Mikä tää silmien väri on?
Ruskeina olen pitänyt, mutta mun näyttä taitaa vaan lagii ku noi näyttää hieman vihreiltä tässä.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ruskeat.
Okei hyvä. Muuten olisi tullut kauhea identiteettikriisi.
En osaa sanoa, mutta kauniit silmät :)
3 ja 4 kiitos :D Mun mielestä kaikki silmät on jollain tapaa kauniit.
Näyttää tummanvihreiltä mun mielestä
Mulla on J5 puhelin, ja näen niissä jotain vihreää (siksi koko aloitus), niin jos jollain muulla on sama kännykkä niin näetkö ne vihreinä myös vai onko se vaan mun näyttö?
Mulla on iPadi jolla palstailen ja tässä ne näyttää tummanvihreiltä joissa on ruskeaa keskellä. Siis siinä mustan pisteen ympärillä ruskea kehä ja muuten tummanvihreät silmät
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iPadi jolla palstailen ja tässä ne näyttää tummanvihreiltä joissa on ruskeaa keskellä. Siis siinä mustan pisteen ympärillä ruskea kehä ja muuten tummanvihreät silmät
Joo siis mulla näyttää samalta ku sulla :) Mut läppärillä sit taas ruskeilta.
Sellaset et on lapsena ollut vaipat liian kireellä
Vierailija kirjoitti:
Sellaset et on lapsena ollut vaipat liian kireellä
Ieko.
Oliivinruskeat mielestäni eli hieman tummaa vihreää joukossa, ainakin kuvassa, luonnossa voi olla eri.
Vierailija kirjoitti:
Oliivinruskeat mielestäni eli hieman tummaa vihreää joukossa, ainakin kuvassa, luonnossa voi olla eri.
Kaikissa kuvissa tuon väriset, peilissä väri vaihtelee punaruskeasta tummanvihreään (varmaan valaistuksen muuttuessa), ihan luonnossa en tiedä miltä näyttävät.
Oliivinvihreät ruskeaan taitettuna.
Mulla hieman vaalean ruskeat ja näyttää välillä vihreältä tietyssä valossa.. Joku sanoi kerran että silmäni vaihtaa väriä😅
Voisiko olla ruskean sävy, meripihka? Minun känny näyttää kyllä rehellisen ruskeana. Omat silmäni on lähes mustat vaikka iho on ihan valkea ja täynnä pisamia mihin valo vaan pääsee paistamaan (joten iho on kalpean valkea kun välttelen aurinkoa)
Ruskea, joka taittuu oliivin sävyyn. Hasselisilmät on tosi kellertävät. Meripihkasimmut taas jopa kellertävän punaset.
Ihan ruskeat.