etkä ensimmäinen? :)
Mikähän antaa olettaa, että toinen nainen ei voi olla myös ensimmäinen? Kahden varatun suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän antaa olettaa, että toinen nainen ei voi olla myös ensimmäinen? Kahden varatun suhteessa.
Niinpä. Jos ei ola naimisissa, ei asuta yhdessä, eikä ole lapsia, niin kumpi onkaan se toinen nainen ja kumpi ensimmäinen?
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan varattuja miehiä rakastajina juuri siksi ä, etten halua miehen jäävän roikkumaan / vaativan liikaa, en ole valmis suhteeseen juuri nyt. Sinkut rakastajat rakastuivat aina ja ryhtyivät mustasukkaisiksi, vaikka kerroin etsiväni pelkkää seksiä. Eli ihan toimiva ratkaisu, jos tilanteesi on tää.
Vaimot, syyllistäkää niitä miehiänne jos jotakuta haluatte syyllistää.
Sori, toi ei ole aukotonta. Itsellä sama tilanne kuin sulla, mutta niin vain ne varatutkin rakastuu. Siinä on sitten soppa valmis, kun mies päättää muuttaa luoksesi ja mennä naimisiin kanssasi.
Uuuhh kirjoitti:
Itsellä pitkä kokemus.
No onko 2-naisella tässä tapauksessa mitään valittamista? 😉
Olen ollut toinen nainen monta vuotta. Meidän oli tarkoitus päätyä yhteen, mutta olin varattu. Ja sitten kun minä olin eronnut oli mies varattu. Miehellä 2 lasta, asuntolaina ja yhteinen kaveripiiri vaimonsa kanssa. Ei halua erota, mutta haluaa minutkin. Nykyinen järjestely käy meille molemmille. Haaveilemme yhteisestä vanhuudesta. En kuitenkaan aktiivisesti odota miestä eli jos toinen "oikea" osuu kohdalle niin otan😁
Jee pitkästä aikaa kunnon toinen vs ensimmäinen -ketju! Löytyisikö yhtään uutta näkökulmaa (epäilen).
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, se salailu ja toisen pillin mukaan hyppiminen syö naista. Vietät juhlapyhät yksin, peruutat omat suunnitelmasi koska miehellä on yllättäen vapaata ja sit sille tulee joku este. Toisena naisena on yksinäistä ja olo tuntuu aika halvalta/
Ja höpsis. Jos ei olla juhlapyhinä yhdessä (joskus ollaan), jää itselle aikaa tehdä, mitä tahtoo! Tavata ystäviä ja sukua, oma aikaa. Miksi tuntisin itseni yksinäiseksi?
Uuuhh kirjoitti:
Itsellä pitkä kokemus.
Ootko ihan varma ettei sua kuseteta? Onko mitään oikeaa tyttöystävää edes. Jos se toinenkin on vain vakipano ja luulee kanssa olevansa se toinen nainen. Mies saa seksiä paljon ja ilman sitoomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Uuuhh kirjoitti:
Itsellä pitkä kokemus.
Kiima välillämme on suuri ja molemmat saamme tapaamisista juuri sen, mitä kaipaammekin.Ootko ihan varma ettei sua kuseteta? Onko mitään oikeaa tyttöystävää edes. Jos se toinenkin on vain vakipano ja luulee kanssa olevansa se toinen nainen. Mies saa seksiä paljon ja ilman sitoomuksia.
Itseasiassa kun tätä tarkemmin ajattelen, niin tuohan olis nerokasta miehen kannalta. Kun molemmat naiset luulee olevansa se toinen nainen. Jos joskus satutte kohtaamaan, niin tämä estää selkkaukset, kpska se toinen ei tietenkään mene paljastamaan itseään luulemalleen "seurustelevalle parille". Niitä toisia naisiahan saattaa olla vaikka miten paljon. Kaikki myhäilemässä aurinkolasiensa takana. Kukaan ei paljasta kuviota, koska haluaa tietysti pitää ainutlaatuisen suuren salaisuutensa :D
Vierailija kirjoitti:
Uuuhh kirjoitti:
Itsellä pitkä kokemus.
Kiima välillämme on suuri ja molemmat saamme tapaamisista juuri sen, mitä kaipaammekin.Ootko ihan varma ettei sua kuseteta? Onko mitään oikeaa tyttöystävää edes. Jos se toinenkin on vain vakipano ja luulee kanssa olevansa se toinen nainen. Mies saa seksiä paljon ja ilman sitoomuksia.
Ja tämän pitäisi häiritä minua, koska..?
Onko mies jo katsottu ja suostuvainen? Varo vain, hän voikin yllättäen haluta enemmän kuin sinä.